IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 24 april 2012

tussen de buien door

 Tussen de buien door was er soms even een blauwe lucht met een beetje zon....
Door alle regen ziet alles er wel lekker frisgroen uit en zie je met de dag nieuwe knoppen en blaadjes verschijnen.
Hier in een oude boomstronk verschijnen zelfs plantjes!

 De vergeetmenietjes hebben zich weer lekker uitgezaaid en.....

 ......  eigenlijk vind ik de gele paardebloemen ertussen wel leuk.

 De hosta's zien er nog prachtig uit en nog GEEN slakkengaatjes te zien...

 helaas wordt dat wel anders vrees ik!....slakken eten de planten zowat geheel op!

 Ook Jara genoot van het zonnetje en volgt mij gezellig in de tuin waar ik bezig ben.

 Onze polderleeuwin...

Natuurlijk zagen we hier ook prachtige regenbogen verschijnen!
Altijd weer een mooi gezicht......

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je tuin heeft al de nodige kleur, ik hoop dat je aankomend weekend buiten kunt genieten van alles wat bloeit! Een mooie foto van de regenboog!

Lieve groet, Ingrid

Patricia zei

Wat wonen jullie toch mooi!
Prachtige foto's weer, en zeker van je polderleeuwin :-)

Groetjes patricia

Dorothé zei

Je hebt gelijk, alles is door dit nare koude regenweer wel héél mooi fris groen. En dat is dan toch maar weer heel mooi. En wat de slakken betreft, ze zijn vast nog in winterslaap of alweer bevroren (hoop ik).

Gerry zei

Wat een prachtige foto's. Fleur! En wat wonen jullie prachtig! De vergeetmenietjes zijn zo gezellig en de hosta komt al mooi op. Jammer dat de slakken ze altijd zo lekker vinden, want het is zo'n mooie decoratieve plant.
Komend weekend wordt het warmer, hopelijk kun je dan lekker buiten genieten van je tuin.

Lieve groet
Gerry

Janneke zei

Zo, die Hosta's zijn al ver!
Wat een uitzicht heb je daar toch,
geweldig met die regenboog.

wilmi zei

Heerlijk he, dat alles zo aan 't groeien is! Mooi, die vergezichten in de polder. En wat staan je hosta's al ver zeg! Ze worden inderdaad graag gegeten door de slakken. Ik heb enkele hosta's in potten staan, dat gaat beter.
Maar hopen op een beetje zon, de komende dagen, dan kunnen we weer een beetje buiten zitten!
groetjes en fijne week!

Down by the sea zei

Such wonderful photographs especially the rainbow. I love spring!
Sarah

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk he tussen de buien door even naar buiten als de zon schijnt mooie foto's en ja de hosta is nu nog mooi ....wat leuk zijn ze he die vergeet-mijn-nietjes..prachtige foto's ...fijne week lieve groet rosita

C o w R o a d zei

Wat een uitzichten toch bij jou, Hollanderse kan niet! :-)

Ans zei

Wat is het toch heerlijk bij je.
En gelukkig zijn er mooie opklaringen tussen de buien en grijze luchten en dan ga ik lekker even buiten in het zonnetje zitten.

Polderleeuwin...en wat voor eentje.
Een schoonheid.

Groetjes Ans

Kiekplaotiesenzo zei

Ik ben pas thuis van vakantie en zie deze prachtige tuin-fotos op je log, mooi hoor! ik ga morgen ook weer aan de slag in de tuin.

Frances zei

What a brilliant rainbow photograph you share, while I am still remembering those wonderful winter photos of folks skating on the frozen water.

You do have such a glorious view of nature and can have a clear way to see the seasons change.

Beautiful!

Brabbels en Kiekjes zei

Afgelopen weekend en komende week woon ik vlak bij je, en kan ook ik iedere dag weer genieten van jou omgeving en het buiten zijn.
Als ik langs fiets zal ik luid bellen '-)))

Liefs,

Vero nickyschannel zei

het is ook altijd genieten van je blog !!!
mooie foto's

quilting Jeannet zei

Ja, het is een heel ander verhaal vandaag dan gisteren, toen schoot ik ook zulke plaatjes, maar nu.....extra houtje op de kachel....Brrrrr

Franse Lelie zei

Wat zijn je hosta's al groot! Hopelijk komt de zon de komende dagen door en kunnen we de tuin in, lieve groet

Mirjam zei

Ik heb net je blog ontdekt. Wat woon je daar prachtig. Wat heb je mooie foto's op je blog staan. Echt genieten.

Groeten, Mirjam

Willy zei

Prachtig al allemaal en die regenbogen. Een heerlijk slakken maaltje die hosta's.
Lieve groet,

Caroline zei

Je hebt weer prachtige foto's. Mijn Hosta's staan nog niet zo hoog. Slakken in de tuin zijn er al bij bosjes. Ik maak regelmatig een rondje en zoek en zoek en soms....gaan er een stuk of 5,6,2,8tegelijk "zwemmen". Oftewel de sloot in, sorry slak zeg ik dan maar.

groetjessss

Madelief zei

Mooie foto's uit de polder fleur! Ik heb de negende inmiddels in mijn agenda gezet. Gezellig dat ik het straks allemaal weer met eigen ogen zie.

Fijne avond & liefs,

Madelief x

Elisabeth zei

Ten eerste wat een prachtige kat!, echt mooi. En tussen de buien door is de wereld toch net even mooier :)

Ann zei

Absolutely beautiful photographs ...