IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 4 augustus 2011

droomtuinen...

Graag gluur ik in andermans tuinen....
Je zal toch maar zo'n pluktuin naast je voordeur hebben!
Met Prachtige rode klaprozen...


 geel, roze leeuwenbekjes.....naast de oranje calendula's/ goudsbloemen,

Zonnebloemen vol met zaden voor de vogels,

 Een veldje vol met goudsbloemen,
,

Meters hoge zonnebloemen vol met zoemende bijen,
 deze gele bloemen, weet ik effe niet....

 roze gerafelde papavers
paarse lavendelstruiken en op de achtergrond dan ook nog een kasteel!

14 opmerkingen:

Mapi zei

Oh wat mooi, dit is echt een droomtuin.
Ik voel de warmte en pluk al bloemen, armen vol ......

Fijne Zomerse dag
Liefs
Mapi

@nne zei

wat een prachtige tuin! liefs, @nne

Jolanda zei

Echt fleurig en kleurig!

Star zei

Gorgeous garden with beautiful colours. I can almost smell the delight of them.

vrouw Hommel zei

Gluren bij de buren, fijn dat ik even mee kon kijken.
groet

It's me zei

Wat mooi Fleur...liefs van mij....xxx.

Franse Lelie zei

Wat een heerlijke buurtuin, genieten van al die kleuren! Lieve groet

Ans zei

Wow ! Wat een kleurenpracht.
Dankjewel,dat je ons laat mee genieten.

Groetjes Ans

Frances zei

Oh, how these lovely photos have allowed me to travel far, far away from my NYC apartment. What a magical place surrounds you!

Thara zei

Wat een prachtige foto's! Ik ben gek op het fotograferen van bloemen en kan ook erg genieten van mooie foto's van andere mensen.
groetjes,
Thara

Willy zei

Dat is echt een tuin om van te dromen en dat kan nu even met jouw prachtige foto's. Dat gluren mag je vaker doen!
Fijn weekend, groetjes

Jenny Schouten Short zei

I always love seeing your blog. The sunflowers are great. Mine are not blooming yet.

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Daar ben ik weer eens. Zou alle blogs wel bij willen houden, maar vaak lukt me dat niet. Vandaag ben ik er maar weer eens goed voor gaan zitten om bij iedereen te buurten. Merk wel dat ik weer het nodige heb gemist. Ga zometeen bij jou nog wat terugbladeren. Wat een heerlijke zomerseplaatjes die pluktuin. Laat me raden waar ze genomen zijn. Is dat kasteel een museum vlakbij Domburg in Zeeland? Ergens komt het me bekend voor.
Fijne dag nog en lieve groet, Marja

Marja Visscher zei

Fleur, nog even een berichtje van mij. Wat een heerlijke foto's van die kleine rakkers. Maar wat wonderlijk dat een oudere poes bang is voor zo'n kleintje. Meestal hebben ouderen dieren respect voor 'baby's'. Sommige honden, zeker bij mannetje het geval, kunnen een ander mannetje niet uitstaan. Maar is het een pup mannetje dan doen ze niets. Blijkbar geven die een aparte geur af. Wel jammer, hè want die rode was ook een schatje. Ze ogen nog zo heerlijk onnozel! Geniet van die kleine, ze (of hij) is zo groot. Lieve groet, Marja