IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 30 oktober 2010

tijd voor lichtjes...en luieren

de tijd voor lichtjes is er weer...


In de zomer heb ik savonds nooit zo heel veel zin in lichtjes en de open haard...
maar nu weer wel; savonds is het weer sneller donker;
Helemaal na vanavond en het weer wintertijd is....


sochtend even wat lichter om op te staan ( ik krijg de kinderen er sochtends om 7 uur NIET uit!), maar savonds al  weer sneller donker.

Minder buiten rommelen in de tuin...de meeste blaadjes zijn geharkt.
Meer binnen met een boekje of iets te knutselen...


of gewoon lekker lui op de bank.
Ach ik vind het prima zo die afwisseling in de seizoenen!

9 opmerkingen:

Jotili zei

Heerlijk hoor, die winteravonden met lichtjes en haardvuur.
Jouw Coontje ligt heerlijk te genieten!

Willy zei

Gezellig hoor!
Poes is het er ook helemaal mee eens.
Fijn weekend

It's me zei

Heerlijk knusse post........ach die poes !! zo lief !!..............fijne zondag liefs van mij...

wilmi zei

zo is het maar net.. er is voor alles een tijd. Het is niet voor niks zo bedacht..

Fluitenkruid zei

Ik word helemaal blij van die slapende poes en ga straks zijn of haar voorbeeld volgen :-)

Home and Lifestyle zei

Het zal vanavond wel even wennen zijn...zo vroeg donker, maar gelukkig heb ik een voorraad kaarsen waar ik de hele winter mee door kan hi hi!

De poes heeft het goed voor elkaar...is lekker aan het genieten!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Fleur,

Ook bij mij ligt de kast vol met kaarsen. Vanavond haal ik de lichtjes van boven en hang ik ze rond de spiegel. Heerlijk om zo alles klaar te maken voor de donkere, maar gezellige november & dececember maand!

Gezellige dag & lieve groet, Madelief

Roelien zei

Heerlijk hè!
Ik moest net aan je denken, want ik heb 8 enorme bergen met bladeren geharkt....

The Dutchess zei

Gezellig he..