IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 6 september 2013

nog niet zat?

 Voor wie het nog niet zat is;
de laatste tuinfoto's uit de Cotswolds-england
 

 Ik hou van doorkijkjes....oude deuren,



 mooie stapelmuurtjes
 

 Deze deur is vast honderden jaren oud...zo mooi...
              ...altijd spannend wat er achter de deur of poort te zien is!

 

 Dan kom je bv op een sfeervol binnenplaatsje uit...

 Met een oud duivenhok aan de muur...

 

of je komt de tuinkat tegen; Mr Tinkers...
Die lekker in t zonnetje lag te slapen,

In de gaten gehouden door 2 brutale loopeenden!
 
 Een  goed verstopte kikker.
 Prachtige paarse artisjokken,

 gevulde zonnebloemen,

Een hommel  bezoekt de Acanthus



 overal vond je een tuinhuisje
of een mooi bankje;

 

 
Waar je even lekker kon zitten en genieten van al dat moois!
 

Ik zou zo weer terug willen!
fijn weekend!

17 opmerkingen:

Petra zei

Prachtige foto's kan me best voorstellen dat je zo weer terug wil. Maar volgens mij heb jij ook een prachtige stek met mooie tuin. Gezellig weekend, groetjes Petra.

Kleurrijk zei

Heerlijk, en ik krijg er geen genoeg van. Van mij mag je nog lang doorgaan :-)

Bij Anne zei

Hallo Fleur, Van deze foto's krijg je nooit genoeg! Ze zijn allemaal even mooi.
Groetjes Anne

Frances zei

Fleur, I have been to that part of the world, and thank you for reminding me of its beauty.

Your photographs capture its special qualities so very well.

xo

Ans van Ispelen zei

Tuinfoto's vervelen me nooit.
Wat moet jij daar genoten hebben,zeg.
En ja,die oude deuren,als die konden praten,zouden ze heel wat te vertellen hebben.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Mapi zei

Oh Fleur, hoe kunnen we dit nou zat worden .....
Liefs en een fijn weekend
Mapi

Sis Voorn zei

Dit soort foto's word je nooit zat !

blauwruitje zei

Ik na het me helemaal voorstellen. Wat een prachtige reis is dit geweest.

Conny's-blog zei

Dit blijft zo mooi toch en verveeld nooit hoor............liefs.Conny

Michelle zei

Prachtig zeg die oude materialen en huizen, verveeld nooit om naar te kijken hoor ;) Ik wens je en heel fijn weekend..

liefs Michelle

Home and Lifestyle zei

Heerlijke tuinfoto's Fleur...geen wonder dat je er naar terug verlangt. Het ziet er allemaal zo mooi uit.

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Janneke zei

Schitterende foto's en ja ik zou daar ook wel naar toe willen. Wat mij betreft komt er nog een vervolg.
Groeten, Janneke

THE BLACK BARN zei

IK VIND JE FOTO'S MOOI HOOR!
FIJNE DAG,

MIRANDA

Marie-José zei

Zat worden???
Ben jij gek, PRACHTIG zijn je foto's Fleur!
En ik wil definitief naar de Cotswolds.
En die hommels op weg naar de bloem, super!
En de stenen die daar gebruikt zijn, en die bloemenweide, en die doorkijkjes......écht SCHITTEREND!

Bedankt voor deze mooie post :)
Is het ècht de laatste?
Al dat zo is.....heel jammer.....

Fijn weekend en lieve groet, MJ

wilma oud zei

Ach ach, wat was het weer genieten voor mij en jij zei: ik zou zo weer terug willen. Nou ik ook hoor. De eerste buitenlandse vakantie voor ons gaat weer daar heen. Fijne avond nog.

Berna zei

Ik heb genoten van je reportage over de Cotswals! o'n tuinenreis staat nog hoog op mijn verlanglijstje. Dank dat je het wilde delen.

Franse Lelie zei

Zie je wel dat iedereen het mooi vind inclusief mijzelf...echt genieten om even met je mee te wandelen en door al die poortjes te kijken, lieve groet