IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 22 september 2012

laatste zomerbosje?

 De herfst begint vandaag.....

 zouden dit dan de laatste zomerbloemen zijn?

 Ik kan er naar BLIJVEN kijken; wat een vrolijke kleurtjes!

 Jara kijkt liever naar de vogeltjes in de boom....maar ze komt toch wel even kijken wat het baasje daar nou allemaal doet met die bloemen buiten!.....

 Ik zet ze daarna maar weer binnen, want af en toe regent het flink.

Bloemen uit de tuin blijven helaas niet zo lang goed als bloemen uit de winkel,

 maar dat geeft niet!

ik geniet er volop van!


23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat is het een vrolijke boel bij jou in de vensterbank! Ik hoop dat je de komende weken nog een paar van deze boeketjes uit eigen tuin kunt plukken!

Nog een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Fleurig en kleurrijk! Wat mooi zo'n boeketje uit eigen tuin. Ik vind het eerlijk gezegd veel mooier dan een gekocht boeket.
Groetjes en geniet van de bloemen,
Marian

Els04 zei

Oh, super super mooi!!!!

Madelief zei

Wat een prachtige bossen bloemen heb je staan Fleur! De zinnia's zien er ook prachtig uit. Bij mij hebben ze dit jaar niet zo heel veel gedaan, terwijl ze vorig jaar uitbundig groeiden. Zo zie je maar weer...

Ik wens je een fijne zondag toe!

Liefs van Madelief x

La Maison zei

Wat een kleurige boeketjes in je vensterbank. Ik denk dat je nog veel kan plukken want het wordt een mooie herfst.
En ik zie dat je ook klaar bent voor koude tijden, hout genoeg.
Een mooie dag morgen.

Hermine

vrouw Hommel zei

En zo kunnen wij weer genieten van de mooie foto's die je ervan maakt. Mooie roze kan ook! Besjes blijven gelukkig wel wat langer goed binnen, is tenminste mijn ervaring.

wilmi zei

Mooi zeg!
Zo'n fleurig bosje bloemen.
Ja inderdaad, ze doen het binnen minder lang dan buiten, maar tis zo leuk hè, zo'n vaasje "buiten" op je tafel..

Ans zei

Heerlijke kleurtjes.
Ze geven als het ware zonneschijn in je huis.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Elisabeth M zei

Wat een heerlijke vrolijke bloemen, en ik denk inderdaad wel de laatste!

blauwruitje zei

Wat een prachtig boeket. Ik denk wel de laatste maar wat mij betreft gaan we een mooie herfst tegemoet met lekker wandelweer.

Dorothé zei

Feest in een vaas. Leve de vrolijke kleuren.

Musje zei

Prachtig je boeket en poes,echt genieten je foto`s,ik vind bloemen uit eigen tuin het mooist,volgend jaar wil ik weer gaan zaaien zoals zinnia`s en cosmea`s,zo leuk,fijne zondag,lieve groet Musje.

My Way of Living zei

Mooie bos bloemen uit je tuin.
Gezellige kleurtjes.
Is toch veel leuker een bos uit eigen tuin dan uit de winkel.
Leuk in de rose vaas met witte stippen.
Vrolijk !

gr. Anita

Eefies day zei

Gisteren was misschien een van de laatste zonnige dagen...wie weet...maar bij jou zag het er heerlijk uit en de poes die ziet van alles natuurlijk....mooi je bloemen, dat geeft toch echt die sfeer die je nodig hebt in het najaar.

Lieve groet,
♥Eefie

Thea zei

So beautiful you have inspired me to take a walk around my garden to look for the last blooms of summer
Thea x

petra zei

Wat een prachtige foto's!! En een prachtige kat!

Star zei

Enjoy the Autumn Fleur. Your pictures are beautiful and so are the flowers.

Kom Achterom zei

Wat een super gezellige boeketten zeg! en dat allemaal uit eigen tuin!! wat genieten!
fijne dag
Yolanda

Janneke zei

Bloemen uit de winkel blijven wel lang goed, maar halen het niet bij de bosjes uit de tuin. De foto's met Jara vind ik fantastisch mooi!
Fijne week!
Janneke

Mirjam zei

Wat een zomerpracht, lekker fleurig in huis nu het buiten maar blijft buien.
Ook je zwanenfoto's vind ik schitterend.
Groeten, Mirjam

Anoniem zei

Ohhh! Ik woon al 12 jaar in het buitenland en jouw fotos geven me heimwee! Prachtig zijn ze en wat is Nederland toch mooi! Debby

iHanna zei

Such beautiful photos, and your cat - wow! What a lion!

tijdtussendoor zei

Hier staan dezelfde boeketjes ;)