IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 15 november 2010

ommetje langs de vaart en Fishing...

   Na al de regen en storm van dit weekend, was het vandaag bladstil en prima wandelweer...

 Langs ons huis loopt de vaart en bijna iedere dag loop ik  een ommetje.

 Het was smiddags rond 3 uur en het licht was heel mooi....wolken en af en toe zon op het water.

 Er staan mooie oude huisjes langs de vaart.

 Zie je je al op zo'n bankje voor het huis zitten???


 Het riet was soms erg hoog; bijna 2 meter, denk ik.
 Dit is ook een mooi, oud huis met een prachtige oude treurwilg ernaast

Wolken weerspiegeld in het water...bijna geen wind .....mooi zilvergrijs licht....

en nu even over Fishing.....geen vissen in de vaart maar;
Ik kreeg een melding dat sommigen mensen voor mijn blog een waarschuwing krijgen voor; FISHING_WEBSITE...anderen niet...
Weet iemand wat er dan mis is? En wat ik hieraan kan doen???
Vind het heel vervelend....hellup....??!!!

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik heb geen melding gekregen hoor, dus voor mij is het niet anders dan anders!

Wat heb je mooie foto's gemaakt zeg! Het zal bij jullie wel goed merkbaar zijn dat het stormt, als je zo open woont!

Lieve groet, Ingrid

Logement it Foarhus zei

Wat een genot om zo,n ommetje te maken. En dan die Hollandse luchten, wat zijn de foto,s mooi.

Groetjes Pauline

wilmi zei

ja, mooi he, dat licht en dan die wolken... zucht..

t brocante sfeertje zei

Hai Fleur,ben even met je mee gelopen prachtige foto's mooie luchten.groetjes,Ingrid

Fluitenkruid zei

Ook nog geen melding gehad.
Wat een heerlijke plek, ik ging ook vaak wandelen langs zo'n jaagpad, in gedachten zag ik ze vroeger de schuiten voorttrekken. Ik ga er gewoon weer eens naar toe want ik merk dat ik het gemist heb.
groetjes Jannet

THEA zei

Lekker samen gewandeld Fleur!!
Gelukkig dat het nu droog is. We hebben al regen genoeg gehad, hier in Limburg!

Het is daar zo mooi bij jullie!
Niks gemerkt,geen melding gehad!!

Groetjes Thea

aukjesatelier zei

Als je een plaatje of iets van een andere site hebt gekopieerd (overgenomen) kan het zijn dat op dat plaatje een beveiliging zit waardoor de bezoeker een waarschuwing krijgt... Maar volgens mij zijn dit allemaal jouw eigen foto's he?
Een link misschien?

Leuk om je foto's van deze blog te zien. Vooral de eerste, in vergelijking met de foto van jullie huis bovenaan op je blog. Zoek de verschillen in zomer en herfst ;)

Dorothé zei

O, Fleur wat een heerlijke hollandse luchten. Ik ben met plezier met je meegelopen. Ook ik heb geen melding van jou gekregen.

Mapi zei

Vooral die laatste foto vind ik een verstild plaatje !

Lieve groeten
Mapi