IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 7 maart 2012

energie verzamelen


Bedankt voor alle lieve berichtjes ivm het overlijden van mijn vader...

Ik lees af en toe jullie blogjes, maar weet vaak niets gezelligs terug te  schrijven
Ik voel mij nog erg moe en een beetje leeg....

 Zoals de hommel na een lange winter ontwaakt en op pad gaat om weer voedsel te verzamelen.

 Ik verlang weer naar kleur in de tuin!
 En vogelzang in de ochtend...


En probeer , net als de krokussen, om de eerste zonnestralen op te vangen!

19 opmerkingen:

polkadotpeticoat zei

Beautiful....beautiful....I wonder if I could plant some inside....oh how I wish for spring!

Home and Lifestyle zei

Het zal nog wel even tijd nodig hebben voordat je energie weer helemaal terug is, je hebt tenslotte een heftige periode achter de rug.

Doe maar rustig aan!! Liefs, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Dat reageren bij de ander bloggers dat komt wel weer hoor. Doe jij eerst maar eens kalm aan en lekker doen waar je zelf zin in hebt. De rest komt vanzelf wel weer.
Lieve groet, Nancy

Musje zei

Heel normaal dat je,je zo voelt,dat heeft behoorlijk wat tijd nodig,dus doe rustig aan,wat een prachtige foto`s laat je zien,liefs Musje.

Petra zei

Niet gek hoor dat je na zoiets heftigs nog geen energie heb.
Neem je tijd je, maar je foto's zijn van een groot whauw gehalte ik vind ze prachtig. Kan niet wachten tot ze hier ook gaan bloeien. Sterkte Fleur.

Groetjes Petra.

vrouw Hommel zei

Alles heeft tijd nodig hoor om een plekje te krijgen, kan mij goed voorstellen dat je niets leuks weet om te zeggen( reageren) Hoeft ook niet, ik vind het al fijn om te zien dat je van die mooie foto's plaatst.En echt...de lente komt eraan.
lieve groet

Willy zei

Doe het rustig aan en probeer van kleine dingetjes te genieten.
Sterkte, lieve groet

Eefies day zei

Ik hoop dat de lente je snel gaat verwarmen...neem je tijd hoor.

♥Eefie

Ans zei

Heel begrijpelijk,dat je je nog niet optimaal voelt.
Zo'n verlies is niet niks.
Doe het maar kalmpjes-aan,hoor.

En wat een bloemenpracht laat je zien.
Echt heel leuk je krocussen.
De lente is beslist in aantocht.

Liefs Ans

It's me zei

Neem je tijd lieverd...het duurt echt langer dan een paar weken hoor ..liefs dikke knuffel van mij....xxx..

Madelief zei

Lieve Fleur,

Fijn om te horen dat je zo kunt genieten van al het moois om je heen! Dat verzacht een klein beetje het verdriet.

Het geeft helemaal niets dat je even geen berichtjes achterlaat. Ik denk dat we het allemaal begrijpen!

Veel liefs & sterkte,

Madelief xox

Janny, Especial and More zei

Heel veel sterkte!

Een andere manier van leven zei

Hopelijk kun je een beetje van de komende lente genieten en de energie komt vast snel weer. Maar rouwen mag daar moet je gewoon alle tijd voor nemen! lieve groet van Romy

Ann zei

My sincere condolences on the loss of your father. Kind regards, Ann

Fluitenkruid zei

Het lijkt me hardstikke moeilijk om weer op te starten met de dagelijkse dingen. Alles op zijn tijd, genieten van zonnestralen is een goed begin! Liefs en groetjes

Caroline zei

Wat heb jij een mooie foto's op je weblog. Ik ben dol op fotografie, maar neem er te weinig tijd vor. Dat komt ook omdat ik op het moment meer aan het handwerken ben. Een mens kan nu eenmaal niet alles tegelijk. Jammer hoor :-))
Ik ben hier terecht gekomen door de weblog van "Vrouw Hommel"

groetjes

Guusje, zei

De energie komt vanzelf weer terug en alles op zijn tijd zeggen we hier altijd. Neem in ieder geval je rust.

Madelief zei

Dank je wel voor je lieve uitnodiging Fleur! Wanneer de lammetjes in de wei springen kom ik graag een keer kijken :-)

Veel liefs & een fijne nieuwe week,

Madelief x

Mapi zei

Ik kom even bij je zitten en sla een arm om je heen.