IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 15 mei 2013

appeltje voor de dorst

 Ik kijk er altijd naar uit; de fruitbloesem.....dit jaar moesten we er lang op wachten.
 maar nu staan de fruitboompjes, het fluitekruid en de paarse judaspenning allemaal in bloei!

 De witte perenbloesem zijn al bijna uitgebloeid;

 de roze appelbloesem is op zn mooist.

 Fluitekruid langs de sloot; stoeltje staat al klaar; nu nog een zonnetje!!

Dat wordt appeltjes plukken dit najaar ( EN appelmoes, appeltaart etc)

24 opmerkingen:

Petra zei

Heerlijk he, dat alles weer groeit en bloeit in de tuin! Nu alleen de zon nog, dat zou toch wel fijn zijn!

Groetjes van Petra

Home and Lifestyle zei

Wat is dat toch telkens weer een mooi gezicht, wanneer alles in bloei staat. Het ziet er bij jou ook prachtig uit. Fluitenkruid staat ook altijd zo mooi, ik word er elke keer weer vrolijk van wanneer ik het zie staan.

Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Wat een heerlijke plek om te wonen!

Thea zei

Full of spring and prettiness
Thea x

Petra zei

Oohh prachtig he, ik ben gek op de bloesem van de fruitbomen. Genieten hoor en inderdaad nu het zonnetje nog. Fijne avond, groetjes Petra.

Ans van Ispelen zei

Het was het lange wachten meer dan waard.
Wat een mooie bloesembomen bij je.
Echt genieten.

Triest hè,dat er een kuiken bij de slechtvalken in De Mortel overleden is.
Maar, gelukkig is het derde ei nu ook uitgekomen.
En de moeder VV genoemd, heeft nu eindelijk door,hoe ze moet voeren.
Ja,ik weet dat jij het ook in de gaten houdt,bij Beleef de Lente.

Groetjes Ans

vrouw Hommel zei

Wat zal dat ook heerlijk ruiken! Wat een prachtige foto's.

Sis Voorn zei

Het is een sprookjesplek !

Muts en meer...haken zei

prachtig hoor, als je het maar wilt zien, toch, nu de bloesems, straks alle lekkere dingen

Gerda zei

Oh, wat woon je mooi zeg!! Dat was het wachten wel waard. Groetjes, Gerda

Marloes Kreatief zei

Wat is alles mooi hè en ja straks lekker oogsten en lekkere dingen maken daar kan ik me ook al op verheugen

Juffrouw Waardvleugel zei

Dat ziet er lekker gezellig uit! Bij mij zijn de peren weer gewoon groen.... De rest van de tuin explodeert!
Het gras hoor je groeien.
Het zonnetje gaat komen hoor.
Xx De Juffrouw

Zoete Kers zei

Wat woon je toch prachtig!!

RosIna´s Allerlei zei

Ohhhhh ,bei euch ist es soooooooo schön!!!!!!!Grüßle Ina

Anita r zei

Wat een GEWELDIGE tuin heb jij.
En wat een mooie bloesem.
GEWELDIG.
En wat een uitzicht.
Jij bent een gelukkig mens met zo´n mooi plekje.

gr. Anita

Kiekplaotiesenzo zei

Wat woon je daar mooi!!! super al die bloesem en bloei!

blauwruitje zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.

Frances zei

There is something so timeless about the scenes in your photographs...truly beautiful. Year after year, spring does begin its splendid performance. The showtime may vary, but the show is sublime.

To sit in that chair under the tree by the stream...bliss!

xo

Jenny Short zei

After such a cold winter I know you are enjoying the beautiful spring. I love the photos. Enno is back in Oostkapelle and in his garden. xo Jenny

Michelle zei

Mooi om al die nieuwe, frisse knoppen te zien na die lange winter..

Star zei

So nice to be in your beautiful Spring garden again Fleur. I always enjoy my visits.

Madelief zei

Wat ziet het er geweldig uit Arjo!! Je hebt echt een paradijsje daar. Kijk met veel plezier terug op mijn bezoekjes aan je tuin. Hierdoor is de manier waarop ik naar je foto's kijk toch veranderd.

Fijne avond!

madelief x

mieke zei

In het voorjaar is de tuin op zn mooist.
je woont schitterend.

Bij Anne zei

Hallo Fleur, Je maakt mooie foto's en ik geniet er elke keer weer van. Ik heb jou blog op mijn blogrol geplaatst.
Groetjes,Anne