IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 15 december 2012

plaatjes kijken






Gepinde afbeelding  Sinds kort heb ik PINTEREST ontdekt....

                                                                                                Hiernaast rechts zie je mijn Pinterest map;
Als je erop klikt kun je mijn verzameling plaatjes bekijken!
Eigenlijk is het gewoon plaatjes verzamelen en kijken...knippen en plakken dus....(mag dat eigenlijk zomaar??)
Je blijft kijken...Maar pas op; het is verslavend!

Gepinde afbeelding
 Leuke ideetjes ook.


 Gepinde afbeelding
Mooie binnen kijkjes.



Gepinde afbeelding
 Schattige poezels....
Hebben jullie al Pinterest ?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een Blog lezen wel leuker vind; het is persoonlijker met een eigen verhaal erbij.
Fijn weekend!

17 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ja, en ook nog niet zo lang en het is superverslavend. Zoveel ideeën, inspiratie, soms even teveel zelfs. De wereld is dan ook ineens heel erg klein als je ziet waar al die mensen wonen.
fijn weekend

Home and Lifestyle zei

Ik ben er nog niet aan begonnen, ik vrees dat ik anders helemaal niet meer achter mijn pc vandaan kom. Maar de plaatsjes zijn erg inspirerend, dus ik moet me wel inhouden ;)!

Fijn weekend verder! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Ik heb een poosje een fotomap op Pinterest gehad, echt heel leuk, maar mijn pc vond dit minder en liep steeds vast.
Toen heb ik alles er weer afgehaald.
Bloggen vind ik toch leuker en jij verwend ons nu met prachtige sfeerbeelden.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Willy zei

Ik pin niet, maar zou volgens mij aan het pinnen blijven, want er is zoveel. Pinnen mag wel, maar je bent zelf verantwoordelijk voor het copyright, dus eigenlijk moet je dat per foto controleren.
Je kunt zelf ook zien wie jou pint

http://www.pinterest.com/source/jojoos-landleven.blogspot.com
of nl
Fijn weekend, lieve groet

Ans van Ispelen zei

Erg mooie plaatjes.
En nee,ik heb geen Pinterest.
Heb het al druk genoeg met mijn Blog en Site.
HiHiHi.
Maar,ik heb er al weleens zitten neuzen daar en inderdaad,erg mooi.
Ik kan me indenken dat het verslavend werkt.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Michelle zei

Heerlijk om rond te neuzen voor nieuwe ideeën, maar het is inderdaad wel verslavend!
Ik heb zelf ook een pinterest pagina: http://pinterest.com/vampiireheart/

Liefs Michelle

Down by the sea zei

Ik heb Pinterest maar ik heb niet gebruikt te veel! Ik verzamel een aantal leuke ideeën om Kerst met natuurlijke materialen te vieren.
Sarah x

Eefies day zei

Superleuk hoor Pinterest en ik kijk er regelmatig, ook handig voor knutselideetjes..maar ik kom tijd te kort, dus het bloggen staat nu nog op nr.1

Lieve groet,
♥Eefie

It's me zei

Helemaal leuk !!..en ja ik ben weg van Pinterest zo leuk !!..liefs van mij...xxx...

Musje zei

Ja dat is heel leuk,ik heb het ook,zoveel inspiratie en tips,je hebt leuke plaatjes al gevonden,lieve groet Musje.

wilmi zei

Nee, ik heb geen pinterest, ik ken mezelf;)
Heb wel een mapje op mijn computer met leuke plaatjes hoor.
Tja, en of dat mag? Ik weet het niet. Ik zie op pinterest ook wel eens plaatjes van mijn blog, het wordt niet gevraagd... Ik denk dat men er vanuit gaat dat als je iets plaatst, dat ook gedeeld mag worden...
Ik vind jouw winterse foto's (twee blogjes geleden) héél erg mooi, met die mist en dauw en rijp. Prachtig en bijna betoverend mooi!!

liesje zei

fijn hé, ik ben ook op pinterest en geniet van de mooie plaatjes.
Lieve groet Carine

bleudelavandou zei

Leuke plaatjes.

Ook ik ben gek op pinterest en het pinnen geef mij soms ook de nodige inspiratie en tips voor het decoreren van ons huisje. Heel leuk!!

Liefs
Marieke

Jane in Wales zei

Ik heb volgens mij geen tijd voor pinterest, maar ik heb wel genoten van jouw mooie fotos.
groetjes
Jane

Gerda zei

Nee, dat pinterest moet ik maar niet doen. Je foto's zijn mooi! En wat een prachtige foto gebruik je voor de header. Groetjes, Gerda

Grit zei

Your blog is so fantastic.
I`m follow you now.
Liebe Grüße Grit

Noelle the dreamer zei

Vrolijk Kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar!