IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 3 mei 2012

kijkje in de tuin

 Ga je mee? T is  buiten  net even droog; dus ik laat je de tuin even zien!
De paarse seringen zijn nog maar net uit maar je ruikt ze al een beetje!

 Op de vaart is t nu stil maar met zonnig weer varen er allerlei bootjes.
De koekoek is sinds pasen terug uit afrika en zit meestal in een boom aan de overkant
te koekoeken....leuk hoor, maar hij begint al om half 6 in de ochtend...
 via het pad kom je beneden aan de dijk in de tuin; er is nog niet veel kleur van bloemen maar het frisgroene lentegroen samen met het wit van het fluitekruid is ook erg mooi.
Het vogeldrinkbakje op de oude boomstronk voor t huis


En Beppie zit daar in weer en wind te zonnen!....

 Vooral aan de slootkant mag t Fluitekruid  groeien, in de rest van de tuin haal ik het meestal weg; voor je t weet groeit t overal!

 t is wel mooi;  net wit kant....



Natuurlijk pluk ik er ook wat voor in de emaillekan op de tafel.

Hier zie je de helft van de tuin....
de andere helft in de volgende post....

19 opmerkingen:

Liesbeth zei

prachtige beelden,je woont daar echt ontzettend mooi!

Liefs,

liesbeth

Conny's-blog zei

Mooi natuur om je heen heb je en een prachtige tuin waar je leuk over vertel en foto's van laat zien, blijf je volgen hoor...........gr.Conny.

@nne zei

jullie wonen gewoonweg schitterend! mooie foto's heb je gemaakt. lieve groet, @nne

Trudy Porva-inn zei

wat een heerlijke plek
Groetjes Trudy

problema zei

hi, thanks for this wonderful blog. And also thanks for sharing for all these beatifull places with us. I am going to follow you, pls keep continue adding pictures, i am soory i cant read dutch, and i dont understand what you inform but i am sure they are also good to know.

Corine(THUIS) zei

Je hebt een heerlijke tuin! En ja ik liep ook al rond met een bos fluitekruid, staat zo 'fleurig' op de tuintafel!
groeten, Corine

C o w R o a d zei

Zo, zo mooi! Dank weer vanuit den verre! :-)

Ans zei

Wat fijn,dat we weer even mee mochten,met het rondje in je tuin.
En dat uitzicht is werkelijk fantastisch.

Groetjes Ans

Gerry zei

Wat een prachtige plek! En die paarse sering vind ik helemaal het einde. Zelf heb ik daar een herinnering aan.

Lieve groet,
Gerry

Patricia zei

Wat ruikt dat heerlijk he die sering.De mijne in pot is nog niet zover. En dat alles gaat bloeien en groeien , mooi tijd. En zeker met zo'n heerlijke tuin.Genieten!
Nu nog wat meer zon.....;-)
Ben benieuwd naar de andere kant van de tuin.

Groetjes Patricia

Anderson cottage zei

geniet ervan , liefs marion

Musje zei

Wauw wat een prachtige halve tuin laat je zien,ik hou van hoe het eruit ziet bij je,zo een gezellig sfeertje en natuur en planten door elkaar heen,super! fijne avond,lieve groet Musje.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig de helft is al zo mooi zeg en die seringen wat zijn ze toch mooi ....heerlijk zo mooi tuin ..lekker sfeertje en die fluitenkruid vind het prachtig alleen jammer dat het binnen zo gauw uitvalt ....vast een fijn weekend lieve groet rosita

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtige foto's!!! Dank je wel voor je rondleiding door je tuin.
Groetjes, Ineke

Madelief zei

Wat woon je toch geweldig Fleur! Je tuin ziet er prachtig uit. Mooi al dat Fluitekruid en je sering in bloei. Ik verheug mij erg op a.s. woensdag. Leuk dat ik het straks allemaal zelf kan bekijken.

Fijne avond!

Madelief x

bleudelavandou zei

Wat een prachtige en gezellige tuin.
Het was even meegenieten...

Liefs
marieke

vrouw Hommel zei

Altijd fijn om even met je mee te kunnen genieten.
groet

Janneke zei

Wat een heerlijk rondje tuin en als ik dan
die koeien op de achtergrond zie, gaat mijn hart open.
Gr. Janneke

Noortje zei

Hoi Fleur, Via madelief hier terrecht gekomen. Wat woon je ontzettend mooi!
Ik ben een fietsliefhebber en zou heel graag eens het paadje fietsen wat langs je huis loopt.
Waar kan ik dan het beste starten?
Je kunt een berichtje sturen aan: hans.ellinore@tiscali.nl
Een hele fijne dag nog.
Groetjes Noortje