IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 1 september 2014

plaatjes kijken

 
Leuk, he; deze wasbak kwam ik op vakantie tegen....
 
 
Aangemoedigd door mijn dochter ben ik deze week voor de lol eens begonnen met INSTAGRAM...

Nu is het helaas zo met mijn  mobieltje, dat ik altijd de afdankertjes van de kinderen neem...met een barst of verouderd model; daar geef ik verder niks om!


Voor mijn blog maak ik foto's met mijn camera; die zijn natuurlijk een stuk scherper en mooier!
Het is wel leuk om de foto's snel en makkelijk te bewerken en de kleuren te veranderen..

Ook weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt; schrijf je er nou een verhaaltje bij of alleen maar een paar kernwoorden...
Wat vinden jullie ervan? Zijn jullie weg van instagram of toch liever bloggen?

 
 Hier nog maar wat scherpe foto's voor mijn blog...
Ik hou zo van kleine boeketjes...

 |

En ik hou van Dahlias; Prachtig!!!


Nou ja; als je een kijkje wilt nemen op mijn INSTAGRAM; is hier de link;

http://instagram.com/indepolder

groetjes uit de polder!
 

5 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Ik hoor veel over Instagram,maar heb verder geen idee hoe dat gaat.
Ik zit ook nog op Facebook,dus ik vind dat wel genoeg.
Je foto's hier vind ik weer prachtig trouwens.
Ik ga nog even bij je op Instagram kijken.

Groetjes Ans

Knutselpret zei

leuk maar dat lijkt me ook een heel gedoe ga in elk geval bij jou een kijkje nemen :)

La Maison zei

Instagram ga ik eens proberen als ik weer in Nederland ben, hier heb ik geen internet, ja soms even bij iemand anders. Mooi die kleine boeketjes, ik ben er ook dol op.

Lieve groet
Hermine

Rita zei

mooi opgevuld je wasbak ,mooie fotos groetjes Rita

Anoniem zei

Je hebt weer prachtige foto's op je blog gezet, elke keer geniet ik ervan en ben ook al een aantal jaren een "stille" lezer van je!
Graag zou ik willen weten welke kleuren en welk merk wol je gebruikt voor je schitterende gehaakte deken, die je afgelopen jaar hebt gemaakt, met wat paars erin volgens mij. Ik heb zitten turen naar de foto's op je blog, maar kon het niet zien.
Zou je dat een keertje op je blog willen zetten, misschien als het af is? Alvast bedankt!

Groetjes, Maartje.