IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 5 december 2013

Verliefd op Piet!

 Bof ik even dat mijn dochter verkering heeft met Zwarte Piet!
En ze is ook nog juf!  ( net als ik vroeger!!)
 

Kan ik dat eens even goed van dichtbij meemaken.....
( Wel erg vroeg op vanmorgen!)
 
 

Zwarte Pieten zijn altijd erg vroeg op de been om zich aan te kleden ....enzo...

 Maar dan ziet het er ook erg mooi uit allemaal! 
Ze zijn er klaar voor!!!

 Buiten staat iedereen al vol verwachting op de uitkijk!

Loopt daar nu een Piet op het dak?

 JA!! Kijk! Daar komen ze!!

Gelukkig! ook dit jaar is hij er weer!
Fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het is te hopen dat deze leuke Zwarte Piet van Sinterklaas regelmatig even naar Nederland mag afreizen gedurende de rest van het jaar, anders zien ze elkaar zo weinig. Maar het voordeel is natuurlijk wel dat hij dan altijd cadeaus bij zich heeft, daar zal je dochter blij mee zijn ;-).

Leuk dat je dochter juf is, dat was ik vroeger (net als jij) ook!

Fijne Sinterklaas! Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Erg leuke foto's.
De gezelligheid spat er vanaf.
En die verwachtingsvolle kindergezichtjes.
En leuk...een zwartepiet in de familie.

Groetjes Ans

Hillside Garden zei

Toll sind sie, die Piets. Meine Tochter war gerade mit ihrem Freund in Holland, kannte den Brauch nicht und fragte sich, ob die da viele Rassisten hätten. Sie hat aber schnell gemerkt, dass es einen anderen Grund hat. Ich hab das schon gekannt.

Sigrun

Anoniem zei


Wat heb je een prachtige dochter. Groet, Rya Lucas