IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 17 december 2010

we willen sneeuw; en we krijgen sneeuw!

Tja we wensen vaak een witte kerst...dus nu niet mopperen, hoor!
Net het pad geveegd en na een uur ligt het weer vol.
Op de fiets langs het smalle paadje langs de vaart glijden....










Dan maar lopen met de boodschappen- bij ons huis kan de auto niet komen.
maar;.IK mopper NIET hoor! Het blijft een prachtig gezicht.
De kinderen hebben vakantie en hoeven er ook niet meer door.


Fijn weekend!!!!

20 opmerkingen:

jose zei

Mij zal je niet horen mopperen. Voorlopig vind ik het nog steeds genieten.

Prachtige foto's.

groetjes Jose

La Maison en Wonderboom zei

Wat een droomfoto's Fleur. Ja, je hebt gelijk we willen sneeuw, nou dan krijgen we sneeuw ha ha.
Gelukkig heb ik een voorraadje in huis, want ik stap nu niet in de auto hoor.
Als iedereen heelhuids thuis is vanavond zal ik blij zijn.

Lieve groet
Hermine

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's Fleur...dat ziet er prachtig uit! Hier wordt de laag met sneeuw ook steeds dikker!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Jenny Schouten Short zei

That is beautiful. You got more snow than we did on the coast. <:3

Margriet zei

Ben voor het eerst op je blog. Jeetje, wat maak je prachtige foto's. Die sneeuwfoto's zouden kerstkaarten kunnen zijn. Ontzettend mooi. Ik ga gelijk volger worden.

Groetjes,
Margriet

Roelien zei

Hier ligt ook zo'n dik pak en het sneeuwt nog steeds....we doen alles lopend en heel stil en langzaam, gelukkig is hier de vakantie ook begonnen!

Fijn weekend en trouwens wat weer een prachtige foto's!

kienkele zei

Prachtige foto's Fleur, om bij weg te dromen. Bij jullie ligt veel meer sneeuw dan hier in het noorden, wij hebben een subtiel laagje in de tuin (ook mooi hoor!). Heel fijn weekend, groeten, Tineke

Madelief zei

Prachtige sneeuwgezichten! Echt een plaatje!

Een fijn weekend.

Lieve groet, Madelief

Jotili zei

Prachtig hoor. Wat vind de poes ervan?

aukjesatelier zei

Groot gelijk dat je gaat lopen! Stel je voor dat je fiets wegglibbert ;)
Mooie foto's!

t brocante sfeertje zei

het is adembenemend mooi bij jou!Klaag ook niet heb 1x de honden uitgelaten en verder heerlijk lui geweest!Lekker weekeinde,Ingrid

@nne zei

Wanneer ik binnen zit, is de sneeuw prachtig. Helaas is het hier beginnen dooien, dan heeft het weer gevroren en alles lag er spiegelglad bij toen ik naar het werk moest. Morgen beter? Lieve groet, @nne

Fluitenkruid zei

Het ziet er prachtig uit en fijn voor de kinderen die vakantie hebben. Fijn weekend!

Oma Nijn's Country Huis zei

lieve Fleur ,,,nee dit verveelt nooit,ik geniet met volle tuegen,ook al is het vervoer helemaal ontregeld.en de mensen maar mopperen.en mopperen..jonge, jonge.het hoort bij nederland..hebben we eindelijk sneeuw,,,,is het weer niet goed..
maar ik,,,,ik ben blij,,blij voor al die foto's die ik te zien krijg.
en die van jou zijn schitterend.
fijne week oma nijn

THEA zei

Hoi Fleur,

Bij jou daar aan het water ziet het er dubbel zo mooi uit!

Wat een mooie winterse beelden laat je zien!
Prachtig!
Bij jullie ligt veel meer dan hier in Limburg, dacht ik.
Maar je zult zien, dat we geen witte Kerst krijgen,midden van de week gaat het dooien hoorde ik! Ik hoop het niet!
Maar we zien het wel!

Fijne week,geniet van de vakantie samen!
Groetjes Thea

jorrit zei

hallo Fleur ja bij ons ligt er ook een hele laag dat is lekker ewant ik heb ook vakantie.
groetjes van jorrit

Planthunter zei

Hallo
Wünsche Dir und deinen Lieben Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!!!

Grüne Grüße Sandra

Musje zei

Sprookjesachtige foto`s heb je gemaakt,ik wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Joke.

Jacoba zei

Wat een betoverde wereld, he?!
Hier hebben de watervogels er last van, maar het is wel heel mooi.
Vrolijk Kerstfeest!
Jacoba

Willemijn zei

Hallo,

Ik ben ook voor het eerst op je blog, maar wat wonen jullie ontzettend mooi zeg.... Echt heel sfeervol. Mooie foto's ook...

Groetjes Monique