IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 22 oktober 2012

een nette konijnenfamilie

 Liep ik net door de tuin; dacht ik; Wat zit daar nou???

 Een hele konijnenfamilie op mn grasveld!!!
 Lekker in t herfstzonnetje op een picknick-kleedje!
 Wat een leuk gezinnetje!
 Ma konijn met dr Uggs aan en Pa met zn gympies...

 Kindertjes konijn met gebreide kleertjes....Wat een goedgeklede nette familie!

maar...ssttt...laat ik ze maar verder niet storen...
ik ga zelf ook even van t herfstzonnetje genieten en fiets een rondje hier in de polder.

(ps; nee; ik heb ze niet zelfgemaakt; ze waren een uitverkoopje van het merk MAILEG; ik kon ze NIET laten liggen!)
En T zal wel aan t mooie weer liggen, maar bij Willy  ( http://detantevantjorven.blogspot.nl/) zijn de beren aan t picknicken! ha,ha!


19 opmerkingen:

anita zei

Heerlijk zo´n Konijnen Familie.
Wil dat nou niet in zijn tuin.
Je bent echt een bofkont.

fijne dag gr. Anita

Kruimel zei

Wauw wat ontzettend leuk zijn ze zeg! En wat is het een heerlijk weer he! Dat is echt genieten!!

Home and Lifestyle zei

Een nette konijnenfamilie? Ik was heel benieuwd maar nu ik kennis heb gemaakt, kan ik er alleen maar mee instemmen. Wat een lief stel bij elkaar!

Lieve groetjes, Ingrid

Willy zei

Hej Fleur, mijn beren wilden ook al picknicken, nu weet ik waarom. Wat een leuk gezinnetje en heerlijke foto's van hun picknick. Lieve groet,

polkadotpeticoat zei

Your still in Fall weather there.....what a cute post!

Ans zei

Oh,wat een leuke konijnenfamilie.
En wat fijn,dat ze jullie tuin hebben uitgekozen.
En wat hebben ze een goede kledingsmaak.

Groetjes Ans

The Dutchess zei

LEUK.....:-)

vrouw Hommel zei

Ze houden natuurlijk ook van die heerlijke polder luchten.

blauwruitje zei

Wat een schatjes. Zelfgemaakt, neem ik aan? Ook de uchs? Laat ze nog maar even lekker genieten want het is inderdaad heerlijk.

quilting Jeannet zei

Helemaal leuk, en heb je ze echt zelf gemaakt?????

Janneke zei

Dit is echt een vondst, zo'n schattige konijnenfamilie en ja het kwam goed uit dat het prachtig weer was, konden ze lekker picknicken.
Gr., Janneke

Madelief zei

Wat zijn ze mooi Fleur!! Ik heb er ook iets mee!

Fijne week & liefs,

Madelief x

Petra zei

hihi..ik kom ook net van de berenpicknick, Wat een schattige familie konijn!!! Groetjes, Petra

Down by the sea zei

Zoals je altijd toont de foto's van wilde dieren in de Polder, dat was niet waht ik verwachtte! Dank u voor het maken me aan het lachen.
Sarah x

Thea zei

They are so sweet, look at them enjoying the autumn sun, I love Maileg bunnies, I have two on my dresser
Thank you for sharing
Thea x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahaha super en geeft ze eens ongelijk daar in die prachtige omgeving heerlijk op zo kleedje genieten in het zonnetje wat zijn ze leuk ook ik had die niet laten liggen hoor ...fijne week lieve groet rosita

Franse Lelie zei

Wat een gezellig gezinnetje, en zomaar aan de picknick! Het was er ook echt weer voor vandaag. Lieve groet

Jotili zei

Ze zijn geweldig!

flowersandhome zei

Ik vind die hazen van Maileg altijd zo mooi! Wat leuk dat je ze in een uitverkoop op de kop kon tikken. Meteen een heel gezinnetje aangeschaft, had ik ook gedaan.
Geniet ervan!
Groetjes,
Marian