IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 17 augustus 2014

buitenkeuken

Een buitenkeuken...dat leek mij wel wat!

 Bij mijn Blogvriendin Madelief stond ook al zo'n leuke!

 En op Pinterest vond ik ook al snel mooie voorbeelden...kun je ook meteen je verzameling EMAILLE op neerzetten.

Dus op Marktplaats een leuk oud  terrazzoaanrechtblad gevonden en opgehaald!
daarna; Man en Schoonvader aan het werkgezet.
 
Eerst natuurlijk de nodige  voorbereidingen,
 

En uiteindelijk kwamen er 3 generaties mannen aan te pas om het zware granito  blad op zn plaats te krijgen.


pas op jullie vingers!!!

 

 


En ik ben er SUPER blij mee!!
Heel handig om vieze handen, potten etc schoon te spoelen,
vers gelukte appeltjes te wassen,  wateremmer met water schoon te vullen ,

En het staat ook erg leuk!
Het is nog niet helemaal af, want eronder moeten nog kastdeuren of een leuk geruit gordijntje
komen....maar dat zien jullie een andere keer wel!
 Kijk maar naar deze oude keukens...leuk he!!
Ga ik meteen op zoek naar nog meer leuke oude keuken spullen!

 

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf, Fleur en wat heb je een mooi blad gevonden. Ik vind het helemaal geweldig, ik hoop dat je veel plezierige uurtjes in je tuin en aan de buitenkeuken gaat doorbrengen.

Liefs, Ingrid

Will en Bob zei

Geweldig die buitenkeuken! Daar zal je veel plezier van beleven. Groetjes Will

Willy zei

Heerlijk zo'n buitenkeuken, dat lijkt me ook wel wat. Doe mij er dan maar één tegen een rood Zweeds huis, zoals die van Leila.
Nu maar snel beter weer, dan kun je er veel gebruik van maken.
Fijne week, lieve groet

Madelief Weideveld zei


o wauw, wat een aanwinst. Wat een prachtig geheel is het geworden. Misschien nog een afdakje er boven? Zodat je er ook bij slecht weer gewoon kunt koken?? (op een campinggasstel....)
Dag, Madelief.

Rubato zei

Dat wordt vast heel mooi.

Kom Achterom zei

Waah wat mooi!! heerlijk als je zo de ruimte hebt om je huis! Nog even en er staat ook nog een fornuis of pizzaoven naast hahaha die wil ik zo graag maar de ruimte laat dat helaas niet toe op mijn postzegeltje! Ik vind het zo super mooi staan vooral met het emaile Ik hou ervan!!
fijne avond
Yolanda

C o w R o a d zei

Oh wow, wow, wow!!! Helemaal prachtig is het geworden! :-)

Pippa's Hus zei

Mmmm ben maar een klein beetje jaloers hoor. Wat een prachtig blad heb je gevonden. Veel plezier met je buitenkeuken! XX Esther

Jolanda zei

Wat een gezellig en handig hoekje is dit geworden, prachtig blad heb je gevonden! Nu het buitenweer nog:(

Madelief zei

Het blad ziet er geweldig uit Fleur! Ik vind het leuk dat je het uiteindelijk nog hebt gevonden. Lang leve Marktplaats! Het staat ook op een prachtig plekje. Mooi tegen de groene muur. Ik kom het graag een keer bewonderen :-)! Hopelijk komen er nog een paar mooie nazomerdagen, zodat je de keuken ook echt kunt gaan gebruiken!

Fijne week & liefs,

Madelief x

Janneke zei

Zo, je hebt een super mooi oud granieten aanrechtblad op marktplaats gevonden, ook die geblokte gootsteen, zo mooi. Daar zul je zeker heel veel plezier van hebben. En zo heb je ook weer een rede om meer leuke keukenspullen te gaan verzamelen.
Fijne week,
Janneke

Petra zei

Wat een geluk dat je zo`n mooie complete aanrechtblad hebt gevonden op marktplaats, die had ik zo wel in mijn keuken gewild :-))

Groetjes van Petra

Ans van Ispelen zei

Wat leuk zeg.
En inderdaad erg handig.
Ik vind de geblokte tegeltjes in de gootsteen echt prachtig.
Past perfect in deze sfeer.

Groetjes Ans

It's me zei

Zo leuk !!! wij hebben ook zo'n oude nieuwe Piet Zwart keuken hier in huis...ben er zo blij mee...liefs Ria...x !

Petra zei

Geweldig mooi zeg, wow! Oh idd...een mooie Pizzahoutoven erbij...ik zie het al helemaal voor me.Ik wens jullie veel genietplezier!! Lieve groet Petra

Frances zei

Your new outdoor kitchen is not only practical and useful, but also absolutely charming! Like you, I love the look of vintage kitchen equipment...they tell a wonderful story of happy hours, then and now, too.

xo

House of Seasons zei

Goed plan Fleur!
En die mannen maar sjouwen, maar het resultaat is superleuk!
geniet er nog een hele lange nazomer van!
Liefs
Lia

janitam zei

Wat een leuk en gezellig blog heb je, krijg er heimwee van, zal heel vaak even kijken bij je. Kom zelf uit de Haarlemmermeer, dus ook een polder, woon nu in Dubai, maar blijf 100 % Nederlander.

Bibi zei

Wat leuk zeg je brengt me op ideeen! Wij koken nu op een prachtige BBQ maar dromen van een prachtige buitenkeuken in de toekomst als we wat meer plek hebben.. Ik kan niet wachten!