IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 1 juli 2011

boerderijpoesjes.....

 Toen ik deze week bij de buurman op de boerderij langs ging, vroeg hij;
           Wil je nog een poesje???
                                                        We hebben er 9!!!!
De 2 boerderijpoezen hadden allebei een nestje gekregen.
Ze waren in 1 doos gedaan en nu zorgen ze er samen voor en voeden elkaars kinderen.
De ene poes echter meer dan de andere.


 Nee; ik kijk niet hoor! zei ik- want dan  wil ik er 1 meenemen! En we hebben al een poes....

 Maar ja- natuurlijk toch gekeken.....en dan kijken deze bekkies je aan...en...

 Dan pak je er 1 vast en aai ze wat.....
 en dan smelt ik....

 Deze wil ik! Zei mijn oudste dochter!
Maar ze heeft er ook al 1 van een half jaar thuis!
Zou die wel een vriendje  erbij willen?
En ALS...ik zeg nog niet JA...maar stel DAT ik er 1 uitkies...
dan zou het deze zijn.....
En nu zitten we thuis dus te twijfelen en te denken...
maar kijk nu toch eens wat een droppies!

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zucht...die snoetjes zijn zó lief....ik zou het ook niet weten hoor...ben niet eens zo'n poezenmens, maar ook hier zou mijn hart van smelten!

Succes met het maken van een keus :-)!

Lieve groet, Ingrid

Antonia zei

Echt een schatje, hier zou ik ook als een blok voor vallen! Wat moeilijk, sterkte gewenst Fleur.
Groetjes Anja

Pluk de dag zei

Wil je een poes of wil je een poesje?
Dat moet je jezelf goed afvragen want deze kleine schattige poesjes worden groot.
Ik ben er zelf ook zo slecht in.
Ze zijn geweldig zo vreselijk mooi en lief.
Ik wil in elk geval zo'n geweldig schatje, maar dan allen als hij zo blijft.
succes met jullie keuze!
lieve groet van Peet

Trudy zei

Oh.. wat lief! Ik kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is! Gelukkig hoef ik niet te beslissen....

Margriet zei

Oh, oh, wat een scheetjes! Ik zou er zo ééntje willen, ware het niet dat wij een vervelende achterbuurman hebben die een hekel heeft aan katten....

We houden het dus maar bij één.

Groetjes,
Margriet

Ans zei

Jeetjemeneetje,wat een schatjes.
Als ik daar bij was geweest,zou ik er ook eentje uit hebben gekozen,denk ik.
Ze zijn allemaal zo lief en mooi.
En ik weet zeker,dat jij dat ene lieffie neemt.


Fijn week-end
Groetjes Ans

RosIna´s Allerlei zei

Och ,ist das goldig !!!!!Würde gerne mal in den Haufen kleiner Katzen rein greifen und Schmusen ,schmusen ,schmusen .!!Viel Spaß mit den Rackern .LG Ina

Fluitenkruid zei

Ojee, je moet wel erg sterk zijn om daar niet voor te smelten. Dit verhaal krijgt vast een vervolg.. :-)
Prettig weekend! lieve groeten Jannet

Kom Achterom zei

ooh wat erg!! ik ken dat! resultaat 3 honden 2 katten in een kleine woning maar ik hou ervan!!hahah
fijn weekend
Yolanda

astridvanbeers zei

Wat een droppies, ben benieuwd of je de verleiding om er een te nemen kan weerstaan. Zo schattig.

Pluk de dag zei

Hoi Fleur, dankjewel voor je reactie op mijn blog.
Het tafelkleed heb ik een keer bij de kruidvat gekocht hij was echt waar maar een tientje.
Maar ik heb van horen zeggen dat ze hem ook bij het zuiderzeemuseum verkopen maar dat heb ik dus van een ander gehoord.
Ik hoop dat je er een zult vinden!!
Fijn weekend Fleur.
groetjes Peet

Star zei

Beautiful kittens. How would you choose? Impossible! I love the Calico ones. My American cat is a Calico (Tortoiseshell in England) and so lovely to look at.

Sonja zei

En en... ?? weet je het al ;))
Je zou ze bijna allemaal...

Fijn weekend!

Groetjes, Sonja

La Maison en Wonderboom zei

Moeilijk, moeilijk, wat een droppies.
Gelukkig ziet mijn dochter ze niet, ze heeft al 4 poezen met de namen, Gucci, Prada, Fellini en Mees.
Prada komt van mij, ik had net nieuwe schoenen gekocht en zij had een nieuwe poes maar nog geen naam, dus Prada was meteen goed in het rijtje.
En???? wat heb je gedaan?

Lieve groet
Hermine

Willy zei

Wel heel verleidelijk. Met z'n tweetjes is ook wel gezelliger.
Ik ben benieuwd naar de afloop.
Groetjes

Carla zei

Zulke smoeltjes kan toch niemand weerstaan.
Dan smelt je inderdaad.
En weet je wat ik van katten vind...die zijn ook nog steeds leuk als ze groot zijn.
Een puppie kan als pup schattig zijn en spuuglelijk uit groeien...katten hebben dat niet.
Nou zou er gewoon 1 bij nemen hoor...leuk toch!!

fijne zondag....lieve groetjes Carla.

Tanja zei

Tja, daar zou mijn hart toch ook van smelten hoor! Ik had er waarschijnlijk zo eentje meegepakt :o)

Annalisa zei

Se fossi più vicina me ne porterei uno a casa.....le mie figlie sarebbero felicissime