IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 6 november 2010

Pincushion SWAP - SHOWTIME....




EEn maandje geleden heb ik voor het eerst aan een SWAP(=ruilen) meegedaan.
EEn speldenkussen swap; Je maakt iets voor een onbekende en krijgt iets van diegene.
Deze 2 prachtige kussentjes heb ik van FRANCIEN gekregen.
KNAP gedaan, He?!
Nu ben ik iemand die alles leuk vind en alles een keer probeer, maar daardoor alles een heel klein beetje kan..Ben echt niet zo goed in handwerken!!!
DUS ik schrok eigenlijk wel toen ik mij had opgegeven , want het bleek dus een echte QUILTCLUB te zijn!!!






Toen heb ik bedacht om een kussentje van een grannysquare te maken( zo'n gehaakt vierkantje)
Moest ik dus eerst weer leren, want ik had ze voor het laatst gemaakt toen ik 13 was...
Nu; dit is het dus geworden...en ik heb het gevuld met schapenwol en lavendel; het is dus nu ook gewoon


een geurzakje.





HIER is de bedenker van deze swap en vindt je er nog veel meer!!!

24 opmerkingen:

Patricia zei

Mooie kippenkussens!
En die van jou zijn ook prachtig!
Moooooooi :)

quilting Jeannet zei

Jeetje fleur, je hebt wel twee erg toepasselijke kussentjes gekregen met je buitenlven in de polder, ik vind die van jou ook heel erg leuk moet ik zeggen.
Leuk dat je meedeed, en het zijn heus niet allemaal quiltsters hoor....gewoon allemaal crea bea,s

Francien zei

Hallo Fleur,

Wat staan onze "kussentjes"enig op je blog!!
Ik waardeer de jouwe nu nog meer als ik lees wat je er allemaal voor gedaan hebt! ik geniet van je kussentje en de heerlijke geur.
Goed weekend en een hartelijke groet Francien

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooie kussentjes, ik snap dat je er blij mee bent. Die van jou is ook erg leuk hoor.
IK kan nu weer reageren op je blog, dat lukte me niet want er kwam steeds een phishing waarschuwing.
Enfin, een gezellig weekend en groeten van
Hermine

Carin zei

Wat een leuke speldenkussens heb je gekregen en die jij gemaakt hebt is ook erg mooi, zelfs heel origineel, echt een Hollands geur speldenkussen. Super hoor !!! ook ik heb erg genoten van het meedoen.

Catswhiskers zei

cute... cute...
My favorite: Chicken and crochet!
Lovely
Gina

Musje zei

Ik vind beide creaties geweldig en ik heb het volgens mij al eens gezegd maar wat gezeelig je tafel en het kastje,zo knus bij je,fijn weekend,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Wat is je creatie leuk geworden en wat je gekregen hebt is ook niet verkeerd!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anna zei

knap gedaan meis!!
de kipjes zijn ook erg leuk, dus een goeie swap voor beiden!!!

Madelief zei

Hoi Fleur,

Je geurkussentje is prachtig geworden. En dat voor een eerste keer! Ik ben zwaar onder de indruk. Bij mij willen de granny squares nog niet echt lukken. Ik krijg van alles, maar geen granny squares :-)!

Ik ben al twee weken niet op de tuin geweest, maar volgens mijn man ziet het er allemaal nog prima uit. Het is wel weer fijn om tijd voor andere dingen te hebben. Er is zoveel leuks te zien en te doen!

Ik wens je een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

AnitaS zei

Wat een leuke kippenkussentjes. Jauw kussentje is ook schattig geworden.

Tineke zei

Wat een gezellige kippies.
Die rode is ook heel bijzonder geworden.

Cisca zei

Wat een leuke kussentjes heb je gekregen, ik ben, behalve op engeltjes en schaapjes, ook gek op kippen. Leuk in wol gemaakt! Jouw speldenkussen/geurzakje is ook erg leuk geworden.
Groetjes, Cisca

Monique zei

Wat een leuke kussentjes zeg! En wat een leuke swap hebben we gehad hé?!

Willy zei

Je hebt leuke kussentjes gekregen, echt landelijk. Die van jou mag er ook zijn, leuk en fris in het ruitje.
Groetjes

Fluitenkruid zei

Wat zijn ze lief die kippetjes, zo toepasselijk ook. Ik vind jouw granny squares ook erg mooi, het lijkt me best lastig om te maken. Knap gedaan!

An zei

Wat een heerlijke kleur heb je gebruikt voor je kussen! Prachtig dat rood en wit en erg leuk dat je het gehaakt hebt! Ook erg toepasselijk wat je ontvangen hebt! En nog wel twee ook! Geniet ervan!

Groetjes,
Anita

Bizzy Martine zei

Mooie speldenkussen!!!
Groetjes Martine

maya zei

Wat een schattig speldenkussentje heb je gemaakt! Leuk om zo op allerlei nieuwe blogs terecht te komen...ben meteen volger geworden...wat woon je mooi!

The Dutchess zei

Joh...wat goed..daar kan ik dus ECHT niks van..

quiltvaria zei

Ze zijn heel erg leuk geworden!
groetjes Franny

Alice zei

Wat een leuke originele speldenkussentjes hebben jullie geruild, erg grappig. gr. alice

THEA zei

Hoi Fleur,

Ik vind je kussentje toch wel goed gelukt hoor!
Die van Francien zijn mooi door de eenvoud.Maar dat van jou mag er ook zijn.

Ik wist helemaal niet dat je 2 blogs had, nooit gezien!

GRoetjes Thea

Jindi's Cottage zei

Cute chicken pincushions you received...like the way you've used a crotchet square to make your pincushion...how pretty it must smell with the lavender...