IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 13 september 2014

net een eekhoorn


Ik hou van de herfst....ik wordt er een beetje hebberig van....

Net als een  eekhoorn, die alles voor de winter wil verzamelen....


 Voordat in de winter alles een beetje grijs en grauw wordt; lijkt de NATUUR ons wel een toegift van KLEUREN te geven!


Hoe verzin je zoiets?!
 KNALROZE met KNALORANJE... zoals deze besjes van de kardinaalsmuts.

 Bovenop het konijnhok heb ik mijn verzameling uitgestald.

 De vogels mogen er natuurlijk ook van gaan snoepen.!


Wat een kleuren!
Deze paarse herfstasters,
  De laatste Zinnias in t pluktuintje,

 De oranje goudsbloemen,



 Het Zeeuws knoopje, Astrantia, die voor 2e keer bloeit,

 Ik hou zo van deze paars en rode tinten!

 De buitenkeuken wort ook goed gebruikt ; Handig om je vieze handen even te wassen na het tuinieren.

En natuurlijk ook om er wat leuke dingen op te zetten!!

Oja; Ik vind INSTAGRAM toch ook wel leuk...ik ben nu een weekje bezig...kom je even kijken?
zie hier voor mijn insta -link;
 http://instagram.com/indepolder

13 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Erg mooie kleuren inderdaad.
En daarom houd ik ook zo van de herfst,warme gloedvolle kleuren.

En ik ga even kijken op je Instagram.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Jij kunt nog menig boeketje samenstellen in eigen tuin! Het Zeeuws knoopje vind ik ook zo mooi, maar de slakken zijn er ook dol op dus er is weinig meer van over.

Zo'n leuk plekje om je handen te wassen lijkt mij ook ideaal en het staat ook nog eens heel gezellig.

Fijn weekend Fleur. Liefs, Ingrid

Pippa's Hus zei

Wat een mooie verzameling heb je daar! Snap dat je er hebberig van wordt... Wat een mooie kleuren zeg. XX Esther

quilting Jeannet zei

Mooie plaatjes op je instagram, maar wat is nou het verschil met pinterest, en bv een blog, is het niet erg dubbelop denk ik dan?

blauwruitje zei

Wat heerlijk he al dat moois in de nazomer.

blauwruitje zei

Wat heerlijk he al dat moois in de nazomer.

Berna zei

Ik vind het heerlijk dat het nog even nazomert maar de herfst is toch wel mijn favoriete seizoen. Een vochtig zonnetje en dan die geuren en kleuren, heerlijk!
En je zeeuws knoopje voor de tweede keer in bloei, leuk! Heb je hem na de bloei teruggeknipt?
Geniet van je weekend, het mooie weer en de tuin.

Knutselpret zei

heerlijke herfst en zo nog een beetje nazomer !!

Mirjam zei

wat gezellig

Jolanda zei

Prachtige plaatjes, wat een warme herfstkleuren. Ik ben ook net begonnen op instagram, moet nog wel even wennen daar:) Lieve groet

Anoniem zei

Wat een fantastisch mooi kleurenspel ! En die handdoek heb ik thuis ook :-) Fijne herfstgroet, Marie

Madelief zei

Wat fijn dat de buitenkeuken echt werkt! Ik maar denken dat het voor de sier was :-) Dit is wel heel luxe :-). Je hebt mooie schatten gevonden in de tuin Fleur. Het staat prachtig op het tafeltje tegen de groene wand! Ik heb a.s. zaterdag gelukkig weer wat tijd om in de tuin te werken en sprokkelen. De afgelopen twee weken kwam het er niet van.

Fijn weekend!

Liefs, Madelief x

Roelien zei

Je hebt gelijk, we krijgen extra kleuren voordat de winter begint...mooi!