IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 1 november 2012

binnen en buiten

 Ik blijf lekker vandaag binnen! Het is nat en koud daar buiten!

 Ik kijk gewoon vanuit mijn luie stoel naar buiten...


En hij  kijkt daar gewoon naar mij terug! Hij wil vast ook wel naar binnen...

 Binnen is het dan ook veel  gezelliger dan buiten...

 Buiten is gewoon naar binnen gehaald!

 Er zitten hier zelfs uilen binnen!

En paddestoelen en vogeltjes!
Laat ze daar buiten maar lekker buiten blijven;

IK blijf vandaag binnen!

14 opmerkingen:

Patricia zei

Ze heeft groot gelijk en het is ook veel te gezellig daar binnen
Wat een prachtig uitzicht hebben jullie toch!

Groetjes Patricia

silly old suitcase zei

Oh poes, wat heb je een heerlijk uitzicht! ik ben jaloers op je!
Hier is het even nat en koud, maar binnenblijven? helaas, dat gaat niet...

xx

anita zei

Poes nou gelijk heb je.
Het is vandaag echt slecht met al die regen.
Maar binnen is het bij jou lekker gezellig.

gr.aan het vrouwtje

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Ik ben het er helemaal mee eens! Het is dat ik nog écht even iets moet ophalen (taart!), maar anders was ik ook lekker binnen gebleven hoor!

Lieve groet, Ingrid

Roelien zei

Helemaal eens....
Wat een kippenvelreactie over jouw zoon op mijn logje over mijn dochter (volg je het nog?), sterkte met je zoon trouwens, zo herkenbaar!
Liefs Roelien

vrouw Hommel zei

Ik zie dat je poes is verplaatst inmiddels ..mag ik dan even in de paarse stoel gaan zitten om van het uitzicht te gaan genieten.

wilmi zei

Wat een gezellig herfstig sfeertje heb jij in huis zeg!!
Heerlijk zo knorren bij de kachel. Laat maar waaien en regenen buiten. Binnen is het knus en warm ;)
(en wat een rust straalt zo'n beest uit hè..je zou er slaperig van worden;)

Frances zei

I've enjoyed this amusing comparison of the joys of being cosy inside and free to move about outside.

Your photos do tell a great story and your home looks beautiful in this season.

xo

Ans zei

Erg leuk geschreven en prachtige foto's.
En wat heb je veel leuke dingen van buiten,naar binnen gehaald.
Zo voelt het toch nog een beetje als buiten,maar dan met beter weer.

Groetjes Ans

blauwruitje zei

En gelijk heeft ze!

Franse Lelie zei

Sfeervol en die uilen ken ik!Lieve groet

aandewaterkant zei

Ik denk dat ik dat vandaag ook doe ;)

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Wat is de herfst toch een heerlijk en mooi jaargetijde. Je foto's duiden het maar eens te meer aan. Wie kan het beter vertalen dan zo'n kat strekkend en rekkend op een kussentje. Mooi om te zien. Met de koeien geen medelijden die van jou daar zijn bofkonten, mogen tenminste nog buiten lopen.
Wat mijn kinderboek betreft, we hebben er heerlijk samen aan gewerkt. Nu zo'n beetje het grote werk is gedaan, vind ik het ook weer heerlijk, zeker met dit weer om aan mijn historische roman te werken. Gewoon weer een hoop leuke dingen binnen, waar je in de zomer weer niet toe komt. Ben ook weer volop aan het schilderen, want heb twee exposities in het verschiet. Een in het gemeentehuis van Korendijk, en ze hebben daar wel héél véél witte muren die ik mag volhangen. Wel leuk hoor van die uitdagingen, ik hou er wel van! Trouwens je paddestoelen foto's zijn ook heel mooi, dat bedoel ik maar met dat mooie jaargetijde.
Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

Michelle zei

Mooie foto's, poezen kunnen altijd zo heerlijk liggen!