IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 9 mei 2012

bezoek in de polder

 Vandaag was Madelief (http://madeliefje-madelief.blogspot.com/) op bezoek hier in de polder!
Ik had het te druk om foto's te maken; dus ik leen deze even van haar, maar op haar blog staan nog veel meer foto's!
 Hier zit ik met Anita( een gezamelijke vriendin van ons) op het bankje in de tuin.
Het was even droog vandaag en we konden gelukkig ook nog een rondje wandelen door de polder!
 Hier is Madelief de tuin aan het bekijken....

Wat leuk toch dat je via bloggen soms tot bijzondere ontmoetingen komt!

24 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wat woon je daar mooi en altijd gezellig met bezoek, niet dan?
Groetjes

Corine(THUIS) zei

Nou én of dat leuk is zulke blogcontacten! Super dat het vanmiddag nog zo mooi werd dat jullie lekker buiten konden zijn, het is toch prachtig daar bij jou :)
Groeten, Corine

Gerry zei

Ja, het bloggen is heel leuk. En vandaag kon je even lekker buiten zijn. het is zo mooi bij jou!

Lieve groet,
Gerry

mieke zei

Oooohhh dat ziet er leuk, mooi en gezellig uit.

Ans zei

En ook nog lekker buiten gezeten met je visite.
Ja,bloggen levert mooie dingen op.
Dat zie je nu maar weer.

Groetjes Ans

molly zei

I would love to live there!
Have a wonderful weekend.
Lovely hugs
Molly

Het lijstje van brocante zei

Via Madelief op je blog gekomen....ik voel me gelijk al thuis bij je....wat prachtig allemaal......gewoonweg genieten van het polderlandschap......zo puur Hollands.
Ik wens je nog een fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

Noortje zei

Wat woon jij mooi!
Ik zou hier graag een keer willen fietsen langs dat mooie watertje/riviertje.
Kun je me verklappen waar dit in de buurt is.
Lijkt me echt schitterend om langs te fietsen op een mooie zonnige dag.
Groetjes Noortje

Home and Lifestyle zei

Wat gezellig dat Madelief en Anita bij je langs zijn geweest en dat jullie genoten hebben is wel duidelijk! Je woont er geweldig Fleur...een prachtig plekje aan de dijk!

Ik wens je een hele fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

Willy zei

Hej Fleur, leuk dat we zo even mee kunnen kijken. Het is zo'n prachtige plek waar je woont. Ik kijk even bij Madelief verder.
Lieve groet,

Kom Achterom zei

Wat super gezellig zeg zo'n ontmoeting! Bloggen is zo leuk! en je tuin wat een plaatje zeg! Ik geniet elke keer van jou prachtige huis.
Fijne dag
Yolanda

@nne zei

dat is het leuke aan bloggen! je tuin ligt er prachtig bij! groetjes, @nne

problema zei

It's very interesting, first i saw the pictures in Madelief's blog, and surprised,then i read and understood they visited your house. So nice to have friendes like them. Your are also lucky for this :)
Pictures are beatiful, tnx again. HAve a nice day.

Franse Lelie zei

Wat een gezellige ontmoeting weer! Ik zag de foto's al bij Madelief. mag ik op een zomerse dag ook eens komen aanwaaien? Ik ben zeer benieuwd om jouw heerlijke plekje ook eens echt te zien. Lieve groet

lia zei

Jij hebt daar ook zo'n prachtige plek om te wonen. Dat moet altijd een vakantiegevoel geven.
En die blogcontacten zijn zo leuk.

Groetjes Lia

Janneke zei

Wat leuk als uiteindelijk blogcontacten op
vriendschappen, in
levende lijve, uitdraaien.
Het zijn weer prachtige foto's van een schitterende plek!
Groeten en een beetje beter weer toegewenst,
Janneke

Miranda zei

Wat woon jij prachtig! Gezellig bezoek van medeblogsters en fijn dan jullie nog even konden genieten van het buitenleven.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Down by the sea zei

I saw Jara on Madelief's blog and knew she had been with you. Hope you had a lovely time.
Sarah x

Madelief zei

Hoi Fleur,

Ik heb erg genoten van gisteren! Wat woon je toch mooi. Ik hoop dat ik op een dag ook ons stadse appartement in kan ruilen voor zo'n mooi plekje als waar jij woont. Het is echt bijzonder!

Nogmaals bedankt voor de gastvrije ontvangst. Ik vond het heel gezellig!

Liefs van Madelief x

tijdtussendoor zei

Ik word altijd blij van fluitenkruid!

Jane in Wales zei

Gezellig, zo'n bezoek. Wat heb je een prachtig huis!
groetjes
Jane

polkadotpeticoat zei

What a wonderful day with such beauty and creativity to be surrounded by.....

Poppy zei

Beautiful pictures! I hope you had a lovely time.

Lou xxx

petra zei

Wat een gezelligheid en een prachtige tuin!