IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 14 oktober 2013

maisgeel en boerengroen

 Ons huis had na 7 jaar wel weer een likje verf nodig....
Geinspireerd door de mooie verfkleuren van de Mariahoeve (uit mijn vorige berichtje)
besloten we dit keer maisgeel en boerengroen te kiezen.

 Zelfs het konijnenhok werd aangepast.
Overigens zijn er allang geen echte konijnen meer; maar gebruiken we dit in de lente als broedhok voor een kip op eieren.
 Ik hou wel van die herfstkleuren....oranje, geel, rood ....

 Onder zijn de ramen al geverfd; boven  gaan we in de lente weer verder.

 Die oranje lampionnetjes zijn ook zo leuk ; gedroogd haal ik ze van de takken af en stop er mini kerst-led -lichtjes in; staat zo gezellig.

 Ook binnen vind ik het leuk om de herfst in huis te halen....


In de tuin hangen de appeltjes nog volop aan de bomen...

 Je ziet deze verfkleuren niet alleen op de Veluwe,
maar ook bij ons in de buurt;  hier in  Middendelfland-(in Zuid Holland-)
Boven is een boerderij in de buurt van Delft.
Dit is een B&B aan de vaart, bij de buren verderop...
http://www.benbrechthuis.nl/



Ja ik ben helemaal blij met deze mooie kleuren!


15 opmerkingen:

Betsie zei

Het ziet er héél mooi uit,.... staat zo ouderwets gezellig hè!!!!

Betsie!

Mapi zei

De warmte straalt ervan af .....

Veel liefs
Mapi

Knutselpret zei

en tussen al dat moois zie ik ook nog een heel mooi quiltje
p.s. de laatste foto is niet te zien
Groetjes Albèrtje

Juffrouw Waardvleugel zei

Ik snap het, het staat prachtig. Echt Hollands! Groet van

Bij Anne zei

Wat een mooie kleuren. Je komt wel echt in de herfststemming. Het straalt zowel binnen als buiten warmte uit. Groetjes. Anne

Berna zei

Gezellig logje met mooie herfsttinten.

Franse Lelie zei

Je hebt een echt herfsthuis, gezellig. Lieve groet

Judith zei

Het ziet er super mooi uit. Dank je wel voor alweer zo'n mooi blogje.

Ans van Ispelen zei

Inderdaad een mooie kleurencombinatie,dat maisgeel en groen.

Ja,ik haal de herfst ook graag in huis,want de kleuren zijn prachtig.

Groetjes Ans

Musje zei

Wat heb je toch een geweldig plekje daar met al die gezellige hoekjes,fijne avond,lieve groet Musje.

Janneke zei

Wat heb je het gezellig gemaakt en dat quiltje vind ik ook zo mooi. De verf is gewoon heel mooi. Wij hebben dat zelfde boerengroen maar dan met gebroken wit. Dat maisgeel vind ik ook super, vooral ook omdat er meer boerderijen die kleuren hebben in Delfland.

Jenny Short zei

What a beautiful post, full of Autumn Color. I hope you are not getting flooded with all the rain. xo Jenny

La Maison zei

Ja mooi hoor. Wat geeft dat een lekker gevoel hè alles opnieuw in de verf. Het is een werk ,maar ik vind dat je eer hebt van je werk.

Lieve groet
Hermine

Guusje, zei

Wat mooi en wat ziet het er erg gezellig uit.

Josien zei

Wat ben jij goed in het scheppen van sfeer! Ik ben onder de indruk....

Fijn weekend,