IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 10 juni 2014

Blogvriendin in de polder

 
Een paar weken geleden kwam Madelief; mijn blogvriendin, ontmoet via t bloggen,
bij mij op visite
 
 
 Deze prachtige foto's zijn allen door haar gemaakt....
 En ik leen ze even om ze te laten zien.

 Ze werd  verwelkomt door 1 van de katten; deze wees haar de weg.
De andere rode kat, JARA,  zit al bij t hekje te wachten....

 Door t tuinhekje ga je naar beneden de dijk af,

 waar het weiland van de buurman ligt; met de buur-koeien, waar wij van mogen genieten.

 Jara bleef als een echt fotomodel geduldig poseren.

 Ze ziet er heel erg aaibaar uit; maar wil vaak helemaal niet aangehaald worden!
Oppassen; anders krijg je een haal!

 We fietsten ook nog naar Schipluiden; een leuk klein dorp aan het water,.

 Met mooie oude gevelhuizen.

 Natuurlijk lunchten we ook nog ergens.

Het was erg gezellig Madelief!!!
Op haar mooie BLOG kun je nog veel meer lezen en zien;
http://madeliefje-madelief.blogspot.nl/

13 opmerkingen:

Madelief zei

Lieve Fleur,

Ik voel mij vereerd dat je de foto's van ons gezellig dagje uit hebt geplaatst. Ik zal je, zodra ik even tijd heb, de andere foto's ook nog toesturen. Wat was het een geweldige dag! Ik kijk er met veel plezier op terug!

Liefs en een fijne week verder!

Madelief x

Jolanda zei

Ik had het bij Madelief al gelezen maar leuk om bij jou nog eens de mooie omgeving te zien waar je woont en de sfeer van jullie gezellige dag te voelen. Lieve groetjes

It's me zei

Ik had het al bij madelief gezien...wat een heerlijke dag...leuk hoor jullie vriendschap ..geniet maar lekker saampjes....liefs Ria...x!

Ans van Ispelen zei

Zo zie je je vertrouwde woonomgeving met de ogen van een ander en dan valt het des te meer op ineens,hoe bijzonder die omgeving is.
En heel leuk,zo'n vriendschap via het bloggen.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Bij Madelief had ik al gelezen dat jullie hebben genoten van een heerlijke dag. Daar kun je lang met veel plezier op terugkijken.

Ik wens je een fijne dag, Fleur. Liefs, Ingrid

Berna zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. Dank voor het delen van de plaatjes. Een leuke dag om nog eens aan terug te denken.

Patricia zei

Wat een leuke gezellige ontmoeting met je blogvriendin.
Mooie foto's! Leuke jullie ook op de foto te zien.

Knutselpret zei

Wat een gezelligheid zo samen leuk om elkaar via het bloggen zo te leren kennen !!

Mirjam zei

Prachtig om zo nieuwe mensen te leren kennen.
Echt (na)genieten van mooie foto's.

blauwruitje zei

Ik spring zo achterop hoor.

Frances zei

It's grand to see these photographs of you and Madelief in each of your blog sites. You all continue to make me yearn for another visit to the Netherlands.

I send you many thanks. xo

Penny zei

What a wonderful day out. Thank you for sharing your lovely garden and 'furry family' with us. Greetings from Africa, Penny.

Gerda zei

Ziet er heel gezellig uit!! Mooie foto'ook.