IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 28 november 2010

waar blijft die sneeuw???

 Vol verwachting keek ik naar de lucht afgelopen dagen....sneeuw????
HEEEEl even op vrijdagavond vielen er en paar sneeuwvlokken; zo'n 10 minuten en meteen gesmolten.

 Koud en mooi is het wel sochtends....met het ochtendlicht over  de vaart en wat rijp op de boten.

 Alles krijgt een wit suikerrandje.


 Het vogeldrinkbakje is bevroren met de stenen kikker erin...die zit daar voorlopig dus vast in bad.

 Jara zit op haar uitkijk plek om vogeltjes te spotten....

 En weet niet dat rechts achter haar een spreeuw op een tak zit te gniffelen..;
..sstttt...niet verklappen dat ik hier zit hoor!

 ze is mooi...maar een beetje dom....

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Een schrale troost misschien maar ook hier is nog geen één sneeuwvlokje waargenomen!

Wat een prachtdier is Jara!!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

aukjesatelier zei

Hier een paar vlokjes die snel weer verdwenen...
Prachtige foto's van Jara! En de spreeuw maar lachen achter z'n vleugel zeker ;)

Jacoba zei

Wat zijn poezen toch fantastische dieren, he?! Mooie foto's, ook je winterplaatjes. Tja, die sneeuw ..... hier zag het er opeens heel mooi wit uit, maar toen ik eenmaal zover was om foto's te gaan maken was het al weer weg. Wel een prachtige blauwe lucht vandaag!
Fijne zondag,
Jacoba

It's me zei

Wat een geweldig beest Jara !!! wowwwww........hier ook geen sneeuw nikzzzzzzzzzzzz...........fijne zondag liefs Ria....

wilmi zei

jammer he, dat er nog geen sneeuw ligt.. het ziet er dan allemaal zo mooi uit. We moeten gewoon nog een poosje geduld hebben denk ik.
De foto van Jara is prachtig, het is een mooi beest. En helemaal niet erg dat ze een beetje dom is, voor de vogeltjes dan :)

Anna zei

bij ons in limburg ook géén sneeuw, wel koud en vriezen!
mooie foto's heb je weer gemaakt, en een prachtig dier!
fijne zondag!

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een heerlijke plaatjes van de poes,,fijn leventje heeft hij bij jullie.je eerste foto van je blog is prachtig,zo mistig.
fijne zondag Greet

THEA zei

Hoi Fleur,

Nou meid, troost je met de gedachten dat er op meer plaatsen niks gevallen is! Hier lagen gisteren morgen een paar korreltjes,verder niks!

Maar een randje vorst kan ook heel mooi zijn, toch?

Genieten we daar maar van!

Fijne zondag verder!

Kom Achterom zei

hihih een echt blondje
Prachtig is ze wel maar ja je bent natuurlijk niet voor niets blond!
fijne zondag
Yolanda

Roelien zei

Ik vind rijp en dat laagje poedersuiker ook wel heel mooi hoor!

Prachtige foto's van Jara...

Saskia zei

Wat een mooie Kat en wat heeft ze daar een mooi plekje. Hier ook nog geen enkel vlokje, wel erg koud.
Groetjes Saskia

Fluitenkruid zei

Prachtig je foto's, die sneeuw komt vanzelf wel een keer, de winter is volgens mij nog niet officieël begonnen :-)

Corine zei

Goedemorgen, ik ben vanmorgen via via op je blog gekomen en ik heb me gemeld als volger. Je maakt prachtige foto's en je woont mooi!
Binnenkort zal ik eens wat verder je blog in duiken..leuk!
Groeten, Corine(THUIS)

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wanneer je nu naar buiten kijkt ziet het alweer anders uit :-)! Er is niet veel sneeuw gevallen, maar net genoeg om alles een beetje mooier te maken!

Je header is weer prachtig, evenals jullie prachtige kat en foto's van de tuin en het uitzicht!

Lieve groet & gezellige nieuwe week,

Madelief

Michel zei

Fleur , ik hen zojuist de foto's van je gezien en ik moet je zeggen dat ik ze mooier vind dan, zoals ik het in het echt ervaar. Da's echt een compliment hoor !