IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 7 oktober 2011

veranderen

Het is nu echt herfst aan het worden....Het weer verandert, de bomen en planten veranderen, de dieren zoeken warmere landen op, maken een wintervoorraad.
De natuur trekt haar herfstjas aan....................
Gisteren appeltaart gemaakt van de vele appels uit mijn tuin.
Een bosje rozenbottels geplukt.
en ook mijn BLOG is nu in herfstsfeer.

De spinnen zijn er ook weer volop!







 Blaadjes ruimen hoort ook bij de herfst!!!





19 opmerkingen:

susana zei

Prachtig! Wat is de natuur toch mooi., groetjes Susi

Dzoli zei

Ja herfst is zo kleurrijk als je het will zien:)Zelfs als je al die bladeren mowt opruimen;)

Petra zei

Wat heb je een prachtige foto's, wat is het toch een mooi jaargetijde kan hier erg van genieten. Ik kom via via op jou blog en je heb een leuke blog ik ga je volgen. En tevens wil ik je uitnodigen eens een kijkje op mijn blog te nemen.

Groetjes Petra.

Roelien zei

Wat mooi hè de herfst....je blog ziet er ook mooi uit!

Home and Lifestyle zei

De herfst is nu inderdaad in volle gang, hier is het buiten nat en somber! Mooie achtergrond heb je op je blog!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Mooi foto's, prachtige herfstplaatjes! In zo'n mand hebben wij de walnoten zitten, handig en leuk.
Eén van m'n dochters wil graag een camera, heb jij soms advies voor een eenvoudige beginnerscamera die heldere foto's maakt?
Ze heeft er veel gevoel voor (kijk maar eens op mijn blog,berichtje van vorige week).

Kom Achterom zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg! Het ademt helemaal de sfeer van de hersft.
Wat woon je toch prachtig!
fijn weekend
Yolanda

Eefies day zei

Wat woon je toch heerlijk en wat kun je toch lekker genieten van de herfst.
Je hebt er mooie foto's van gemaakt, het herfstgevoel is compleet.

♥Eefie

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Het heeft wel wat, hè de herfst. Zeker wanneer je 'buiten' woont heeft dat inpact. Ik denk dat je dan nog meer betrokken bent met de natuur. Zoals je weet staat ons huis te koop. Onlangs kwam er een belangstellend echtpaar. Mevrouw met een kokerrokje en op palen van hakken. Wilde heel trots mijn tuin laten zien, maar daar voelde ze niet voor, vanwege die hakken. Gaat het dus niet worden. Sommige mensen hebben gewoon geen idee wat het is om buiten te wonen. Maar wij zijn, net als jullie, echte bofkonten dat we zo heerlijk midden in de polder ons leventje kunnen leiden. Toch een beetje 'altijd vakantie'gevoel.
Geniet van het weekend! Lieve groet, Marja

Shirley zei

Wat heb je een mooie blog, prachtige foto's en wat woon je mooi, ik ben ook een liefhebber van polders en wijdse uitzicht. Mooi dijkhuisje.

Ans zei

Wat ziet je Blog er mooi en sfeervol uit.
En wat heb je toch weer prachtige foto's.
Ja,de herfst is echt weer in het land en binnen maken we het dus weer heel gezellig.

Fijn week-end
Groetjes Ans

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een prachtige foto's zo heerlijk is de herfst ook ... wens je een fijn weekend lieve groet rosita

Franse Lelie zei

Mooi, mooi, mooi! Je foto's, je tuin en je blog. Het ziet er prachtig uit allemaal, fijn weekend! Lieve groet

Madelief zei

Hoi Fleur,

De veranderingen in de tuin gaan nu echt snel. Door het mooie weer van de vorige week lijkt het wel even te hebben stilgestaan, maar het zet nu toch echt door. Ik zie dat jullie wingerd ook al van kleur aan het veranderen is.

De appeltaart klinkt heerlijk!!

Lieve groet & een gezellig weekend,

Madelief x

Riet zei

Goeie morgen Fleur.
Wat ziet je blog er mooi uit met alles van de herfst. Je tuin, je huis en alles er omheen. Prachtige foto's
Lieve groet van Riet

Mapi zei

Ik geniet !
Wat mooi.
liefs en een fijne zondag.
Mapi

petra zei

Mooi blog hoor! Ik heb een link gemaakt op de mijne.
groeten Petra

Jenny Schouten Short zei

Just gorgeous is all I can say. It is beautiful in Holland right now and you are in the best location. xo Jenny

Annalisa zei

La tua casa è un sogno.....baci