IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 3 oktober 2012

herfst in de polder

Van een aardige buurvrouw kreeg ik wat oranje lampionnetjes!

 Ik plukte er wat bessen en rozenbottels bij uit de tuin
.
Ik hou wel van al die felle herfstkleuren.
 De natuur trekt nog even een felgekleurd herfstkleed aan; voordat het in de winter zijn saaie grijze winterjas aandoet.
 Prachtig al die rood-roze-oranje tinten.

 Ook worden in t najaar de sloten weer schoongemaakt; zodat het vele regenwater goed kan wegstromen...

Vaak komt er dan een hongerige gast kijken of er niet een lekker visje of kikkertje bijzit!



Zo; de sloten zijn schoon en leeg; de regen kan komen!
( en dat doet het dan vandaag ook!!!!)

23 opmerkingen:

Zoete Kers zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar, echt herfst!
En wat kijk je heerlijk ver uit!

Jotili zei

Een kleurrijke herfst bij jou! Geweldig hoor, zo'n ooievaar in de achtertuin.

Groetjes,
Corien

vrouw Hommel zei

Wat een heerlijke herfst foto;s, en er zal vast een visje hebben bijgezeten.

Mayflower zei

Wat een mooie Herfsttafel Fleur, prachtig al die warme najaarstinten.
Ik deed de lampionnetjes weleens om de kerstlampjes om zo de entree te versieren voor Sint Maarten.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige herfstheader heb je gemaakt ...en wat een heerlijk herfstsfeertje heb je in de tuin zeg heerlijk als je dat allemaal zo even uit je tuin kan plukken ....een genot om zo te kunnen wonen heerlijk lekker een bak koffie en genieten van het uitzicht en alles wat er gebeurt om je heen ...wens je een fijne week hier in harlingen komt een klein zonnetje tussen de regenbuien door ...lieve groet rosita

Martha zei

Prachtige foto's!

Maria zei

Wat een gezellig hoekje zo, met al die mooie oude spulletjes en herfts bessen, lampions an kastanjes.
Ik wist niet dat sloten schoon gemaakt moesten worden, weer wat geleerd vandaag.
Liefs
Maria

Home and Lifestyle zei

Bij jou is het echt al flink herfst en niet alleen in de tuin...ook je blog is helemaal in de sfeer van het seizoen! De kleuren van de herfst vind ik ook zo mooi, wat dat betreft haalt de winter het nergens bij :).

Fijne avond en liefs, Ingrid

Loraine Living zei

Pracht kleuren!! Wat mooi gedaan, een sfeertje hoor!
Lieve groet Diana

flowersandhome zei

Wat een mooi kleurrijk en gevarieerd herfsthoekje heb je gemaakt, echt genieten!
Groetjes,
Marian

Ans zei

Schitterend blog,Fleur.
De kleuren spatten van het scherm af.
Ja,ik houd ook wel van felle kleuren,zeker als het van deze warme tinten zijn.

De sloten kunnen dus weer ademen en stromen.

Groetjes Ans

Thea zei

I love your autumn nature table full of vibrant colours
Thea x

blauwruitje zei

Heerlijk!

Janneke zei

Prachtige herfstkleuren en die ooievaar op de uitkijk bij het sloten, vind ik toch wel heel bijzonder.
Groet, Janneke

anita zei

Ja mooi de herfst kleuren.
Je boft maar met zo´n buurvrouw.
Gezellig zo.

gr. Anita

Petra zei

Wat een heerlijke herfstfoto`s. En ik ben niet de enigste die dat vind, gezien de reactie`s hierboven :-) Vandaag had ik ook weer zo`n moment dat ik echt genot van de herfstkleuren, en dan is het nog niet eens echt in herfstooi! En wat een heerlijke plek heb je daar aan het water, wat een prachtige foto van de zonsondergang.

Groetjes van Petra

Down by the sea zei

Ik hou van alle sinaasappelen in uw post. We niet vaak ziet oranje lantaarns in Engeland. Uw zonsondergang over de polder is ook zo mooi.
Sarah x

Janny, Especial and More zei

Mooi herfstboeket in prachtige kleuren.

Josien zei

Een feestje om jouw herfst te kunnen zien!

Je laatste (?) zomerboeket is ook
z:-0 fraai ...

Liefs,

Willy zei

Mooie herfst, maar met hopelijk een echte winter verheug ik me ook al op jouw foto's. Je woont er echt prachtig. Fijn weekend, lieve groet

Reginas Cottage zei

hello
beautiful autumn photos!!!!!
nice blog.
have a nice weekend,
groetjes regina

Jenny Short zei

The wreath and all the arrangements are beautiful. I like the rabbit hutch. xo Jenny

anita zei

ces couleurs automnales sont très belles ....très jolie décor...
je passe souvent sur votre blog qui est très beau ...

Anita
Brindilles et Mille feuilles
France