IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 25 augustus 2012

mijn eigen (vieze) varkentje

 Nadat het kanon was afgegaan met een luide knal,

 Sprong mijn oudste dochter ( met roze shirt)samen met haar vriend en 300 anderen in de sloot hier in de polder.

 Zwemmen naar de overkant,
Dan er weer uit ( soms met een handje hulp)
 de volgende sloot en plas door

 en ze werd steeds viezer!!!
weer even afspoelen tijdens een stukje zwemmen
en dat wel 3 rondjes ( =30? slootjes)!!!



Ze bleef maar doorgaan!    Eindelijk daar is de finish!

 Helemaal BLIJ dat ze het uitgelopen had ( ook wel wat moe)
Ik natuurlijk helemaal SUPERTROTS op mijn eigen ( vieze)VARKENTJE!
En tot slot weer lekker afspoelen....( en natuurlijk bij mams nog uren onder de douche met veel shampoo en badschuim ........
en raad eens wie alle vieze kleren mag wassen????)

13 opmerkingen:

Musje zei

Oh whahahaha dit vind ik echt geweldig en zou ik ook doen,wat een stoere dochter heb je,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

Jotili zei

Dit is LEUKKKKKKKKKKKKKKK

Jacoba zei

My goodness!! En dan die lucht van de boerensloot ... heb het zelf ook eens gedaan. Stoere dochter!

Janny, Especial and More zei

Dat varkentje moet gewassen worden!

Leuke blogpost.

Ans zei

Goeie genade,dat is nog eens een modderbad,daar in de sloot.
Je mag terecht trots zijn,dat ze zoiets gedaan heeft.
Daar zou een ander absoluut NEE tegen zeggen.
Ze is een kanjer.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

C o w R o a d zei

Geweldig!!! Hier noemen ze dat geloof ik een 'mud-run'... :-)

Home and Lifestyle zei

Een modderbad schijnt goed voor je huid te zijn, maar ik weet niet of ik voor deze oplossing zou kiezen hoor hihi! Maar je dochter heeft zich er knap doorheen geworsteld, het lijkt mij dat je hier toch een behoorlijke conditie voor moet hebben!

Tot gauw :)! Lieve groet, Ingrid

Anderson cottage zei

he wat is dat genieten, en gezond hoor als ze zich vies kan maken, geniet ervan , liefs marion

bleudelavandou zei

Dit is gewoon geweldig...je lekker vies en vuil maken...en dan nagenieten.

Liefs
Marieke

Gerda zei

Leuk, stoer hoor. Lekker vies.
Ik vind je header zo leuk, dat doet me denken aan zo'n 30 jaar geleden, de jaren dat ik op zeilles gaf op zeilkampen, en we ook zo'n schip hadden.
Nog een fijne zondag, groetjes, Gerda

La Maison zei

Wat een feest! Leuk hoor en je hebt de sfeer super weergegeven.
Morgen schijnt de was goed te drogen.

Liefs
Hermine

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een leuke post! Je hebt wel een stoere dochter hoor. Ik zie die van mij dit niet nadoen.

Ik vond ook heel leuk om je gisteren weer te zien, Nogmaals bedankt voor de heerlijke creme & zeep. Die gaan zeker mee naar de tuin. Het roze past perfect in mijn buitenkeuken :-)

Een fijne avond!

Liefs van Madelief x

Down by the sea zei

Je hebt zo'n plezier in der Polder! Proficiat aan je dochter voor de afwerking en om u voor het doen van de was!
Sarah x