IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 23 november 2012

oefen-quiltje

 Vol bewondering kijk ik altijd op QuiltBlogs....Wat kunnen die meiden toch een prachtige Quilts maken; de een na de ander....zucht....
Vol moed ben ik ook begonnen met zelf wat te proberen....
Zomaar op goed geluk; na het bekijken van youtube filmpjes en lezen van wat instrukties.
Dus quiltdames- let niet op de foutjes; het  zijn mijn eerste Flying Geese en eerste Huisje ( PFff wat was DAT lastig!)
Ik probeer maar wat en t wordt vanzelf steeds groter en ik zie wel wat het wordt....

 Ik hou van ons huisje in de polder en er vliegen nu volop ganzen in de lucht.
Ook hou ik van deze kleuren.

En ach met zo'n regenachtige dag - ben ik lekker bezig!
Fijn weekend!

18 opmerkingen:

Patricia zei

Het ziet er al erg leuk uit, en ik ben weg van je kleurtjes/motiefjes.
Succes hoor! En een fijn weekend!

Groetjes Patricia

Ans zei

Dat ziet er toch echt niet verkeerd uit,Fleur.
En dat voor de eerste keer.
Mijn complimenten.

Mooi,de foto van de ganzen.
Heb je Earthflight al gezien,
op dinsdagavond ?

Fijn weekend
Groetjes Ans

blauwruitje zei

Dapper hoor, het ziet er al heel profi uit, vind ik.

martine zei

Het ziet erg leuk uit, en gezellig zo aan tafel, lichtje aan.
Prachtig die ganzen.
Fijn weekend.

Nancy B. zei

Nou ik vind dit ook al heel wat hoor. Ik ben helemaal niet handig met de naaimachine. Heb het wel eens geprobeerd, maar werd er alleen onrustig en gefrustreerd van.
Je foto met de ganzen vind ik schitterend. Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

Dorothé zei

Zo ben ik ook bijna drie jaar geleden begonnen, zomaar zonder kennis van zaken. Maar mijn eerste quiltje zag er niet zo mooi uit als die van jou hoor. Natuurtalent?! succes.

Home and Lifestyle zei

Ik vind dit anders al bijzonder fraai hoor, ik doe je dat niet na!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anderson cottage zei

wat een lef om gewoon zo zelf te beginnen, keigoed van je, en een geweldig resultaat, geniet ervan , liefs marion

vrouw Hommel zei

Gewoon lekker doen en doorgaan want het ziet er heel mooi uit, de kleuren zijn heel mooi en driehoekjes zijn nog wel zo moeilijk om mee te beginnen. dus "hoedje" af!

Frances zei

Your quilt square is beautifully sewn and quite beautiful...wonderful, also to see those actual birds in their flying formation.

It's such a treat to visit here and see what's going on far away from my big city.

xo

Ans zei

Voor een beginneling ziet dat er fantastisch uit! mijn eerste werkstukjes was van veel mindere kwaliteit, en dan zat ik dus op cursus. Groetjes, Ans

Guusje, zei

Wat wordt het mooi en wat heb je mooie kleuren uitgezocht. Ik vind het knap voor ik doe zomaar wat.

De Rode Klaver zei

Hoi!
Ik vind het al heel wat hoor, je quilt tot nu toe, het is toch passen en meten... Dan vind ik kruissteekjes een stuk makkelijker :). Leuk trouwens hè, om je eigen bloemen in huis te kunnen zetten. Als je nog wensen hebt voor volgend jaar, laat maar weten, wij hebben massa's zaden, ook van groenten trouwens.
Groetjes, Esmeralda

Saskia zei

Ik vind hem erg mooi geworden. Ik ben ook net begonnen dus begrijp je helemaal. Maar hij ziet er prima uit.
Groetjes Saskia

Kiekplaotiesenzo zei

Nou dat doe je al heel goed!!! ziet er prachtig uit en succes verder. groetjes, Diny

Madelief zei

Jee Fleur,! Ik ben onder de indruk van je quilt, en dat voor de eerste keer! Het ziet er prachtig uit! Weet je al wat je ermee gaat doen?

Fijne zondag!

Madelief x

baukje zei

Erg mooi wordt het en eigen ontwerp! Dat heb ik nog nooit gedaan, petje af hoor en je stoffenkeuze is ook de mijne!!!

Willy zei

Het ziet er hartstikke leuk uit. Je doet niet onder voor de geoefende quiltster. De stoffen zijn ook erg mooi. De gansjes vliegen goed!
Fijne week,