IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 26 oktober 2013

kleurtjes


Vandaag heb ik de rozenbottels , die ik in de polder had gezocht, aan een draad geregen;
Staat leuk EN zo kun je ze drogen en daarna bv in de thee doen.

 EEn goed werkje om nog even in t herfstzonnetje te doen.
Wat boffen we deze week met zulke mooie zonnige herfstdagen!
 Ik vind die felle kleurtjes erg vrolijk bij elkaar! Roze en rode dahlias, oranje bottels , oranje-roze besjes van de kardinaalsmuts en de paarse besjes van de Callicarpa-struik.


 Ook op de eettafel heb ik zo'n vrolijke bos gezet....

 Ik krijg er maar geen genoeg van....


 Buiten was ik ook met felle kleurtjes bezig voor een skimuts voor dochter...
Schijnt helemaal hip te zijn.
Overigens heb ik het breiwerk later weer uitgehaald en opnieuw gehaakt- dat ging beter.

 Dit gehaakte kleed vond ik onlangs bij de kringloop!
Helemaal blij was ik er mee en voor 5 euro was hij van mij!!
Kleurtjes, die ik zelf niet zo gauw zou uitkiezen, maar t staat helemaal leuk op de groene bank!
Back to the seventies!!!
Ik had geloof ik zo'n gehaakte spencer in deze kleuren toen ik 10 was...
Fijn weekend!
   

20 opmerkingen:

La Maison zei

Een heerlijke kleurige post. Fijn dat mooie herfstweer.
Ik heb genoten bij je.

Lieve groet
Hermine

Madelief Weideveld zei

Prachtig die al die roden, oranje en rozen.....en de rozenbottelketting erbij vind ik ook mooi. O ja, en dan ook nog paarse besjes. Ik ben dol op dit soort boeketten. Dag,
Madelief.

sandra zei

De herfst heeft dit jaar weer mooie kleuren.
Mooi die vaas met dahlia's en bessen, daar kan ik ook zo van genieten.

Home and Lifestyle zei

Wat een vrolijke kleuren Fleur, vandaag was het heerlijk weer voor activiteiten buiten. Ik kom net terug van een verjaardag, we hebben de hele tijd buiten gezeten. Geweldig dat dat eind oktober nog kan!

Fijn weekend nog! Lieve groet, Ingrid

Gerda zei

Mooie herfst kleuren. En wat een vondst, zo'n plaid!! Ik vind het altijd zo leuk als ik je blog open, zulke mooie foto's. groetjes, Gerda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtige herfstkleuren word je toch blij van en die plaid superrrrr ... altijd leuk zulke vondsten ...leuk zo vrolijk boeket op tafel ....nog even genieten van de nazomer en herfst .... wens je nog een fijn weekend ...lieve groet rosita

bleudelavandou zei

Leuk idee dat rozenbottel hartje!!

Heb vandaag ook nog lekker kunnen genieten van dit prachtig nazomer weer.

Liefs
marieke

Ans van Ispelen zei

Mooie vrolijke kleurtjes en toch heel erg herfstachtig.
Leuk hoor.

Ik wens je nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Hillside Garden zei

Sehr liebevoll dekoriert! Sammelst du auch Milchkännchen?

Sigrun

Jenny Short zei

Alles es mooi! xo Jenny
I've never thought of using rose hips in an arrangement. Beautiful with the dahlias!

blauwruitje zei

Wat is de herfst toch kleurrijk. Prachtige foto's heb je weer. Fijne zondag. Groetjes Sandra

Sis Voorn zei

Volgens mij moet ik maar eens dringend naar een kringloop ...
Ik ben er nog nooit geweest, erge fout blijkt nu ;)

Marion Anderson zei

leker bezig en wat een leuke kannen allemaal voor je bossen bloemen, geweldig, geniet ervan , liefs marion

Janneke zei

Wat gezellig al die frisse kleuren van de bloemen en wat een prachtig gehaakt kleed, zomaar gevonden in de kringloop. Al deze spullen maken het binnen nu extra gezellig met buiten de buien en de wind.
Groeten, Janneke

Knutselpret zei

Helemaal leuk maar hier is het nu toch echt herfst brr veel wind en buien.
Wat een mooie deken heb je gevonden en dat voor 5 euro,
vraag je je nu niet af wie of dit gemaakt heeft ??
De maakster zal blij zijn dat jij er nu weer van geniet !!

Franse Lelie zei

Prachtig boeket heb je staan! En je kleed, wat een gelukje dat te vinden. Mooi al die kleuren, lieve groet

wilmi zei

Sjonge 5 euro voor zo'n kleed.. jij boft! WAt een werk is dat geweest. Maar het staat inderdaad prachtig op je bank. Ik hou ook heel erg van die mooie herfstkleuren, en dat weertje..heerlijk was het!
Maar nu is het gedaan met de rust..storm op komst!

Miranda zei

Wat een gezellige post, vol met vrolijke kleuren! Je hebt een mooie verzameling kannen, altijd leuk om te vullen met bloemen etc.

Fijne dag.

wilma oud zei

Wat een prachtige kleuren allemaal en mooi kannen met bloemen erin. En het serviesgoed. Prachtig allemaal. Groetjes Wilma

Willy zei

Dat kleed is een super vondst en dat voor 5 euro, daar koop je net 2 bolletjes katoen voor.
De boeketten maken je dag toch ook helemaal goed, wat een kleurenpracht.
Met zo'n skimutsje zien ze haar zeker aankomen op de skipiste ;)
Lieve groet,