IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 11 juni 2012

roze en rood

Roze pioenen en rode rozen....

 Vond ik wel mooi bij elkaar staan.

En ze ruiken ook lekker!
 Dat wilde Jara ook wel eens ruiken....En natuurlijk stiekem uit de vaas drinken!!!
Dat doet ze altijd en helaas kiept ze regelmatig een vaas om!
 Achter de eettafel is een houten wand met een servies kast.
Vroeger zaten hier ook bedstedes achter; nu een trapopgang en kast.
Ik spaar het oude boerenhoeve-servies...ik mis  echter nog een koffie en theepot.

Zo eentje dus.....

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Blijkbaar vindt Jara het ook een mooie combinatie!

Het is te hopen dat je de koffie- en theepot van dit servies nog weet te scoren, misschien helpt iemand je via je blog wel verder!

Lieve groet, Ingrid

Musje zei

Heel mooi deze combintaie en wat een mooie en ondeugende poes haha,ik hoop dat je het missende,gaat vinden,fijne week,lieve groet Musje.

Petra zei

Mooie combinatie dat roze met rood, helemaal geweldig die kleuren met elkaar. En je servieskast wat een plaatje met prachtig servies echt mooi.

Groetjes Petra.

mieke zei

Hele mooie bloemen.
Met het servies kan ik je helaas niet verder helpen.

Thea zei

Beautiful flowers, Pretty china!
Thea x

Ans zei

Een schitterend boeket op je tafel.
En ja,katten willen overal even bij zijn.
En wat een prachtig servies is dat.
Ik hoop voor je,dat je snel zo'n mooie koffie en theepot er bij hebt.

Groetjes Ans

Supergoof zei

Wat is dit leuk aan de dinsdag beginnen, met mooie foto's van jou!
:o)

Trudy Porva-inn zei

mooie combinatie bloemenen. Mooie poes met streekjes hihihi.
Helaas kan ik je niet helpen aan de gewenste theepot
groetjes Trudy

Geke zei

http://www.serviesmerij.nl/a-13788891/boerenhoeve-rood/boerenhoeve-sc-rood-koffiepot

http://www.delindenhof.info/shop/index.php?route=product/product&path=62&product_id=782

http://link.marktplaats.nl/567785331


http://link.marktplaats.nl/558975570

http://www.romantictable.nl/a-18442208/ontbijtserviezen/antiek-ontbijtservies-societe-ceramique-boerenhoeve-rood

wie weet zit er wat voor je tussen,

Willy zei

Zou leuk zijn als je servies binnenkort compleet is, mooi in het wit rood.
De combinatie van rozen en pioenen ook.
Lieve groet,

Gerry zei

Prachtige combinatie rozen. Helaas krijg ik mijn pioenrozen niet goed uit.
Je spaart ook een mooi servies. Als ik iets tegenkom zal ik je mailen. Ik zoek nl. ook nog wel eens op servies.

Lieve goret,
Gerry

Elisabeth zei

Wat een prachtige bloemen, en ook een hele mooie kamer.

Janneke zei

Wat een heerlijk boeket en dan die kleuren van
de kamer, het kleed en de bloemen. Maar Jara blijft het mooist!
Die koffie- en theepot zijn wel te vinden hoor. Weet je een van mijn twee dochters verzamelt exact hetzelfde rode servies van Boerenhoeve. Leuk!
Gr. Janneke

vrouw Hommel zei

Het kleed maakt het hele plaatje helemaal "af".
groet

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat heb jij toch een sfeervolle zit/eetkamer! De kleuren die je hebt gekozen vind ik echt mooi en ook goed bij je huis passen.

De combinatie van de roze pioenen en rode rozen is erg mooi!

Wij krijgen donderdag de eindexamen uitslag van Belle. Zo spannend!

Fijne avond & liefs,

Madelief x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ook Jara vind je bloemen prachtig net als ik ....prachtig servies zeg heel erg mooi hoop dat je ooit de rest er bij kan vinden ....het geheel maakt een heerlijk sfeertje ...fijne week lieve groet rosita

Nancy B. zei

Oh wij hebben ook zulke ondeugende nieuwsgierige katten. Die willen ook altijd uit de vaas drinken. Bij ons sneuvelt er ook wel eens wat.
Groetjes, Nancy

Down by the sea zei

Zulke mooie bloemen en ik hou van de porseleinen.
Sarah x

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE KAST ZEG!!
MET EEN MOOI SERVIES.
MAAR OOK JE TAFEL LAKEN EN BLOEMEN OP TAFEL.

FIJNE DAG,

MIRANDA