IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 12 februari 2012

een vlieger boven de polder

 Gisteren wandelde ik weer een stukje langs de vaart voor ons huis ( het huis met de lange boot voor de deur) om te genieten van een mooie dag schaatspret.
 Aan de kant in het riet zat een meneer met een vlieger! Hij bleek foto's te maken met een camera aan de vlieger bovenin de lucht! Hoe bijzonder!
 Als een vogel die boven de vaart vliegt.


 Deze meneer was zo aardig om een paar foto's naar mij te mailen .
Hij plaatst ze ook op zijn website met nog veel meer prachtige foto's  door hem gemaakt!
http://www.fotovlieger.nl/
Neem er eens een kijkje!
En na een lange tocht kunnen de schaatsers hier bij cafe vlietzicht iets lekkers eten of drinken.
Wie weet vandaag voor t laatst; want deze week zet de dooi in.
Ben benieuwd....
Want zoals er waaghalzen zijn die als eersten op het ijs gaan, zijn er ook altijd die tot de laatste cm's erop blijven!

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf!! Bijzonder om je huis zo van bovenaf te kunnen waarnemen, mooi in een winters tafereel!

Een fijne zondag! Liefs, Ingrid

Patricia zei

Wauw, wat een bijzondere techniek!
En nog goede foto's ook!!!
Mooie nieuwe foto van je huisje in de polder :)

Saartjes wereld zei

Wat een schitterende foto's en wat woon je toch heerlijk landelijk. Stiekempjes ben ik echt wel een beetje jalours hoor! Geniet er nog even lekker van!!

House of Seasons zei

Ha Fleur,
Ik hou helemaal niet zo van als die gladdigheid, maar ik zou spontaan willen leren schaatsen als ik dit zie!!!!Wat woon je toch geweldig!!!
Geniet nog even van dit sprookje!
Liefs
Lia

bleudelavandou zei

Ik kan spijtig genoeg ook niet schaatsen, wij belgen hebben niet echt deze "schaatscultuur".

Foto's zijn wel heel leuk...

liefs
marieke

C o w R o a d zei

Wat geweldig!!! En zo leuk om al de schaats festiviteiten te zien voor een Hollander zo ver weg zoals ik... :-)

tineke zei

wow super zeg!!
we komen net bij de ijsbaan van Schipluiden vandaag. met paarden en arresleden. Ben je daar toevallig ook geweest??

Ik denk dat we wel een paar keer voorbij jullie gefiets zijn in een zomer, maar kan nog niet precies ontdekken waar je zit...

groetjes

Oude lappen zei

Dat zijn echt unieke foto's geworden. Wat fijn dat we mochten meegenieten.
Liefs Liliane

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een prachtige foto's! Wel heel bijzonder dat je net zo iemand tegenkomt.

Het zal bij jullie op het moment wel prachtig zijn met al die schaatsers en de sneeuw. Als ik de foto's zo zie zou ik zo een kop chocomel bij je willen komen drinken ;-)!

Lieve groet & een gezellige nieuwe week!

Madelief x

wilmi zei

Wat een geweldige unieke foto's van jullie omgeving! Heel bijzonder, met een vlieger.. Ik ga snel eens kijken op zijn site..
Jammer hoor, dat de dooi in gaat vallen. (vind ik dan he..) Het is nu nog zo mooi overal!

Franse Lelie zei

Wat een supermooie foto's, ik ben gelijk even op de site gaan kijken, erg leuk! lieve groet

kienkele zei

Wauw, wat een geweldig idee, en wat een prachtige foto's. Ik ga zo even op de site kijken.
Fijne dag verder, groet, Tineke

Ans zei

Wat apart,een camera aan een vlieger.
Het zijn schitterende foto's.
En erg leuk,dat hij foto's aan je doorgemaild heeft...kunnen wij er lekker van genieten.

Groetjes Ans

lia zei

Prachtig om te zien.....

Fijne week, lia

Nancy Blaauwgeers zei

Ik schaats ook niet meer, maar als ik de foto's zo zie vind ik dat wel jammer. Maar ja, 3 jaar geleden mijn pols gebroken,dus ik hou het voor gezien. Wat een mooie foto's. Had er nog nooit van gehoord aan een vlieger. Ik ga volgen hoor, hoef ik niets meer van je posten te missen.
Groetjes, Nancy
http://www.madammikmak.blogspot.com

Willy zei

Wat een leuke manier van foto's maken en goed dat je dat ontdekte. Nu heb je wel hele speciale foto's. Je woont prachtig!

Brabbels en Kiekjes zei

Wat is dit gaaf! Heb de site bekeken en wat geeft het een mooi beeld zo vanaf boven. Jij bent in ieder geval weer wat mooie foto's rijker van je dijkhuis.

Liefs,

Ps we waren het weekend er niet, anders was ik zeker langs geweest op de schaatsen.

Les Trois Jardins zei

Bijzonder! Ik ga kijken op de vlieger's site.
In ieder geval heb ik jouw post gelinked in mijn laatste post, onderaan.
Hoop dat je dat goed vindt?!
Groeten,
JACOBA

@nne zei

goh wat een schitterend idee! leuk, nu heb je prachtige luchtbeelden van jullie huisje! liefs, @nne

La Maison en Wonderboom zei

Lieve Fleur,
Dank je wel voor je berichtje op mijn blog, dat heeft me heel goed gedaan.
Ik moet toch echt weer eens posten maar de inspiratie ontbreekt me. Misschien maar beginnen op mijn tuinblog, als ik met mijn handen in de aarde zit vallen alle zorgen weg.
Wat een feest is het geweest bij jou voor de deur, dat is genieten en geluk hebben.
Een fijn weekend en een lieve groet
Hermine