IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 10 november 2013

Verrassingen

 Wat een bofferd ben ik! Won ik zomaar deze leuke en lekkere give away bij Cindy!

 2 mooie zelfgehaakte pannenlappen van Cindy en
engelse sconesmix , aardbei jam en een klosje kadolint van Cora van de Ribbonstore;

Daarbij OOk nog een mooie linnen theedoek ....
Helemaal leuk voor in mijn keuken! 
Jeetje; Wat een verwennerij!
Cindy http://cindycountryhome.blogspot.nl/
 en Cora  ;http://www.ribbonstore.nl/c-2239281/theedoeken-tea-towels/

 Heel Erg Bedankt!!
 
 
( je kunt  ze kopen; in de ribbonstore ;)
 



 Ook een verrassing was dat er vanmorgen een kudde schapen voor het raam voorbij kwam!

 Ik wist niet wat ik zag! Meestal lopen ze in de polder te grazen en onderhouden zo natuurgebieden,

 Maar de schaapherder had blijkbaar zin in een  ommetje langs de Vaart!


En ja; als er eenmaal 1 schaap over de dijk is; volgen er vanzelf meer!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Ps Nog een verrassing is, dat ik na het posten van dit bericht, Mijn Volgers ( 270?)rechts in beeld niet meer kan zien!....Jammer; vond t altijd leuk om te zien dat er weer eentje bij kwam....
Bloglovin staat er nog wel op, maar dat staat er nog maar pas op.
Hebben jullie dit ook weleens?)

26 opmerkingen:

Patricia zei

Mooie give away heb je gewonnen!
En wat een leuke voorbijgangers had je vanmorgen :)

Knutselpret zei

volgers zijn wel eens even op stap kans dat ze morgen na een nieuwe opstart van je pc ze gewoon weer je blog op wandelen.
Leuk die give waway en wat zie ik een leuke dingen in je keuken :)
Zoals die koffiemolen die heb ik ook gebruik jij hem nog?? of is het sier, ik heb er nu ff geen plek voor dus ligt ie op zolder maar k wil hem niet kwijt.En dan die schapen wow wat een wol ik denk aan mijn spinkunsten en ga nu dus op jacht naar een vacht. en er is al 1 in het zicht :)
Groetjes Albèrtje

Anoniem zei

Wat is het gezellig opje blog. Ik kende het nog niet. Maar kom ze ker nog eens terug. A nny van het blog rafels en rozen

Patricia zei

Leuk hoor dat je de give away heb gewonnen. Staat perfect in je keuken.
Dat is bijzonder, om de schapen langs je huis te zien lopen. Mooie foto's heb je er van gemaakt.
Is je omslagdoek al af :-)

Groetjes Patricia

Sis Voorn zei

Wat een grappig gezicht, die schapenkoppen ;-)
Hoop dat ze zich hebben ingehouden met poepen voor je deur ....

Franse Lelie zei

Wat een verrassingen! leuke give away, past mooi in je huisje. En die schapen, wat fantastisch...niet tellen hoor, dan val je in slaap:)Mooie foto's heb je van ze gemaakt, die met de herder is geweldig. Ik zie het anatal volgers gewoon staan: 279! Lieve groet en een hele fijne zondag

Home and Lifestyle zei

Je nieuwe header viel mij gelijk op...geweldig zeg, al die schapen zo langs de deur. De gewonnen geschenken passen heel goed bij jouw interieur! Gefeliciteerd!

Lieve groet, Ingrid

Frances zei

What a surprising parade you've been able to view from your window! I am so glad you had your camera nearby by, so that you could kindly share this sight with us.

(Those cheery gifts you received look right at home in your home.)

xo

Noelle the dreamer zei

Oh what a lovely spot! I needed this today!!
Thanks for sharing,

Petra zei

Ooh Fleur wat heb je een prachtige give away gewonnen echt SUPER die theedoeken zijn heel erg mooi.
Geniet van al je moois, groetjes Petra.

Down by the sea zei

Gefeliciteerd met het super giveaway van Cindy. Hoe geweldig om de schapen passeren van de deur te zien. Ik heb alleen problemen met de zijbalk op blogger als ik mijn banner zijn veranderd en het werkte niet zoals de grootte, is dit toen het gebeurde?
Sarah x

Down by the sea zei

Gefeliciteerd met het super giveaway van Cindy. Hoe geweldig om de schapen passeren van de deur te zien. Ik heb alleen problemen met de zijbalk op blogger als ik mijn banner zijn veranderd en het werkte niet zoals de grootte, is dit toen het gebeurde?
Sarah x

Mirjam zei

Wat een leuke give away heb je gekregen.
Die schapen ... vind ik helemaal het einde.

Janneke zei

Wat schitterend die schapen allemaal op een rijtje vlak voor je raam langs. De theedoeken vind ik ook mooi maar vandaag stelen de schapen de show.
Groeten, Janneke

quilting Jeannet zei

Geweldig die schapen voor je deur!!

It's me zei

Heerlijk die schapen voor je deur...wat een verwennerij allemaal...ik zie je blok gewoon hoor.....liefs fijne week van mij..x !

Madelief zei

Hoi Fleur,

Leuk die schapen zo langs je raam! Wat je allemaal niet mee maakt in de polder. Dat hebben wij hier nou nooit in de stad ;-)!

Ontzettend lief dat je zulke mooie cadeautjes hebt gewonnen. Ze passen perfect in je keuken! Cindy's blog ken ik niet, maar ik ga zo een kijkje nemen.

Fijne week & liefs,

Madelief x

Ans van Ispelen zei

Wat leuk zeg,om ineens een kudde schapen langs te zien wandelen.
En je Give Away is ook al zo leuk.
Enne...ik zie je volgers gewoon staan.

Groetjes Ans

Bij Anne zei

Hallo Fleur,
Je hebt je blog een beetje veranderd zie ik. Het ziet er mooi uit, prachtige foto's van de schapen. Fijne dag. Anne

Willy zei

Alsof ze er speciaal voor jou even langs komen lopen. Geweldige foto's en super header heb je. Mooie pakketje heb je ontvangen, staat goed in je keuken. Fijne week,

wilma zei

O, wat een leuke verrassing.Je hebt ook wel echt een keuken voor zoiets.
Wordt altijd een beetje lyrisch van dijkhuisjes, Genoot er altijd van als ik er langs kwam. Hier overzee geen dijkhuisjes.
Kan ook je volgers zien. Les wel mee en zag dat ik nog geen volger ws.\nu dus wel.
Groet, Wilma

La Maison zei

Ja dat snap ik, ik zou ook mijn ogen uitkijken als er zo'n wollige familie voorbij kwam.
En uit je vorige post las ik van de oude wilg, jammer hoor.
Gelukkig heb je een mooie give away om te troosten.

Lieve groet
Hermine

polkadotpeticoat zei

I love the linens but those sheep steal the show....Heidi

Birgit zei

Es ist so schön bei Dir ! Und ich werde gleich erstmal gucken und lesen und bleibe hier ! Leider kann ich kein holländisch, bitte entschuldig ! Liebe Grüße, Birgit

Anoniem zei


Al een aantal keren heb ik je foto's bekeken van de schapen.
Ik vind ze zo schattig!! En zoals ze voorbij je raam lopen... heel iets anders dan in een flat wonen.
Er is veel te lezen op je blog en ik ben nog lang niet uitgekeken.
Groet,
Rya Lucas

Anoniem zei

Hallo ik kam ut ostfreesland bi min schwegerollen ist dat ok so mui as bi di.wenn man ut fenste kikt sücht man blot kuien up land