IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 11 oktober 2010

oester


De bedstede-wand in onze woonkamer was nog steeds na 4 jaar wit...
We wisten niet zo goed welke kleur mooi zou staan , maar ook niet te donker zou maken.
Deze zomer heb ik op een zonnigedag (verf was ZO droog) de wand in de kleur;
 OESTER (VT WONEN KLEUR) geverfd..
Het is een mooie kleur, die soms grijs, soms, beige, soms grijspaars lijkt.
Helemaal goed!Het wit erom heen steekt nu mooi af.



Bij IKEA zo'n mooie grote emaille waterkan gekocht.
Het oude plantentafeltje van mijn schoonmoeder gekregen; past precies bij onze meubels ;
eiken, maar niet met van die bolle poten en heel donkerbruin...weet je wel?
Wij zoeken het lichtbruine eiken uit 1920/30...
Ha, Ha; had ik ook nooit gedacht; in het vorige huis hadden wij moderne meubels, maar in dit oude dijkhuisje willen wij deze oude sfeer weer terug..

MET KLEEDJE natuurlijk en KINDJE OP MOEDERS SCHOOT plantje
Vandaag wordt het weer heerlijk herfst weer;
Fijne dag allemaal!

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie kleur heb je op de wand aangebracht! Altijd lastig om in één keer de goede keus te maken, maar je bent er erg goed in geslaagd.

Hier gaat volgende week ook een wand in de woonkamer van haar witte kleur af. Ik ben reuze benieuwd hoe dat zal staan!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Fluitenkruid zei

Mooie kleur en een gezellige sfeer in jullie huis.
groetjes Jannet

wilmi zei

mooie kleur ja!
Jij ook een fijne dag daar aan het water! Heerlijk he, die mooie najaarsdagen, lekker nog even genieten voor het echt koud en nat wordt

It's me zei

Jij ook een hele fijne dag ! liefs Ria....

Sas zei

Prachtige kleur he! 't Is ook net met welke kleur je 't combineert ... wat voor variant je oester wordt (ze hadden 't beter kameleon kunnen noemen hihi)!

Maar 't staat errug mooi!

Jotili zei

Wat wonen jullie mooi, binnen èn buiten!

Saskia zei

Wat een gezelligheid straalt jou huis uit, staat allemaal heel mooi bij zo'n huis.
Groetjes Saskia

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat wonen jullie toch mooi! Dat prachtige uitzicht op de tuin en de rivier. Ook je woonkamer met je nieuwe geverfde wan is gezellig. Wij hebben hier in de woonkamer aan een kant dezelfde kleur op de muur, dus ik weet precies wat je bedoelt!

Fijne nieuwe week!

Lieve groet, Madelief

@nne zei

Mooi die oesterkleur! Ik wens je een heerlijke dag. Groetjes, @nne

jose zei

Het is heel gezellig bij je en mooie kleur hoor.

gr. Jose

Antonia zei

Wat een prachtige kleur, Oester. Vind jouw woonkamer supersfeervol! En prachtig servies ook. Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

Jacoba zei

Dat ziet er gezellig uit bij jou! Heerlijk als je huis weer op orde is als we weer naar binnen gaan voor onze 'overwintering'.
Leuk dat je die speldenkussen swap op je blog hebt gezet, zulke mooie dingen te zien!

Annelies zei

Wat wonen jullie prachtig daar in de polder! Hier op de Veluwe veel bos, dan is dit wel heel wat anders. Lijkt me een heerlijk stekje om te wonen. Zowel binnen als buiten ziet het er geweldig uit!
Schitterend dat "Oester" op je muur!
Ik ga je volgen!
groetjes, Annelies

crealili zei

Mijn kindje op moeders schoot krijgt altijd weer bruine bladeren.
Wat doe ik verkeerd? De kleine blaadjes zijn groen en de grote bruin.
Liliane

Gizzy zei

Ik vind Emaille altijd mooi en tijdloos.

Wel leuk en fijne emaille spullen, die zijn echt helemaal tof. Ik heb ook enkele zo'n tip. Leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

crealili zei

Wat zou ik daar graag willen wonen.
Liefs Liliane