IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 22 maart 2013

lentegroen?






Voor een koopje heb ik op Marktplaats een( nog helemaal nieuwe!) groene hoes voor mijn bank gekocht!
Die kleur vond ik al zo mooi, maar is nu niet meer te koop bij IKEA. Helemaal blij ben ik er mee!



Ik vond dat er wel wat lentekleur in huis kon komen....
 De donkerpaarse andere hoes bewaar ik gewoon voor de winter.

 Een leuk bakje met vakjes ( AH!) vulde ik met lentespulletjes;
 En klaar ben ik voor de lente-KOM nou Maar- we wachten al zo lang!!!!!

 Met mijn Granny-kleed ben ik op de helft denk ik.....
De nieuwste COUNTRY LIVING ligt te wachten.....

                   

      Fijn weekend!

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ideaal dat je toch nog een hoes via mp wist te scoren!

Fijn weekend, Fleur! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Oohh prachtige kleur hoes, lekker fris. En inderdaad nog lang geen lente jeetje wat is het verschrikkelijk koud zeg. Gezellig weekend, lekker bij de kachel of hele dikke kleren aan. Groetjes Petra

Patricia zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij je met die kleuren.
Op MP kan je het inderdaad nog weleens treffen hé, heb er ook al menige spulletjes gekocht.

Fijn weekend!

Groetjes Patricia

Petra zei

Ik wist helemaal niet dat ze een groene kleur hoes hadden, dat had mij ook wel wat geleken! En heerlijk hé die Country Living, hij ligt hier ook :-) Ik heb ook (weer) kleur toegevoegd in ons huis en voel mij er heerlijk bij. Vind jou kleurencombinatie ook prachtig!

Groetjes van Petra

Jotili zei

Lang leve MP!
Ziet er gezellig uit en Jara zit prachtig in haar vacht.

Fijn weekend,
Corien

Franse Lelie zei

Wat gezellig bij je! Op zn paasbest. Fijn weekend en lieve groetjes

wilmi zei

Leuk zeg, dat groen met paars! Succes met je grannies, ik heb er ook al héél erg lang een heleboel liggen hier. (om de een of andere reden heb ik ze nog steeds niet aan elkaar gemaakt)
Ik hoop mee op een beetje lente, maar volgens mij krijgen we eerst nog wat kou..

Ans van Ispelen zei

Bof jij even met de hoes voor je bank.
Het ziet er inderdaad lenteachtig uit,dat groen.
En wat een mooi fotomodelletje,zeg.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Saskia zei

Heerlijk een beetje kleur. Wij hebben een zwarte hoes maar zou met deze kou wel een beetje kleur kunnen gebruiken.
Fijn weekend .
Groetjes Saskia

Sis Voorn zei

Staat de koffie klaar ? ;-)
Je zou zo binnen willen stappen, hopend dat de poes zo knuffelig is als hij eruit ziet....
Fijn weekend

Ineke Hulzebos zei

Wat is je bank prachtig, mooie kleur groen is dit, je boft er mee. En dat kussen die er op ligt, zo mooi!!! De kleuren passen er helemaal bij.
Groetjes

Down by the sea zei

Er is zo'n welkom in uw huis springen met inbegrip van uw Pasen kat! hou van de kleur van uw nieuwe cover en hopen dat u genoten van het lezen Country Living Magazine zo veel als ik.
Sarah x

vrouw Hommel zei

O, wat is dat mooi die combinatie groen met paars. Maar nog mooier is je paaspoes! En ze poseert ook zo "natuurlijk" dat doet ze vast dagelijks?

La Maison zei

Dat noem ik geluk hebben, en je bank ziet er heel mooi uit zo.
En zo'n lieve paaspoes zou ik ook wel willen, wat een dot.

lieve groet
Hermine

lia zei

Leuke paaspoes....
En de bank ook hoor.

Gr Lia

Willy zei

Leuk Fleur dat je dit zo trof. Het groen combineert heel mooi bij de paarse tinten. Gezellige sfeer in je woonkamer. Fijn weekend, lieve groet

Interieur Inspiratie zei

Wat een mooie hoes, kleurt erg mooi met je paarse accessoires. En met al die lentespullen er bij oogt je huis al een beetje als lente.

Groeten Danielle

Michelle zei

Mooie kleur hoes, leuk om af en toe eens te veranderen! Wat een prachtige kat hebben jullie, ooit hoop ik ook zo'n mooierd hier door het huis te hebben huppelen.

Ik wens je een heel fijn weekend,
Liefs Michelle

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een prachtige vondst! De kleur past ook perfect bij het lila en paars. Ik zie dat je ook nog steeds aan het haken bent. Ben je ook aan een plaid begonnen?

Ik ga deze week ook even kijken bij de kiosk of ik de Country Living kan vinden. De cover alleen al ziet er prachtig uit!

Fijn weekend,

Madelief x

Frances zei

Fleur, your spring green is a lovely color, and your crocheting and spring flowers accent your room so very well.

Of course, your Easter Kitty is a true star!

xo

Janneke zei

Wat is het toch altijd heerlijk om je huis in het voorjaar een opfrisser te geven, lentebloemen erbij klaar, maar nu moet dat weer toch ook wel eens mee gaan werken.
Die harige knuffel steelt de show!
Groeten, Janneke

Josien zei

Het is net of ik even bij je op bezoek ben, in je mooie kamer met het lentegroen en je keuken met de prachtig authentieke kastdeuren.

Een prachtig kleurenscala, ook al passend bij de bovenste foto, van jullie huis aan de rivier!

Liefs,

Anoniem zei

Helpful info. Fortunate me I discovered your web site

by accident, and I am shocked why this twist of fate did not happened earlier!
I bookmarked it.

My web-site ... http://www.szakibazis.com/blogs/entry/A-Look-At-The-Phenomenon-Of-The-Faces-Of-2013-04-30-4