IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 23 juni 2011

nieuwsgierig aagje in de polder

 Nog maar even snel een boeketje langs de dijk geplukt.
In een emaille beker staan ze zo leuk in de keuken...

 De bloemen beginnen een beetje uitgebloeid te raken.
Ik vind zo'n boeketje Zo mooi!....soms nog mooier dan een bosje uit de winkel.
 Zo'n klaproos is zo teer en doorschijnend...net vloeipapier.

 Na een paar dagen beginnen ze uit te vallen en zet ik ze nog even buiten.

 Daar komt dan natuurlijk weer een nieuwsgierig aagje naar kijken....

 Tja...het is niet eens eetbaar!

Ik zal ze nog eens goed bekijken van alle kanten!

15 opmerkingen:

Jolanda zei

Je maakt er een festijntje van!
De voorpret van het plukken, het genieten van de bos, en de napret met de kat.
Voor mij was het ook een lust voor het oog!

Home and Lifestyle zei

Je moet toch wat als het zonnetje niet volop schijnt...dan maar een mooi boeket van onderen bekijken :-)!

Lieve groet, Ingrid

Ans zei

HiHiHi...wat een lief nieuwschierig aagje.
En ja,ik vind dit soort boeketjes ook erg leuk...meer sfeer.
Ook al,omdat je ze zelf hebt geplukt,dat geeft meer feeling met de natuur,vind ik.

Groetjes Ans

Inka en André. zei

wat een heerlijk nieuwsgierigaagje,ha,ha, wat een lekker ding en je klaproos schitterend op de foto gezet,x

Inka en André. zei

leuk dat je meedoet met onze give away,ha,ja de hosta`s werden hier vorig jaar ook opgegeten maar ik heb in lege salade bakjes een opening geknipt en daar ecologische slakken gif gedaan en,het helpt vorig jaar heb ik geprobeerd om elke slak die ik vond ergens anders weer neer te zetten maar het was gigantische en niet meer bij te benen,zo veel dus dan maar zo,x

Willy zei

Nog maar snel een nieuw boeket geplukt als ze uitgebloeid zijn, het geeft zoveel leuke plaatjes.
Groetjes

Madelief zei

Hoi Fleur,

Ik dacht eerst dat je mij bedoelde met 'nieuwschierig aagje in de polder' :-)!

Ik vind veldboeketten ook prachtig! Jammergenoeg kom je ze hier in het centrum van de stad niet tegen. Maar...de bloemen uit onze tuin vind ik een goed alternatief!

Een gezellige avond!

Madelief x

Star zei

You have such a pretty name, Fleur so why not celebrate it with your lovely pictures of summer flowers. Very pretty all round, I think!

Fluitenkruid zei

Ik vind dat zo leuk aan katten, mooi boeketje trouwens!

Fröken Elsa zei

Thank you very much for your kind comment in my blog. :)
Wish you a nice weekend.
Greetings from Marie

Mapi zei

Het rood van de klaproos is zo mooi opvallend in al je foto's.
Maakt de plaatjes helemaal af .
Zonnig weekend Fleur.
Liefs
Mapi

Musje zei

Ik vind zulke boeketjes ook veel mooier als gekochte en ik vind je uitzicht prachtig als ik door je raam gluur,super en haha wat een superlief aagje heb je daar,geweldig,fijn dat je mijn vlinderpot mooi vind en gewoon lekker ook doen,dat is zo fijn van het bloggen,want door het bloggen ben ik kleur mooi gaan vinden en ik sleep steeds meer kleur ons huis in haha,fijn weekend,lieve groetjes Joke.

vrouw Hommel zei

Ben dol op zulke leuke en lieve aagjes en op zulke veldboeketjes.
groet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige foto's en wat een mooie kat zeg ... heerlijk zulke bloemen ben er gek op ... kom via via en ga je volgen lijkt het je leuk kom dan ook eens bij mij langs wens je een leuk weekend ....lieve groet rosita

jorrit zei

wat een lieve kat is dat.
die bloemen zijn ook mooi.
mama plukt ook wel eens bloemen.
groetjes van jorrit.