IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 19 mei 2015

Na 6 jaar Bloggen....


Na 6 jaar Bloggen, merk ik dat ik niet meer zo gemotiveerd ben...
Dan denk ik weer;  Daar kom ik weer met n foto van de sneeuwklokjes, de koeien, het huis,de katten etc...
Het is ook zo dat ik veel minder op de computer zit, sinds ik een tablet en ipfone heb; Met een ipfone maak je makkelijker een scherpe foto, je hoeft hem niet op de pc te zetten, maar hup, direct op instagram. Op Instagram zet je meestal maar 1 foto en een korte tekst eronder....t is meer plaatjes kijken en dat doe je snel even tussen door of tijdens de reclames voor de tv..
Ik vind t wel prettig dat ik niet meer zoveel achter de computer zit.
In de tuin is zat te doen, ik hou ook van wandelen, fietsen, lezen,haken, breien, af en toe beetje met lapjes naaien.
Dus..... Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!! Wie weet tot ziens op INSTAGRAM.; daar plaats ik regelmatig een foto op de naam;      indepolder 

  https://instagram.com/indepolder/

Dit blog gaat op pauze...maar wie weet; kan ik het toch niet laten om af en toe iets te plaatsen!
Groetjes en liefs uit de polder, Fleur

 

19 opmerkingen:

Knutselpret zei

succes op instagram ik zal daar eens even een kijkje nemen

Mirjam zei

Ik blijf dus lekker genieten van je leuke, gezellige plaatjes op IG....
Liefs,
Mirjam

The Dutchess zei

Tot ziens...:)

quilting Jeannet zei

Ik kan het me zo helemaal voorstellen Fleur, vond het wel altijd leuk om te lezenm, maar wat je zegt, na een lange tijd val je in herhalingen, dat heb ik ook, en is dat leuk? Instagram heb ik geen idee van eerlijk gezegd, wie weet nog eens tot ziens.

Ans van Ispelen zei

Ik ga daar even kijken,op Instagram,ik hoor dat meerdere bloggers daar nu zitten,ook op Pinterest trouwens.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Ook wel een vreemd idee dat ik je nu misschien wel sta uit te zwaaien ;-). Dus eerlijk gezegd hoop ik toch dat je nog eens terug komt met een post, want die bloemetjes, kippetjes enz. verveelden mij absoluut nog niet hoor!

Liefs, Ingrid

Frances zei

Dear Fleur, I have been missing your blog posts, and reading this one explains your reasons for emigrating over to instagram.

Many of my NYC and blogging friends have done the same move, and have urged me to follow their lead. So far, I will stick with blogging. I do not own a smartphone, and am not sure I can actually afford to have one, financially. Still, the temptation is great.

Meanwhile, I will send you another thank you for the pleasure I have had over recent years learning more about your life in the Polder. It looks a beautiful place from my own urban New York City vantage point.

Here's an idea...if I did not live in the very expensive city, perhaps I could afford an Iphone, and could join the Instagram community. Another decision to ponder.

xo

Sandra zei

Ik ga je hier missen, want ik hou van de foto's van huis en tuin op dat mooie plekje langs die dijk. Gelukkig blijf je wel op instagram dus hoef die mooie plaatjes niet helemaal te missen!

Dorothé zei

Ook mij is het zelfde gevoel overvallen. Maar echt helemaal opgeven kan ik het ook niet. Dus zeggen we gewoon 'tot ziens'. In de winter is er weer tijd gegoeg.

Berna zei

Ik denk dat veel bloggers hier last van hebben. Er wordt meer gedaan met de snelle social media. Jammer maar ik betrap mezelf er ook op dat ik minder zin heb om te schrijven.
Ik laat je nog een poosje in mijn bloglijst staan voor wie weet.
Dank voor alle posts. Ik vond ze leuk om te lezen.
Byebye

It's me zei

Is mijn reactie weg,,,,ik zei dus jammer...ik zit niet op instagram...maar begrijp het wel hoor...ook ik zal ooit wel eens stoppen ...ik vind het lezen nog steeds leuker dan een blog maken niks moet alles mag dus ie het gewoon op mijn manier wanneer ik wat wil vertellen plaats ik een post...of het nu 1 keer in de week of in de maand is...liefs van mij...x!

Madelief zei

Lieve Fleur,

Ik begrijp je volkomen. Ook ik merk dat Instagram veel minder tijd kost.

Gezellig dat wij elkaar binnenkort weer zien en ik van al het moois in de polder kan genieten!

Een fijn weekend!

Madelief x

Gonny zei

Ontdek ik je net en ben je net (hopelijk tijdelijk) gestopt. Ik zit niet op Instagram. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik met hetzelfde worstel, blog sinds 2008 en heb hetzelfde gevoel.
In elk geval het allerbeste en groetjes van Gonny

Connie zei

I am so happy to have found your blog. I was reading a post on Madelief . . . she has photos of her visit to your gorgeous home. It is absolutely beautiful and so relaxing. Heaven on earth. The meadows and the wildflowers take my breath away . . . I could sit in that chair and sing to the cows all afternoon:) I am your newest follower.
Connie :)

Deb zei

Hello Fleur - so nice to see your beautiful blog. I am visiting fro Madelief and happy I did. I will become a follower but am having some problems with the connection today. I'll try again. Love your photos and what a lovely cat you have. I'll be back. Deb (Ontario Canada)

Willy zei

Hè jammer, maar ook wel weer begrijpelijk. Toch ga ik er maar van uit dat het een pauze is. Fijne vakantie alvast! Lieve groet,

Louisette zei

Happy birthday voor uw blog, mooie photos, Fyne dag uit my stad Mons in Belgie

Loui zei

Prachtige fotos , en mooie end zomer.

Jerry E Beuterbaugh zei

I hope this finds you and yours doing well. May we display your header on our new site directory? As it is now, the site title (linked back to your home page) is listed, and we think displaying the header will attract more attention. In any event, we hope you will come by and see what is going on at SiteHoundSniffs.com.