IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 8 december 2009

knotten en hakselen

De afgelopen dagen zijn we druk in de weer geweest in de tuin.
Het schijnt dat het volgende week rond het vriespunt wordt, dus is het beter om veel buitenklussen nu
te doen.Gisteren heeft mijn man een paar grote bomen geknot; een treurwilg en een knotwilg.
Het zijn oude bomen en de takken worden anders te zwaar.
Vooral de treurwilg is al heel oud en ooit is er een grote tak uit het midden afgescheurd zodat hij daar een grote wond heeft;Het lijkt wel een hart!
Wij willen hem graag behouden , dus halen ook hier de zwaarste takken eruit.



Daarna heb ik vandaag de takken in stukken geknipt en in de hakselaar gedaan.
Zo krijgen we veel stukjes hout(haksel) dat we op een paadje gooien wat door alle regen erg blubberig was geworden...





Toen ik toch bezig was , heb ik ook het kippenhok maar verschoond, zodat de dames weer droge en schone poten houden...en als dank ; een lekker eitje geven!!!!


zo en nu lekker warme chocolademelk...heb ik wel verdiend!

Geen opmerkingen: