IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 28 december 2010

verdrietige en ook leuke dingen.........

De laatste en komende weken heb ik niet zoveel tijd om te bloggen.....
We hebben het druk met allerlei dingen die veel aandacht vragen.
Verdrietig is dat mijn vader vlak voor kerst het ziekenhuis in ging omdat de verzorging van hem voor mijn moeder niet meer te doen was ( 83 en 80 jaar).
 Hij lijdt al jaren aan de ziekte van Parkinson en moet volledig hulp met alles hebben.
Als enig kind probeer ik alles zo goed mogelijk te regelen en voor thuishulp te zorgen als hij weer naar huis mag......dan mis ik wel een broer of een zus....




Fijn is dat we deze weken ook een eigen huisje voor mijn oudste dochter in orde maken.


Een sfeervol huisje uit 1932 met mooie glasinlood ramen en deuren.
Het wordt een paleisje en vorige week sliep ze ervoor het eerst.
Ons oudste kind de deur uit- is ook weer een bijzonder moment.
Maar ze zal het prima redden en blijft in dezelfde stad wonen- is ook fijn!

Vandaar even wat minder blogtijd.....!











Vriendinnen komen allen helpen!!!



Gelukkig heeft ze nog een andere opa, die ons veel helpt!

21 opmerkingen:

Roelien zei

Ooooh wat een geweldig huis!!!! Feliciteer je dochter maar van mij en ja, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is met je vader en dat je enig kind bent, sterkte hoor en gelukkig heb je een geweldig gezin om je heen!

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat naar om te lezen van je vader. Wat zal dat moeilijk zijn voor jullie allemaal.

Van Anita hoorde ik al van het huisje van jullie dochter. Wat ontzettend leuk! Het ziet er ook heel mooi uit met het kacheltje en de schuifdeuren. Het doet mij een beetje denken aan het eerste huis dat mijn man en ik hadden. Ik hoop dat je dochter er heel gelukkig wordt!!

Sterkte, maar ook veel plezier met alles!

Lieve groet, Madelief

* Je hebt trouwens een mooie dochter!!

Mapi zei

Heel verdrietig.
Wat moeilijk zal dat voor je zijn.
Ben zelf ook enig kind en ga nog elke week naar mijn lieve oude moeder (90) toe.
Ze vindt dat zo fijn.
Toen mijn vader vorig jaar overleed , heb ik ook van alles moeten regelen.
Ineens stort je hele wereld in en komt er van alles op je af.
Maar we zijn er samen sterk uit gekomen en proberen er het beste van te maken.

Liefs
Mapi

Jotili zei

Wat triest zo met je vader! Sterkte hoor.

Wel een superschattig huisje van je dochter zo te zien.
Klusze.

Dorothé zei

Hoi Fleur, Wat een mooi huis heeft je dochter. Een grote stap voorwaarts in haar leven hoor. (en in dat van jou ook). Heel verdrietig om te lezen over je vader. Je bent natuurlijk kwetsbaar als enig kind maar gelukkig heb je een fijn gezin en zo te lezen ook een fijne schoonfamilie die je vast wel kunnen helpen (al is het maar met een luisterend oor). En af en toe gewoon even je 'ei' in blogland neerlegen, dat lucht op.

La Maison en Wonderboom zei

Iets verdrietigs en iets fijns.
Als enig kind komt er veel op je aan als er iets met je ouders is. Wel bijzonder dat ze er nog alletwee zijn. Sterkte hoor.
En wat een beeldig huis krijgt je dochter, een hele stap voor haar. Nu kun je bij haar op visite;)Leuke meiden die twee.
Doe maar kalm aan en denk aan jezelf en heb je steun nodig, even een zijstapje nemen naar blogland.

Liefs
Hermine

Saskia zei

Wat een mooi huisje. Echt heel leuk met al die oude details.
Ik hoop dat de zorg om je ouders niet te zwaar wordt in het nieuwe jaar.
Fijn uiteinde en een heel fijn en goed nieuwjaar.
Groetjes Saskia

It's me zei

Hoi lieve Fleur...heel veel sterkte met je ouders........wat sneu nou zeg !!! en wat een mooi huis van je dochter geweldig die kamer en suite deuren !!! nou bloggen komt wel weer toch??? heel veel kracht en liefs van mij......



EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

Corine zei

Ach wat sneu dat je vader het niet vol kon houden, lijkt me erg moeilijk! En als enig kind kun je je zorg om hen niet delen..
Geweldig dat je dochter in zo'n sfeervol oud huis mag wonen!! En super om het samen op te knappen :)
groeten, Corine(THUIS)

t brocante sfeertje zei

Hai wat verdrietig ook voor je ouders en dan voel je,je even alleen kan ik me voorstellen!Gelukkig staat er iets leuks tegenover wat n gaaf huis zeg die deuren en de kasten en....Ik wens jou en je familie 2011 mooie momenten voor t nieuwe jaar.Lieve groet,Ingrid

wilmi zei

Heel veel sterkte met je ouders, ik begrijp dat het moeilijk is als je hier alleen voor staat.
Moeilijke dingen zijn dat..
Maar wat leuk dat je dochter een eigen huisje heeft zeg! En dat vlakbij begrijp ik, dat is fijn.
Ook weer een leuke tijd denk ik. hoewel het best vreemd zal zijn, je oudste de deur uit!?
groetjes,
Wilmi

Willy zei

Verdrietig als het niet goed gaat met je ouders. Daar heb je nu veel tijd voor nodig en tegelijk ook voor iets leuks. Een eigen stek voor je dochter. Het ziet er erg leuk uit, daar zal ze zich snel thuis voelen.
Veel sterkte met alles.
Groetjes

@nne zei

Wat jammer voor je vader! Wens je dochter in elk geval veel succes met haar nieuwe huisje ... het ziet er erg sfeervol uit! Lieve groet, @nne

Inka en André. zei

Heel veel sterkte met je ouders en,
wat een schitterend huisje heeft je dochter gekregen,wauw,..........feliciteer haar maar namens ons met het haar huisje.


xxx

aukjesatelier zei

Kan me voorstellen dat het een drukke tijd is!
Sterkte voor jullie allemaal...

Het huisje van je dochter is beeldig!

Logement it Foarhus zei

Wat liggen verdriet en blijdschap altijd dicht bijelkaar. Het gevoel van de zorg kan ik zo invoelen, mijn zuswoont in het buitenland en ik voel mij dan ook altijd verantwoordelijk in mijn eentje. Valt niet altijd mee, want je wilt graag (ook leed) delen. Ja en dan de kinderen die hun vleugels uitslaan, gelukkig dicht bij huis in een prachtig huis.

Trouwens de foto,s van de sneeuw achter thuis zijn ook helemaal geweldig, wat een pracht winter is het. Schaatsen ze ondertussen bij jullie op het water?

groetjes en ik hoop een goed begin van 2011,

Pauline uit Friesland.

Musje zei

Wat naar voor je vader en moeder,even over een broer of zus,wel sommige hebben die wel en die doen dan ook niets hoor!Wat een gaaf huis heeft je dochter,echt schitterend,ik wens je een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2011,lieve groet Joke.

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Heel veel sterkte met je vader. Ik heb één zus en twee broers, en ik weet niet of het een troost is maar de mantelzorg voor mijn oude moedertje komt toch echt op mij alleen neer. Maar ik doe het graag voor haar.
Ik dank je voor je bezoekjes en leuke verhalen. Door de drukte reageer ik niet altijd, maar wees er van verzekerd dat ik je wel altijd bezoek. Wens jou en je gezin een goed en vooral gezond 2011!
Lieve groet, Marja

zouthout zei

Allereerst Gott Nytt År ;) sterkte met je ouders.

Wat een leuk huisje heeft je dochter super, heerlijk gezellig klussen met z'n allen:gezellig

liefs uit Zweden

brocante roos zei

Ik wens je sterkte met de situatie rond jouw ouders, valt niet mee.....

Het huisje van jouw dochter ziet er erg leuk uit, wat een mijlpaal ook......

Lieve groet Marjan

My cozy ✄ little space zei

leuke blog, ik vond u via andere blogger..leuk om hier te lezen...groetjes