IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 1 september 2013

nog eens cotswolds...

 

 
 Soms werden we op de tea gevraagd door de lady herself...


Deze dame van 94 bewoont nog alleen haar landhuis, geholpen door haar tuinman.
( die zelfs de thee inschenkt!)

 

 
 De formele tuin van het huis met gele , grijze en witte kleuren
 En een landschapstuin met meertje....
.....en theehuis....tja of de lady op haar leeftijd daar nu nog komt, weet ik niet, maar een paar jaar terug fietste ze nog over haar tuin om alles in de gaten te houden....
 Ook bezochten we leuke dorpjes,

 en werd er geshopt....
 en geluncht....

 en natuurlijk thee gedronken   met;

worteltjestaart! mmmmm

 

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige tuin en wat een krasse dame...geweldig toch, om dit mee te maken. Een bezoek aan de Cotswolds komt hier steeds hoger op de lijst te staan, ik vind het allemaal zo mooi!

Erg leuk je afgelopen weekend gesproken te hebben, Fleur!

Lieve groet, Ingrid

Franse Lelie zei

Ik heb al je tuinenposten bekeken en wat een prachtige reis heb je gemaakt. Zo heerlijk om in al die tuinen, huizen en dorpjes rond te wandelen. Ik krijg er zin in! Net als in die worteltjestaart:) lieve groetjes

Janneke zei

O wat is Engeland toch wonderschoon. Zo speciaal om bij een 94-jarige tuindame op theevisite te gaan. Als ik de foto's zie, heb ik al weer zin om die richting heen te gaan.
Groetjes, Janneke

It's me zei

Leuke post Fleur...was jij nou ook bij de high tea van Madelief ???...groetjes Ria...x !

Ans van Ispelen zei

Wat geweldig daar.
En een kwieke dame,de Lady of the House.

Groetjes Ans

Saskia zei

Geweldig, wat een vrouw, wat een tuin. Een land om van te houden.

Groetjes Saskia

Sis Voorn zei

Waar kan je tekenen om op deze manier oud te worden ?!
En ja, doe dat landhuis er dan ook maar meteen bij ;-)

wilma oud zei

Oh wat een herinneringen voor mij. Ik ben er vaak geweest en lang geleden, maar het ziet er nog net zo uit als toen. Nu staat het weer nummer 1 op mijn verlanglijst om er heen te gaan. Dank je voor je fijne verslag. Groetjes Wilma

blauwruitje zei

Wat is het toch geweldig om te zien. De sfeer spat al van de foto's af.

Madelief zei

Misschien ga ik wel een keer met je mee op tuinenreis Arjo. Wat een prachtige tuin en bijzonder om de 'lady of the house' te ontmoeten. En dan nog een echte :-)

Jee, het is wat, zo'n landhuis waar je in je eentje woont. Ik weet niet of ik dat, ondanks de geweldige tuin, wel zo leuk zou vinden!

Vandaag van een van je theetjes gedronken....heerlijk!

Fijne week!

Madelief x

Patricia zei

Wauw, geweldig dat huis,de tuin,de theekoepel{lijkt wel een beetje op het verhaal van Santa Montefiore Fairfield Park.}
En die winkeltjes...
Ik zou zo weer naar de Cotswolds willen.
Groetjes Patricia

Mapi zei

Heerlijk al deze foto's, wat zal je genoten hebben.
Bedankt Fleur.
Fijne maandag
Liefs
Mapi

Frances zei

What lovely places you've visited! Gardens, gracious hostesses, and...tea and cake, too.

xo

Bij Anne zei

Hallo Fleur, wat mooie foto's heb je gemaakt. Het is vast een fantastische vakantie geweest. Zo kun je nog lang na genieten.
Fijne dag. Anne

Merian zei

Ik heb genoten van je foto's, en nu weet ik het zeker. Volgend jaar the Cotwolds in de juni vakantie.

groetjes Merian

Marie-José zei

Wat een fantastische reis Fleur!
Ik vond Schotland al geweldig maar als ik dit zie wil ik zeker naar de Cotswolds...had op pinterest ook al mooie plaatjes ontdekt...
Bedankt voor deze tour...komt er nog meer? Dan kijk ik er naar uit!

Lieve groet, MJ

Cindy at her Country Home zei

OOoohhh, ooooohhhh, oooohhhh, wat heb ik een heerlijke reis hier beleefd met vooral Mr. Darcy (lieve zucht)! Ik kom niet meer van je blog af hahaha.... en m'n mond wil ook al niet meer dicht. Wat vind ik je foto's ontzettend mooi, staan nog steeds op mijn netvlies. Alsof ik met je op vakantie ben geweest, was heel gezellig hoor (knipoog). Waar gaan we de volgende keer heen? Dankjewel voor al het delen, heb ontzettend "mee" genoten. Lieve hartengroet van Cindy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Hoi heerlijk weer terug te zijn in blogland en al de mooie posten na te lezen vol met mooie vakantieplaatjes ... wat een mooie foto's heb je gemaakt wat zouden jullie genoten hebben van al die mooie tuinen en huizen zeg ....heerlijk om even mee te kunnen genieten van al dat pracht wens je een fijn weekend ...lieve groet rosita

Hillside Garden zei

Very nice impressions from the lovely cotswolds!

Sigrun