IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 31 januari 2014

Gezellige , gevulde mandjes

 He; Wat staat daar voor een mandje?

 Het is een mandje gevuld met Rowan wol!
Prachtige kleuren!
 Normaal vind ik deze wol te duur; maar nu was hij voor de helft van de prijs!

 Ik vind de kleuren zo mooi; dat ik er blij van word door naar te kijken...
Ik weet nog niet wat ik er van ga maken....Anatolia
This stunning crochet square throw has been designed by Marie Wallin using Purelife renew in a palette of jewel tones.Een gehaakt kleed, een kussen, een vestje of sjaal...
Voorbeelden genoeg ( hierboven is alles met deze wol gemaakt)...maar kiezen is moeilijk
Rowan Hiver 2011 - Winter Warmers
Een thee muts; ook leuk!
Op pinterest vind je zulke mooie dingen van wol!
(  Zie mijn pinterest bord over wol.;
http://www.pinterest.com/rietzicht/crochet-and-knitting/)





Hier is nog een gezellig, gevuld mandje!


 Ook wat wollig.....

 Dit is onze aanloop-zwerf-poes van de nabijgelegen boerderij;
Ze was het zat om buiten in de stal te slapen en kwam vaak bij ons eten bedelen en wat warmte zoeken...Ze blijft maar kopjes geven!

 Maar onze poes Jara was daar niet zo blij mee en vaak is er ruzie tussen de dames.
 Jara ligt t liefst alleen op de bank in de woonkamer te slapen....

Gezellig en warm weekend!

23 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heerlijk! Ik ben gek op Rowan wol, dat was dan wel boffen joh.

Janneke zei

Prachtige wol, nu nog iets kiezen om er van te maken. Die aanloop poes heeft het wel super getroffen met zo'n warm mandje, die gaat nooit meer terug.
Fijn weekend,
Janneke

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooie wol.
Bof jij even,dat het afgeprijsd was.
En leuk,je aanloopzwerfpoes.
Zo'n lief diertje gun je inderdaad een gezellig thuis.
En misschien gaat Jara geleidelijk aan haar wennen.
Misschien is Zwerfy een leuke naam voor dit lieve poezenbeestje.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Alleen al mooi om naar te kijken zo'n mandje met wol.
Groet Thea

Noelle the dreamer zei

Sweet kitties and I love the teapot cozy!
Rowan yarns are dire but so beautiful aren't they?
Happy 2014 and love the photos!

Musenkuesse zei

Der Ausblick aus deinem Fenster ist super - das gefällt mir! Deine Wolle hat wunderschöne Farben und ich bin gespannt was du daraus stricken wirst. Die beiden Katzen sind herrlich!
Ich wünsche dir ein schönes Wochenende!
Liebe Grüße
Tina

Madelief zei

Lieve Fleur,

Ik ben heel benieuwd wat je van de prachtige wol gaat maken. De fair isle trui ziet er prachtig uit. Zo'n exemplaar zou ik ook wel willen hebben!

Prachtig ook je header....om een beetje bij weg te dromen!

Een fijn weekend toegewenst!

Liefs van Madelief x

Madelief zei

Deze week je kaars opgebrand. Nogmaals bedankt voor het extra licht :-)!

x

vrouw Hommel zei

Wat een mooi kleurig mandje wol en wat een lief mandje poes.

Michelle zei

Wat een heerlijke foto's trakteer je ons op! :D

Home and Lifestyle zei

Die theemuts vind ik eerlijk gezegd wel erg leuk, maar ja...er zijn zoveel meer optie dan alleen dat. Ik ben benieuwd waar je voor gaat.

Wat een prachtige foto heb je op de achtergrond van je blog!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Annelein zei

Wat een gezellig kamer!!! En die kleur op de achterwand. Daar zou ik zelf nooit opgekomen zijn... maar wat past het mooi bij elkaar.

blauwruitje zei

Wat een fijne mandjes heb je gevuld. Alleen er naar kijken is vaak al leuk. Ook een goed weekend.

Rya, Rotterdam zei


Mandjes, ruimschoots gevuld met pracht en met levende liefde..... wat een snoet is dat aanlopertje.
Jouw eigen, eigenzinnige rooie trouwens ook, die zou ik ook wel willen aaien.
De wol is mooi en kleurrijk, het uitzicht adembenemend, je huis leuk en ik ben benieuwd wat je van de wol gaat fabrieken.
Succes en groet, Rya, Rotterdam

deb @ frugal little bungalow zei

Beautiful wool / your kitty in the basket is so sweet...made me smile :)

Knutselpret zei

heerlijke mandjes staat gezellig en wat zie ik een mooi kussen in de stoel , detail :)

Frances zei

Your baskets filled with cosy yarns and kitties have made me smile. Perfect wintry interior views!

Please do show what you choose to use that gorgeous yarn for. The colors and texture are bound to give you wonderful results. Lucky you to find the Rowan sale.

xo

Birgit zei

Liebe Fleur,
es ist immer so schön bei Euch ! Deine Körbe sind herrlich ! Gefüllt mit schöner Wolle und süßer Katze ! Ein schönes, kuscheliges Heim !Für Euch alle !
Liebe Grüße und einen schönen Sonntag, Deine Birgit

Jenny Short zei

I like the new background. You are my Dutch weatherwoman. I tune into your blog to see what is happening in Zeeland. The yarns are beautiful. Anything you make from them will be pretty. I don't see snow yet. xo Jenny

musjesbrocanteplekje zei

Mooie wolletjes,haha poes past er maar net in,geweldig,groetjes Musje.

Juffrouw Waardvleugel zei

Mooie wol, prachtige trui zeg.
En een gezellig huis!

Anoniem zei

Wat woon je daar toch heerlijk mooi !! Zowel binnen als buiten het huisje! Ik vond deze herfst bij ons in Vlaanderen ook prachtige wol en heb de hele familie voorzien van mutsen en sjaals :-) Zo word je vanzelf "tante brei" bij die jongelui, maar dat zie ik dan als een complimentje! Groetjes Marieke

Willy zei

Heerlijk wollig logje. Mooie foto's. Gezellige sfeer! Is je bestelde boek al binnen?