IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 25 november 2014

herfstklusjes




Nu de meeste blaadjes gevallen zijn, is het weer tijd voor een herfstklusje...
blaadjes harken! Alleen van het gras hoor; want tussen de planten laat ik ze liggen als een warm dekentje tegen de kou.

 
 Gelukkig heb ik altijd wel gezelschap bij de klusjes in de tuin!

 

Natuurlijk is er ook tijd voor aan pauze!



Oja; Ik merk dat ik de laatste maanden sneller even een foto op instagram plaats;
dit gaat sneller en een mooie foto met korte tekst is zo geplaatst...
Na 5 jaar Bloggen weet ik soms ook niet zo goed meer waar ik over zal vertellen...

dus; hier rechts op mijn blog klik je op INSTAGRAM, om daar een kijkje te nemen,

Liefs, Fleur

16 opmerkingen:

Janneke zei

O Fleur ik vind de kudde schapen en het trekpaard wat je blog siert zo wonderschoon, de inhoud van je blog trouwens ook hoor, vooral die rode langhaar steelt de show.
Zal eens op Instagram gaan kijken.
Groet,
Janneke

Berna zei

Die kudde schapen langs je huis. Geweldig!
En ik lees je blogjes nog graag hoor dus niet stoppen!

Petra zei

Heerlijk he, die gezelschap in de tuin! Enne niet stoppen met bloggen hoor, ik vind het ook veels te leuk om je stukjes te lezen!
Wat een heerlijk uitzicht om even pauze te houden, tjonge..wat mis ik dat.. gewoon wegkijken zover je kan!

Fijne week Fleur!

Ans van Ispelen zei

Ja,ik miste je hier al.
Ik geniet altijd zo van je foto's van je tuin en huis.
En ja,het is weer bladveegtijd.
Ik ga zo even kijken op Instagram.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Hier laat ik ook het nodige blad liggen, alleen het blad op het terras veeg ik bij elkaar. Er zit nog wel het nodige aan de bomen, dus deze klus is nog niet geklaard.

Van mij mag je ook niet stoppen met bloggen hoor, daar komt niets van in ;-).

Een fijne avond, Fleur. Liefs, Ingrid

Pippa's Hus zei

Heerlijk he, met je voeten in de herfstbladeren. Ik vind de foto met de schapen geweldig!! XX Esther

betty prins zei

Kom ik ineens op jouw blog terecht...
Wat leuk om je verhalen te lezen!

Frances zei

Fleur, I love visiting your blog site and always enjoy seeing what has been going on in the Polder.

So far, I have no experience of using Instagram myself, but many of my friends seem to find it a great way to share images with people.

I also like sharing words, so for now will stick with blogging and hope that many of my favorite folks, like you, will do the same.

xo

Rya, Rotterdam zei


Oh, wat een fantastisch mooie foto van dat trekpaard op het Jaagpad!!!! Daar word ik helemaal ontroerd van!! De schapen zijn zo schattig, daar heb ik geen woorden voor!!
De bewerkte houten notenkraker, heel mooi, ik heb er ook zo een;
ben dol op dat soort houten voorwerpen!!
Groet, Rya
P.S. blijven bloggen,asjeblieft!!

Madelief zei

Hoi Arjo,

Ook ik vind Instagram fijn werken. Het gaat zoveel sneller. Net als jij vind ik het soms ook moeilijk weer iets nieuws op mijn blog te schrijven.

Wat een prachtige header heb je trouwens! Wat er allemaal niet bij jou voorbij komt op de dijk :-)

Ontzettend goed dat jij het blad al hebt opgeruimd. Ik ga proberen hier van het weekend even tijd voor vrij te maken. Het is niet mijn favoriete klus :-)

Fijne dagen!

Madelief x

Madelief zei

De tijdschriften zijn trouwens onderweg!

Madelief x

La Maison zei

Lekker bladeren harken, maar liever loop ik er al schoppend doorheen.
Instagram, ik doe er (nog) niet aan mee, maar ook ik heb vaak geen inspiratie om te bloggen.

liefs
Hermine

Willy zei

Oh, maar die foto's mag je hier ook wel plaatsen hoor! Dat kan toch ook zonder woorden. Fijne week,

o-boulo zei

Fantastisch toch zo werken in de vrije natuur?!

Madelief zei

Lieve Arjo,

Ik wens jou en je gezin fijne feestdagen toe en een mooi, gezond en gezellig 2015! Tot gauw!

Liefs, Madelief x

Maria zei

Je woont daar zo heerlijk,wij komen in de zomermaanden regelmatig langs je huis.Lekker fietsen.