IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 13 augustus 2011

jammer...........

 Helaas heb ik afgelopen week de knoop door moeten hakken;
De kleine kater Tommie is naar een nieuw baasje gegaan.
Onze eigen Jara werd steeds banger om binnen te komen. Op den duur sliep ze zelfs in een doos buiten in de regen en durfde niet meer binnen te eten.
Ze stak haar kop door het kattenluik en zodra ze de kleine poes hoorde, was ze weer weg.
Ook begon ze naar ons te bijten en te krabben.
 De kleine lag prinsheerlijk en van geen kwaad bewust te slapen als een prinsje tussen de kussens.

Terwijl eerst onze Jara ook zo fijn binnen kon luieren.




Ze kwam niet meer in de woonkamer uit het bakje water drinken.


Want binnen was de kleine altijd.We konden dit Jara niet aandoen en ik wist niet hoe het op den duur zou gaan lopen.


Toen is Tommie naar een lief meisje gegaan dat dolblij met hem was.
Hij heeft het daar alweer prima naar zijn zin en speelt en slaapt daar ook met zn blauwe wuppies.
Het was een moeilijke beslissing, maar voor beiden is het zo beter.




20 opmerkingen:

lia zei

Oei..... Ik moet ook nog afwachten hoe het gaat. Maar dat zullen we wel ondervinden. Gelukkig heeft Tommie weer een heel lief baasje gevonden.

fijn weekend, lia

Home and Lifestyle zei

Als je ziet dat één van je katten er onder lijdt, is dit beter...hoe moeilijk dat mij ook lijkt!

Lieve groet...

Willy zei

Gelukkig hebben jullie een fijn thuis gevonden voor Tommie.
Jara zal eerst nog wel even kijken of de kust i.d.d. weer veilig is.
Fijn weekend, groetjes

Musje zei

Ach gossie ja zulke dingen kunnen ook gebeuren,maar als de kleine een goed tehuis heeft en je eigen poes weer naar binnen komt,is dat de beste keuze,anders zou het zo triest zijn,ik wens je een fijn weekend,lieve groetjes Joke.

Jenny Schouten Short zei

Beautiful cats. Staying inside because of the weather, I'm sure. Have you ever had this much rain in Holland? xo Jenny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Jammer dat het niet ging met je eigen kat ... prachtige foto's van ze een fijn weekend lieve groet rosita

Ans zei

Ach wat jammer.
Maar als Jara zich zo ongelukkig voelt,dan had je inderdaad geen keus.
Maar dat zoiets zeer doet,dat kan ik begrijpen.
Wel heel fijn,dat kleine Tommie op een fijne plek terecht is gekomen.
Komt Jara nu weer gezellig binnen,zonder bang te zijn ?

Ik wens je een fijn week-end
Groetjes Ans

Jotili zei

Jammer hoor. Het had zo leuk kunnen zijn...

Knuf voor Jara
Corien

Sprokkelvrouw zei

Wij hadden het vroeger ook met onze poes,2 x per jaar had ze een nestje,
met 8 of 10 weken moesten de kittens weg van de moeder.
Dan ging ze blazen of slaan en wilde niet meer binnen komen.
't Is jammer,sommige poezen zijn liever alleen.

Mapi zei

Ach jammer dat ze geen vriendjes konden worden.
Je hebt de juiste beslissing genomen, maar pijn doet het wel !
Liefs
Mapi

Trudy zei

Goed dat jullie ook aan Jara dachten... En zo te lezen kwam Tommie prima terecht!

Fluitenkruid zei

Hoi Fleur, wat jammer dat het niet gelukt is tussen die twee. Tommie zal wel gauw gewend zijn bij zijn nieuwe familie, ik hoop dat Jara ook weer zich happy voelt en binnen komt.
Fijne zondag, lieve groetjes Jannet

vrouw Hommel zei

Zal zeker een moeilijke beslissing zijn geweest maar wat fijn dat jullie een meisje gelukkig konden maken. Ik hoop dat Jara snel weer haar plekje thuis gaat vinden.
lieve groet

Lida zei

Jammer maar wel de beste oplossing, hoopt dat Jara weer gauw haar zelf is, groetjes
Lida

greet's foto's zei

voor Jara is het beter,maar voor jullie ook wel een gemis,het is zo gezellig een kleine dondersteen in huis.

lieve groetjes greet

bleudelavandou zei

Tja het is niet gemakkelijk met zo'n nieuwkomertje. Wij hebben hier momenteel 4 katten, en nu lukt het wel alhoewel ze niet altijd even goede vrienden zijn.

Liefs
marieke

wilmi zei

Wat jammer nou toch dat het niet is gelukt! Dat was vast niet makkelijk, zo'n lief poesje weggeven aan een ander..
Nu maar hopen dat Jara weer snel binnen zit!
groetjes en fijne week!

Roelien zei

Moeilijke beslissing, maar voor iedereen uiteindelijk fijn denk ik, sterkte hoor!

Riet zei

Goeie morgen Fleur.
Wat was het gisteren gezellig he. Ik vond het zo leuk om jullie allemaal te leren kennen. Madelief had het zo gezellig gemaakt en zo geweldig voor ons gezorgd.Ik heb er van genoten.
Wat jammer dat je het kleine katje niet kon houden maar ja als het niet anders kan. Gelukkig heeft ze weer een goed tehuis.
Wat woon je hier mooi. Dat is toch je huis op de foto? Mooi zo in de jaargetijden.
Ik ga je blog volgen want het is hier mooi.
Hartelijke groeten van Riet

Josien zei

Hoi!
Wat een sprekend verhaal. Ik houd ook zo van (mijn) katten. Je foto's van Jara en de kleine zijn zo moooooi :-0