IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 3 december 2013

ga je mee met een ommetje?

 Vanmorgen was het een verrassing dat alles met een laagje wit bedekt was in de polder...

 Alles ziet er dan prachtig uit!


 Even op het bankje zitten was wel te koud; dus dan maar even een ommetje in de polder;
 ga je mee?......

 de rietpluimen zien er nu helemaal wollig uit met het laagje rijp.

 er zijn hier en daar groepen zwanen in het weiland,


en ook een dappere , die wel in de halfbevroren sloot durfde,

 he; wat loopt daar nu?
een prachtige fazant...wat een kleuren!



 zo; voorzichtig het bruggetje over; pas op; t is glad!
 het is bladstil en nog wat mistig... de rijp smelt overal weer weg.

kijk; daar is mijn huis alweer; in t midden van de huisjes -bij t zeilbootje....
zo;wat dacht je van een kopje koffie?...met stuk speculaas!
Gezellig dat je mee bent gewandeld!

16 opmerkingen:

Marleen zei

Schitterend!!

Rubato zei

Prachtig. Ik kom ook net thuis van een lange wandeling over de heide.
Schitterend met die zon.

Sis Voorn zei

Heerlijk toch....winter ;-)

Home and Lifestyle zei

Dit was een hele mooie wandeling, Fleur! Vanaf de derde verdieping op mijn werk keken we vanmorgen ook uit over het water, de combinatie van zon en rijp was zó mooi.

Wat woon je daar toch prachtig!

O lekker, thee met speculaas sla ik niet af ;-).

Liefs, Ingrid

vrouw Hommel zei

Heerlijk om even met je mee te kunnen wandelen, ik heb ervan genoten!

Ans van Ispelen zei

Heerlijke wandeling en speculaas gaat er altijd wel in.

Groetjes Ans

Anoniem zei


Mooi, mooier, prachtig.... om ademloos toe te kijken.
Dank je voor deze serie foto's.
Groet, Rya Lucas

La Maison zei

Mmmm alles mooi en lekker.
De wandeling
Je foto's
de koffie
de speculaas.
Jammer dat het voor mij niet in het ,,echt,, was. Voor jou wel..bofferd!!

Liefs
Hermine

Mirjam zei

Wat een prachtige wandeling, ik heb er van genoten, een prachtig plekje heb je daar.
Vanmorgen heb ik onderweg ook nog een paar mooie foto's kunnen maken van de zon en rijp.

Kleurrijk zei

Wat mooi.....

Petr@ zei

Prachtig!
Ja dat zijn de fijne dingen van de winter!

Juffrouw Waardvleugel zei

Leuk tochtje.
Nu is het ook zo stil buiten met die mist.
Bijzonder hoor.
Xx

deb @ frugal little bungalow zei

I enjoyed the walk! :)

Michelle zei

Wauw prachtig zeg! Ondanks de kou is het wandelen nog steeds fijn om te doen, helemaal als het dit soort mooie beelden oplevert! :)

blauwruitje zei

Wat een prachtige foto's. De stilte is gewoon bijna voelbaar. Heel mooi.

musjesbrocanteplekje zei

Wow echt prachtig,hier zie je ook veel fazanten,prachtig vind ik ze,lieve groet Musje.