IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 12 oktober 2011

verhuizen in de polder

 Dit weekend zijn onze nieuwe buren verhuisd; een aardig jong stel met 2 zoontjes.

 Omdat wij aan een fietspad langs de dijk wonen, moeten alle grote dingen met de boot vervoerd worden.
 De meeste bewoners hebben zelf zo'n oude trekschuit of lenen hem van buren.
Helaas regende het en stond er flinke wind...maar de spullen stonden droog onder het zeil.

2006
 Dat bracht weer herinneringen aan onze eigen verhuizing naar boven....
 Gelukkig was het bij ons droog weer in april 2006....met al die kartonnen dozen!
Alles is goed gegaan en we wonen er nog steeds met heel veel plezier!
Ik denk de nieuwe buren OOK!

19 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Dit is wel een heel bijzondere verhuizing! hihi daar sta je helemaal niet zo snel bij stil hier in het droge twente.
Fijne dag
Yolanda

Corine zei

Dat zijn wel heel bijzondere verhuizingen! Maar kan er helemaal geen auto bij je huis komen? In noodgevallen bijvoorbeeld? En hoe doe je dat met de boodschappen? Het woont wel lekker rustig, maar ik zie toch wel wat praktische bezwaren ;)
Groeten, Corine(THUIS)

Zeeuwse Mama zei

Sjoh, dat is wel heel bijzonder verhuizen zo. Mooie foto's!

Willy zei

Leuk om te zien hoe dat gaat. Toch een behoorlijke verhuizing met zo'n extra vervoer per boot, dan kan je toch maar beter goed weer hebben.
Leuke foto's.
Groetjes

Huize Kip Kakel zei

Wat leuk!
Voor jullie misschien af en toe lastig maar voor ons leuk om te zien!
Je hebt een gezellige blog, ik schuif aan als volger!
Je bent ook van harte welkom in Huize Kipkakel!
Groetjes Hannie

Dzoli zei

Heti s net een avontuur;) Ik bedoel wie verhuist er nog met de boot;))Leuk, om te zien:))

Petra zei

Dat ziet er best leuk uit, voor jullie misschien lastig maar je moet er wat voor over hebben om zo mooi te kunnen wonen toch? Leuke foto's hoor. Fijne dag,

groetjes Petra.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige foto's maar wat een gedoe zo met een boot .....maar ja je verhuist gelukkig niet elke jaar ...fijne dag lieve groet rosita

Riet zei

Wat een werk zo'n verhuizing, dubbel werk maar ja om zo te wonen , daar moet je wat voor over hebben.
groetjes van Riet

lia zei

Oh dat is wel apart....
Ik neem aan dat je met een gewone auto wel bij het huis kunt komen...

groet Lia

Jotili zei

Verhuizen per boot, da's weer eens wat anders!

It's me zei

Nou ja !! wat apart en leuk om te zien hoor!!...xxx..

Mapi zei

Tja, dat gaat dus inderdaad heel anders !
Liefs en een fijne avond.
Mapi

Eefies day zei

O, dit is leuk zeg, lijkt m heel apart maar ook wel heel gezellig. Voor zo'n mooi woonplekje heb je dit wel over.

♥Eefie

Madelief zei

Hoi Fleur,

Het verhuizen bij jullie is een hele belevenis! Zo bijzonder dat alles over het water gaat. Nu ik bij je ben geweest begrijp ik ook dat er écht geen andere mogelijkheid is. Dit is wel een hele mooie en ook een beetje romantische oplossing!

Lieve groetjes van Madelief x

bleudelavandou zei

Hey, dat is wel een heel bijzondere verhuis en een heel avontuur.

Liefs
marieke

Ans zei

Een hele onderneming,zeg.
Maar wel heel apart.

Groetjes Ans

House of Seasons zei

Hoi Fleur,
Wat leuk om dit zo te zien!
Volgens mij moet je in een relax stand staan om hier tegen te kunnen, maar als ik jou foto's zie dan krijg je die relax stand erbij als je zo mooi woont als jullie.
Hoe is het met Jut en Jul?
Liefs
Lia

vrouw Hommel zei

Van het varen op water word ik altijd heel ontspannen dus het lijkt mij een heerlijke manier van verhuizen. ( regen, harde wind en sneeuw even vergeten)