IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 20 maart 2014

lente

 Wat een blauwe lucht vandaag! Wat een lekker zonnetje!

 Begint vandaag niet de lente?

 De gesnoeide takken bij de voordeur lopen allemaal uit en de viooltjes ruiken lekker.

 Jara zit lekker te zonnen op het konijnenhok, waar later dit jaar hopelijk de kip haar eieren mag uitbroeden!
 Boven Jara's linkeroog zat gisteren alweer een teek! Ik moest hem eraf trekken, maar ze heeft er nog een zere plek zitten....Oppassen maar weer!!
Heb haar meteen weer anti-vlooi en -teek behandeling gegeven!
 De kipjes mogen nu ook af en toe weer los; Ze leggen alweer vaak een lekker eitje!

Natuurlijk genieten ook zij van een stofbad( goed tegen luis) in de zon!
Ik denk dat ik ook maar nog even met een boekje buiten ga zitten!

21 opmerkingen:

It's me zei

Geniet van een heerlijke zonnige eerste lente dag liefs Ria...x !

Knutselpret zei

heerlijk lente weer in nederland !!

Kleurrijk zei

Ik vind het altijd heel leuk om je prachtige foto's van het polderlandschap rond je huis te bekijken. Wat een leuke foto van poes met konijn. Je bent een gelukkig mens met al die mooie en lieve dingen om je heen.

wilma oud zei

Wat een prachtige sfeerfoto's laat je ons weer zien. Volgens mij begint de lente 21 maart, maar boeit niet, als je het lentegevoel maar hebt. Groetjes Wilma

Ans van Ispelen zei

Ja,heerlijk hè vandaag.
Heb ook al met een boek buiten gezeten.
Leuk hoor,je kipjes en Jara ligt
lekker te genieten.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

De lente is vandaag inderdaad begonnen, ik vind het heerlijk. Voor mij zouden een paar kippen ook wel iets zijn, ik ben gek op eieren. Gezellig dat je regelmatig een vers ei van eigen land kunt eten.

Liefs, Ingrid

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat een prachtige foto's en Jara is een plaatje en heerlijk dat de kippen een lekker stofbad kunnen nemen.
Groet Thea

Janneke zei

Het was een heerlijke dag vandaag en wat een leuke foto's, die Jara die daar als een model tussen de bloemetjes op het konijnenhok zit, schitterend!
Groeten, Janneke

Mirjam zei

Heerlijk genieten van zo´n dag.

Frances zei

It's been a pleasure to see these pictures of how spring is arriving in the Polder.

Your kitty is majestic...hope the ticks will stay away from now on, and those chickens have such beautiful feathers. Do their eggs all look alike, or are their variations?

See how ignorant this city dweller is?

xo

Vlijtig Liesje zei

Wat een prachtige plaatjes! Hier regent het nu pijpestelen. En vandaag is het nog wel officieel lente.

Corine(THUIS) zei

Daar bij jullie in de polder is het helemaal een genot om te leven met de seizoenen! De lente spat van je blog af ;-)

wilmi zei

Mooi daar bij jou! Het is altijd net of ik het huis en de tuin van mijn zus zie...
Geniet er maar heerlijk van. Hier schijnt de zon weer na een halve dag regen.
Fijn weekend!

Michelle zei

Gisteren scheen het zonnetje inderdaad heerlijk, vandaag was ie helaas ver te zoeken hier. Vandaag is officieel de lente in gegaan.
Ik moest goed kijken naar het lieve konijntje in het hok maar later zag ik pas dat ze nep was, wel leuk zo.. zeker met het egeltje erbij ^^

RosIna´s Allerlei zei

Du wohnst soooooo schön !!!!!Wir sind auch oft in Holland .Ist einfach traumhaft bei Euch .Grüßle Ina

Rya, Rotterdam zei


Wat woon je toch verrukkelijk!!! Bij het zien van je foto's met tuin, poes, kippen, zwaait mijn hart wijdopen. Heerlijk!!
Groet, Rya, Rotterdam

Anoniem zei

Ik volg je al vanaf je verhuis hierheen, en ik blijf het een heerlijk mooi plekje op deze wereldbol vinden!! Je woont echt prachtig! Groet, Marie

Cora M. zei

Lekker he de kipjes los..en de eitjes. De eierfabriek werkt hier ook weer volle uren.
Mooie plaatjes..Je poes is prachtig!
Groetjes Cora

Jolanda zei

Heerlijke buitenplaatjes. wat een lentegevoel op je eerste foto. Geniet ervan! Lieve groet

Patricia zei

Wat een heerlijke plaatjes!!!
Prachtige kat en kippen,
maar het konijn en de egel zien er een beetje versteend uit ;)

Jenny Short zei

Beautiful, every photo. I especially like the animals, had a cat that looked just like your yellow one. I called him, Fluffy. xo Jenny