IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 31 december 2009

een goed oud-en-nieuw gewenst!





Zelf zie ik wel een beetje tegen deze dag op;
Vroeger waren we gezellig met het gezin thuis en deden we spelletjes, keken tv, samen sterretjes branden in de tuin....
Nu zijn ze 12,15 en 18 en gaan ze zelf op pad....
De 2 oudsten zijn bij vrienden en gaan na 12 uur zelfs uit,
de jongste heeft voor het eerst rotjes om de hele dag met vriendjes af te steken...VRESELIJK!
Zonet om 9.30 uur ging hij de deur al uit met een rugzakje vol.Natuurlijk hebben we hem goed gewaarschuwd en voor gedaan hoe het moet.
Ik voel  nu al een steen in mijn maag.
 Ik weet zeker dat ik de hele dag en nacht in angst zit, hopend dat alles goed gaat en blij zal zijn als het morgenochtend is en iedereen weer heelhuids in bed ligt..

Fijne en VEILGE Jaarwisseling!!!

5 opmerkingen:

crealili zei

Prachtige blog!! Leuk toch. Je woont fantastisch. Zoiets hebben wij bij ons in België niet.
Wat je vraag betreft over het stof en het garen. Als je me je email geeft kan ik je mailen en misschien het één en het ander opsturen.
picasa met meer handwerken:
http://picasaweb.google.nl/stippenenruiten/EigenBorduurwerk03#
mail: liliane.grauls@telenet.be

L. zei

Ik kan me voorstellen dat je je hart vasthoudt als je kinderen op pad gaan (met vuurwerk!).
Maar het gaat vast allemaal goed en hopelijk kun je zelf ook genieten van de jaarwisseling.
Ik ga zometeen beginnen met het bakken van oliebollen en appelflappen!;)
Alvast de allerbeste wensen voor 2010.

groetjes,
Lilian

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat een mooie foto's heb je op je weblog staan!
Gelukkig zijn mijn dochters gewoon thuis en wij steken geen vuurwerk af alleen sterretjes, ik kan me jouw angst goed voorstellen.
Groet Thea

inka en andre zei

kan me heel goed voorstellen dat je in de angst wanneer je kinderen de deur uitgaan om vuurwerk af te steken.
maar alles gaat vast goed.
wat een prachtige foto‘s en wat een leuke blog.
en jara wat een scheetje.

hele fijne jaarwisseling,

groetjes inka en andre

Anoniem zei

Hoi,
Herkenbaar hoor, die angst om het vuurwerk, maar ik vind het zelf ook wel een heel gezellige tijd! Gelukkig (op een enkel blaartje na...) is alles voor ons weer goed afgelopen.
Hierachter zijn de zwanen weer neergestreken. Twee weken geleden is er ook al 1 doodgevroren en met de vorst van vanacht houd ik mn hart vast!
Succes met je blog en tot ziens,
Dieuwke