IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 29 juni 2013

Op de thee

 Kom je even mee?

 Dan gaan we mijn tuinhekje door .


 Kijk; de witte roos en de kamperfoelie bloeien nu;

 Vooral savonds ruik je de zoete geur!

 Langs de muur van het huis stond een oude peer;deze doet het niet meer, maar daar groeien nu allerlei klimplanten in.

 Hier zie je de weilanden achter ons huis; beneden aan de dijk.

 Kom dan gaan we het paadje af!

 De witte klokjes en de groen-gele vrouwenmantel staan mooi naast elkaar; vind je niet?
 Ook t zeeuwsknoopje-astrantia bloeit nu.
 Mooi; he!

Zullen we even zitten en naar de koeien kijken?
Dan zet ik een kopje thee....

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om even door je tuin te wandelen, wat staat alles mooi in bloei. En ja...gezellig om even een kop thee te drinken, zijn de stoelen nog vrij of is de tuin al volgelopen met enthousiaste medeblogsters?

Ja, is goed...ga jij maar thee zetten, dan geniet ik ondertussen van het uitzicht en de koeien!

Lieve groet, Ingrid

Jane in Wales zei

Wat woon jij in een paradijs, zeg! Wat heerlijk, al die mooie natuur om je heen! Dank je wel voor het kopje thee, ik heb genoten!

Els04 zei

Oh, zaaalig!!!

Musje zei

Wat een heerlijke wandeling door je prachtige tuin en wat een uitzicht en een rust,fijn weekend,lieve groet Musje.

liesje zei

Ik zou nooit op vakantie gaan als ik zo mooi zou wonen.
Lieve groet Carine

sandra zei

Dank je wel voor deze theevisite. Wat heb jij toch een prachtige tuin.

Petra zei

Wat woon je toch op een mooi plekje, heerlijk. Genoten van je rondje door de tuin SUPER hoor, en een geweldig plekje voor een heerlijk kopje kruiden thee. Fijne zondag, groetjes Petra.

Franse Lelie zei

Ja, wat een heerlijk kopje thee op deze plek! Jij gaat vast nooit op vakantie:-)

Conny's-blog zei

Nou kom maar op met je kopje thee, dan kijk ik mee naar de koeien, want wat woon je er toch prachtig daar..............liefs.Conny

Sis Voorn zei

op dat heerlijke plekje wil ik wel wat quiltsteekjes zetten ! Als het tenminste is een keer droog is ;-)

Frances zei

Very beautiful, Fleur.

Your photographs also indicate something quite tranquil, and an atmosphere that would surely encourage one to sit and appreciate nature.

Many thanks for this post. xo

Michelle zei

Oh prachtig! Daar zou ik zeker een hele middag kunnen zitten theedrinken!

Kleurrijk zei

Wat een leuk idee ons zo uitnodigen om mee te wandelen. Wat een heerlijke plek, eerst de prachtige tuin en daarna dat uitzicht.

Ans van Ispelen zei

Is dat eventjes heerlijk om zo uitgenodigd te worden.
Wat woon je toch op een heerlijke plek.

Groetjes Ans

Star zei

The views are splendid and the tea sounds so welcoming. Thank you Fleur, for the tour.

Down by the sea zei

Hallo Fleur,
Dank u voor het nemen van ons via uw tuinhek. Ik heb genoten van het zien van je mooie rozen en uitzicht.
Sarah x

Jenny Short zei

Everything is beautiful and summer has arrived. I can't wait to get home to Oostkapelle in two weeks. Texas is too hot! Thanks for sharing your special garden.. xo Jenny

Willy zei

Daar zeg ik geen nee op. Heerlijk om even in jouw tuin te zitten. Ik heb genoten hoor!

Grethilde@filternet.nl zei

Prachtig, het lijkt wel een sprookje!
Vanuit het hoge noorden met weilanden en sloten en... schaapjes een hartelijke groet! Grethilde

Madelief Weideveld zei

Wat moet het heerlijk ruiken bij jullie...binnen ook, als je de ramen openzet! Kamperfoelie en rozen. Geweldig plekje, ik ga je volgen. Leuk!!