IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 8 augustus 2013

ga je mee op tuinen-reis?

Ga je met me mee op tuinenreis naar Engeland?
Afgelopen week was ik een weekje in de Cotswolds met GARDENTOURS.





 Het was er allemaal ZO mooi;Ik bleef maar foto's maken!
Ik heb er  375 ; dus welke zal  ik kiezen ?!

  Deze tuin heet;    Broughton Grange   En is een prive tuin van een HELE rijke familie; ze  hebben dus flink wat tuinmannen in dienst om alles zo goed mogelijk te onderhouden!

 De hoofd-tuinman gaf een rondleiding ( En viel nogal in de smaak bij de uit voornamelijk vrouwen bestaande groep.....)


 Deze buxushaagjes zijn in de vorm van de nerven van een beukenblad onder een microscoop gezien!!
(een prijswinnend tuinontwerp )

 Overal doorkijkjes, waterbakken, in vorm geknipte Hagen en struiken.




 De lavendel is de omlijsting van de moestuin.

Die er natuurlijk ook weer mooi uitziet!

 

 Voorkant van het huis...zeg maar meer  een  kasteel!

Goed dan gaan we zo weer naar de volgende tuin...

31 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

In één woord: geweldig!

Wat een prachtige tuin en wat een mooie bloemen. Deze omgeving staat ook op mijn wensenlijstje, de tuinen zijn om van te smullen.

Dus ja...bij de volgende tuin ben ik ook weer van de partij;-).

Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Schitterend !
Daar kun je uren dwalen en genieten en wij genieten mee.

Groetjes Ans

Liesbeth zei

Ik ben al benieuwd naar de volgende tuin...Prachtig is ook die klimop tegen het huis(kasteel),daarvan droom ik alleen maar!

Liefs,

Liesbeth

Jenny Short zei

I would love to take a walk daily in that garden. xo Jenny

blauwruitje zei

Wauw, wat een prachtige tuin en trouwens ook foto's. Je kunt je bijna niet voorstellen dat zoiets privebezit is. Wat een geld moet je hebben om dat te kunnen onderhouden (maar dat hebben ze ook begreep ik al van je).

Jolanda zei

Wat schitterend zeg!
Leuk van je om ons digitaal mee te nemen op jouw rondreis. Als thuisblijver geniet ik hier erg van.

Patricia zei

Gewoon prachtig, heerlijk om door zulke tuinen te struinen he. Ik ben ook weleens met Gardentours mee geweest naar Frankrijk.
Ben benieuwd naar de volgende tuin.

Groetjes Patricia

Our photos zei

Schitterende tuin en wat een mooie bloemen.
Mooie foto's!
Groetjes, RW & SK

Supergoof zei

dankjewel! Het was genieten!
:o)

Saskia zei

Prachtig, dank je wel dat ik een stukje mee mocht op je reis.

Groetjes Saskia

Sylvia zei

Prachtig in één woord! Genieten.
Groetjes Sylvia.

It's me zei

Dit is mooi !!! ...ik heb er van genoten hoor !!...kom maar op met je volgende tuin !...liefs Ria...x !

flowersandhome zei

Dankjewel om ons te laten meegenieten van je tuinenreis. Prachtig!
Marian

Mirjam zei

Wat mooi, ik geniet er altijd van, maar zelf tuinieren .... is niks voor mij. Dank je wel voor het meekijken.

Frances zei

Thank you so much for sharing these views of a magnificent garden. Would it be possible to show us more photographs in future posts?

xo

Sis Voorn zei

Jeetje wat mooi !
Geweldig dat je daar hebt mogen zijn !

Petra zei

Wauw, die laatste foto is wel erg aanlokkelijk om even om het hoekje te kijken hoor! Ik geniet met je mee! En wacht geduldig op je volgende tuinpost hoor! ;)

Groetjes van Petra

Michelle zei

Geweldig om al die verschillende bloemen en planten te zien! Echinace's vind ik altijd erg mooi om te zien maar ook te fotograferen..

Ik wens je een heel fijn weekend..
Liefs Michelle

Madelief zei

Hoi Arjo,

Welkom thuis! Op deze posten verheugde ik mij al. Ik ben zo benieuwd welke tuinen je hebt bezocht. De tuinen op je foto's ken ik niet, maar ze zien er prachtig uit!! Binnenkort moet je mij maar meer vertellen :-) Ik verheug mij er al op.

Fijn weekend en tot gauw!

Madelief x

Kiekplaotiesenzo zei

Geweldig om op deze manier van jou tuinenreis te genieten! Prachtige tuinfoto's, genieten! groetjes.

Down by the sea zei

Dat is zo'n prachtige tuin en een die ik nog nooit van heb gehoord. Het moet geweest zijn prachtig om te bezoeken.
Sarah x

lia zei

Oh prachtig is het daar hè.
Ik was er vorig jaar, en heb mijn ogen uitgekeken.
Deze tuin is ook mooi..

Fijn weekend, lia

Tineke zei

Ik kan goed begrijpen dat je zoveel foto's gemaakt hebt. Wat een geweldig mooie tuin.

Knutselpret zei

In een woord gezegt Prachtig !!!!

Bij Anne zei

Hallo Fleur, Je foto's zien er mooi uit. Het lijkt mij geweldig om een tuinenreis te maken. Dat je hebt genoten is te zien, het plezier spat van je foto's af. Fijne dag. Anne

Star zei

So beautiful! I love the ornamental lettuces mixed in with the sunflowers.

Willy zei

Zo prachtig. Alsjeblieft geen foto overslaan ;) Lijkt me ook helemaal geweldig zo'n reis.

Ineke van den Akker zei

Geweldig! We zijn net terug uit Engeland, maar dit heb ik gemist. Jammer, volgend jaar beter. Het is er prachtig! Echt mijn ding.

wilma oud zei

Heerlijk genoten van de foto's en je commentaar erbij !

Anoniem zei

Zo mooi (zucht) Ik ben er een paar jaar geleden geweest.
Dit jaar zijn we naar Normandië geweest. Ook geweldig mooi. Maar Engeland is mijn land.

Groet, Harma de Graaf

Marie-José zei

Zwijmel...zwijmel...
Wil ook echt nog graag eens zo'n tuinreis maken, ook graag mét Mr.Darcy ;)

Lieve groet, MJ