IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 4 juli 2013

Ben je er nog??

 Zo ben je er nog?? De thee is eindelijk klaar...t duurde even....


 Oh; je had al een plekje uitgekozen? Bij de koeien?


 Kijk eens; vond mijn man bij de vuilnis;


 Vorige week was ik jarig en kreeg ik dit kado;.....Weer eens wat anders dan een bosje bloemen!
Helaas doet hij het niet meer; maar staat leuk buiten!




 Deze groene specht komt af en toe van de mieren snoepen...

 Er zitten mierennesten tussen de tegels en in t gras.

Oh; ga je al weer weg?   T was gezellig; tot de volgende keer!

26 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat woon je daar toch prachtig! Mooie foto's.
Een groene specht heb ik nog nooit gezien.

Mapi zei

Oh Fleur wat woon je toch in een mooi paradijsje !
Bedankt voor de thee en een zomerse groet van mij voor jou.

Mapi

Knutselpret zei

Wat een heerlijk plekje zo bij de koeien. Leuk verjaarskado doe je ook langer mee dan met bloemen en een groene specht wow
nou genieten dan maar !!
Groetjes Albèrtje

Home and Lifestyle zei

Ja joh...natuurlijk zat ik er nog, dacht wel...waar blijft ze toch ;-). Maar ondertussen heb ik mij prima vermaakt met de koeien en het mooie uitzicht. Hmmm, lekker bakkie thee.

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt een origineel cadeau gekregen!

Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Het was zeker even gezellig.
Jouw plekje is een paradijsje.

Groetjes Ans

polkadotpeticoat zei

Just the best view ever, what a beautiful post.....Have a wonderful weekend! Heidi

Michelle zei

Wat een prachtig plekje heb je voor ons uitgekozen! Mooi zo'n groene specht, nog niet eerder van zo dichtbij gezien!

House of Seasons zei

Wat een leuk gezelschap bij de thee!
Om jaloers op te worden.....
Enne ..... dat naaimachine dat is van mij geweest :)
Stond altijd in mijn volkstuin!!!!!
Tot snel
liefs
Lia

lia zei

Oh, die eerste foto.....
Prachtig om daar te zitten.

liesje zei

Spijtig dat het zo ver weg is anders kwam ik op de thee.Om in zo een mooie omgeving te kunnen genieten van een kopje thee moet heerlijk zijn.
Nog veel plezier van jullie mooie tuin.
Lieve groet Carine

Franse Lelie zei

Wie weet fiets ik deze zomer eens echt langs...en denk ik he, die tuin ken ik! Bel ik aan voor een kopje thee:) Lieve groet

sandra zei

Zeker gezellig bij jou in de tuin! Kom graag nog een keertje langs.

Frances zei

Teatime is a joy around the Polder. Your area is now so lushly beautiful!

Belated Happy Birthday wishes to you. I think your husband found a charming gift. It looks perfect outdoors.

xo

Jotili zei

Prachtig, prachtig... alleen miste ik Yara hihi

It's me zei

Geniet van een heerlijke zomer...liefs Ria..x !

Franse Brocante zei

Schitterende plek om te wonen en je hebt zulke mooie hoekjes in je tuin gemaakt. Heerlijk ook aan het water. Groeten en fijn weekend.
Lilian

mieke zei

Een leuk cado, om zomaar in die mooie tuin te zetten.
Leuke foto's.
grtjs Mieke

RosIna´s Allerlei zei

Es ist soooo schön bei Euch !!!! Grüßle Ina

wilmi zei

Wat een plaatje toch, zo aan het water bij de koeien, heerlijk!

Wilma Kuin zei

Kom graag even bij je zitten op zo'n mooi plekje,...

Madelief Weideveld zei

Die groene specht is prachtig. Ik zie hem alleen maar in bomen, niet als een mereltje op een grasveld....
En heb je die koeien in stilte namen gegeven? Je herkent ze vast allemaal als je daar zo dagelijks zit.
Dag,
Madelief.

blauwruitje zei

O, wat woon jij toch naar zeg, zucht, heerlijk gewoonweg. Bij de koeien op de thee wie kan dat nou? Ik ga volgende keer graag weer met je mee.

Annelein zei

'k Heb heerlijk genoten van je plekje aan het water... Kom zeker nog een keertje langs...

GewoonHannahblogspot.com zei

Hoi Fleur,
Ik begrijp waarom jij niet op vakantie gaat...... dat is gewoon dagelijks vakantie, met die koeien achter in je tuin. Prachtige plek zeg! En die specht....... ik zie hem hier ook, maar ze zijn erg schichtig, één beweging van een mens en ze zijn weer vertrokken! Wat bijzonder dat je hem op de foto kreeg! Ik kom nog eens vaker bij je langs!
Dag Hannah

Anoniem zei

Ik woon aan de schelde tegenover antwerpen, met zicht op de antwerpse skykine. Toch zou ik direct willen ruilen met jouw idyllische plekje op aarde ! Prachtig hoe jij woont ! Manou

Our photos zei

Wat woon je daar toch prachtigen je mooie foto's gemaakt!
Fijne zondag,
Sonnja