IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 16 juli 2011

Mikkie en Tommie

 Donderdag heb ik de 2 boerderijpoesjes opgehaald.
De rode is voor mijn dochter en de grijze voor ons.
Samen mochten ze bij mij thuis wennen aan een echt huis...tot nu toe zaten ze in een doos en in een stal.Gelukkig hebben ze wel veel aandacht van de kleinkinderen van de boer gehad en zijn volop geaaid en dus niet bang voor mensen.Ook hadden ze een kattenbak en zijn ontvlooid en ontwormd.

 Al gauw begonnen ze alles te ontdekken en met de speeltjes te spelen.

 Mag ik hier nu ALTIJD blijven?
Dat hoop ik wel, maar onze poes JARA, moet er nog niks van hebben en gromt en blaast en is bang!

 Na het spelen geven ze elkaar een wasbeurt...

 En vallen gebroedelijk in slaap...

 Och , kijk ze daar nu; de 2 broertjes.....

 De rode woont inmiddels bij mijn dochter en haar poes MILA.
Die is zich ook wild geschrokken en zit onder de kast te blazen...
Tja- we hopen dat het gaat wennen voor ze.
Gelukkig hebben al de 9 poesjes een baasje gevonden!

16 opmerkingen:

Mapi zei

Dit zijn superlieve poesjes Fleur !
Nou maar hopen dat ze snel gewend raken aan de nieuwe omgeving.
Fijn weekend, maar dat zal vast wel gaan lukken.
Liefs
Mapi

quilting Jeannet zei

Oh Fleur....wat een heerlijk stel, daar smelt ik helemaal va weg, tis dat mijn man niet van katten houd, maar anders had ik er zeker meer dan de drie die ik nu heb, ik hou zo van katten!

groetjes, Jeannet

It's me zei

Liefs ......xxx...

De Merle zei

O, wat fijn dat alle katjes een huis hebben gevonden.
En wat een schatjes zijn het zeg!
Onze oude poes is nog steeds niet gewend aan haar nieuwe "kleine broertje"..... Ik hoop dat het nog eens gaat lukken.
Groeten,
Karin

Fluitenkruid zei

Hoi Fleur, wat ontzettend fijn dat alle kittens een warm mandje gevonden hebben!
Elke kat reageert anders op een nieuwkomer, ik hoop dat Jara straks bijdraait. Succes en een fijn weekend!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een prachtige poesjes zeg echt lief snap dat je verkocht ben als je dat ziet...fijn weekend lieve groet rosita

Jenny Schouten Short zei

They are getting so big. Beautiful photos. xo Jenny

Jotili zei

Wat een heerlijke bolletjes wol...
Eventjes geduld aan dan kan Yara dat ventje echt niet meer weerstaan.

Star zei

Kittens are always appealing and grow up to be such good company. I hope that you and your daughter have many years of pleasure from your new furry friends.

Ans zei

Wat een schatjes zijn het,zeg.
En leuke namen ook.
Ik hoop,dat ze een heel leuk en fijn leven gaan krijgen.
Maar,ze zijn heel goed terecht gekomen,dus het zal echt wel gaan lukken.
En fijn,dat de andere kittens ook een thuis hebben gekregen.

Fijn week-end
Groetjes Ans

lia zei

Ik kom via fluitekruid hier, en grappig dat wij die twee met vragen waren. Ik kan nu hier wel even afwachten hoe het bij jou gaat. Want bij mij is het nog steeds een wens.
Maar wat een dotjes zijn het..
Ik ga nog even verder kijken hier.

groetjes Lia

lia zei

Heb inmiddels even je blog bewonderd. Wat woon jij prachtig daar in de polder......

groetjes Lia

Dorothé zei

Wat een heerlijke boefjes. Veel plezier.

Tanja zei

Zooooo...schattig! Toch gek dat zo'n grote poes bang is voor zo'n kleintje hé?

Annalisa zei

Sono dei gattini meravigliosi.....anchio amo i gatti. Buona giornata

crealili zei

Oh wat zou ik ook graag een poes hebben, nu mijn hondje gestorven is.
Spijtig genoeg wonen wij op een hele drukke weg. Onze vorige poezen hebben het ook niet overleefd en dan heb je zo'n verdriet. Neen het kan echt niet.