IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 7 juni 2010

engelandreis


Zojuist heb ik mijn blog veranderd!
Ik heb geprobeerd grotere foto's erop te krijgen en dat is gelukkig gelukt....wel spannend om het sjabloon te veranderen; dacht dat alles kwijt zou zijn.
( voor belangstellenden ; ik heb gewoon een 2e proefblog gemaakt en een aantal sjabloons uitgeprobeerd en heb gekozen voor; sjabloon;  minima stretch---en bij foto's uploaden kies ik voor het grootste formaat.
Toen heb ik het uitgeprobeerd op mijn echte blog en ja hoor alles was behouden; volgers, counters, berichten en foto's etc. Moest alleen kleuren instellen)


Zo nog een paar foto's van mijn engeland/landlevenreis.
Het was een erg afwisselende reis; We bezochten ook de victoriaanse acton scott farm. Bekend van de bbc serie; green valley en victorian farm.
EEn jaar lang hebben een groep historici geleefd op de manier zoals in de victoriaanse tijd.rond 1900.
Nu is deze boerderij een soort openluchtmuseum.







leuk idee voor een bankje, he?!


Er waren veel jonge dieren van oud engelse rassen;




Wat een lief snuitje.....






      

24 opmerkingen:

Té la mà Maria - Reus zei

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you

mama'ritha zei

Wat een mooie foto's zeg. Een intens warme uitraling hebben ze. Heerlijk om even naar te kijken ( en weg te dromen).

Vlijtig Liesje zei

Wow, het was daar echt wel schitterend!

Stina zei

Wat een mooie foto's zeg. Nou ik heb het ook een keer geprobeerd om een ander sjabloon te kiezen, maar ik had alles in de war, ik waag me er voorlopig maar niet aan.

Gr Stina

willy zei

Prachtig reportage en dat laatste huisje, ik zou er zo in kunnen trekken.
Groetjes

Home and Lifestyle zei

Een ander sjabloon lijkt mij ook nogal eng, maar gelukkig is het goed gegaan! Mooie foto's van je Engeland reis!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

wilmi zei

mooi hoor! en lekker groot die fotos's!

@nne zei

Schitterende foto's! Je blog-met-nieuwe-sjabloon ziet er trouwens geweldig uit. Groetjes, @nne

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een mooie foto's weer, vooral de laatste!! Zo Engels...

Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe je het voor elkaar hebt gekregen om de foto's te vergroten. Als ik voor het grootste formaat foto kies, dan valt een deel van de rand eromheen weg. Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt gedaan!
Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Fluitenkruid zei

Ooo wat is Engeland toch tijdloos mooi. Leuk al die boerderijdieren.
Een tip om van sjabloon te veranderen, schrijf al je huidige instellingen eerst goed op. Mocht het daarna niet naar je zin zijn dan weet je in ieder geval hoe je terug naar het oude kan. Succes!

Mayflower zei

Je blog is zo heel erg mooi geworden verdeeld over het hele scherm en met de grote foot's.
Mooie foto's van je reis naar Engeland, wat heb je veel gezien daar en het bankje is een superleuk idee.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een mooie foto's heb je daar gemaakt. heerlijk dat boerenleven,als ik 10 j,jonger was,dan wist ik het wel,ik wordt BOERIN.maar helaas,ik tel niet terug.bij je vorige post zit prachtige aardewerk.

wat zijn je grote foto's schitterend,ik krijg het niet voor elkaar,mijn dochter heeft het al geprobeerd,bij haar zelf lukte het wel.

lieve groetjes oma Nijn

La Maison en Wonderboom zei

Je blog ziet er mooi uit, lekker groot en ik kan bijna bij je binnen kijken, enfin dat hebben we al gedaan. Ik heb een breedbeeld pc
dus het is echt prachtig. Je foto's uit Engeland zijn ook mooi. Die varkens wat een snuitjes en dat kalfje, zo lief.
Ik ga een poos naar Frankrijk dus je leest voorlopig geen reactie van mij. Een heel mooie zomer en een lieve groet,
Hermine

Inka en Andre. zei

Wat een heerlijke/mooie foto’s en de jonge biggetjes en kalfje,schitterend,echt genieten.

Fijne week.

Jenny Schouten Short zei

I am charmed. I wish my kleinkinderen could see those animals. Are they yours?

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Wat een leuke reis heb je gemaakt Fleur. Erg leuk om de foto's van die oude boerderij te zien, ik heb namelijk die serie op de BBC gezien en vond het helemaal geweldig. Die zelfde mensen hebben ook een jaar lang in de Tudor tijd geleefd.

groetjes,

Yolanda

Elisabeth zei

Wat een gezellige blog heb je!!
Kom zeker vaker langs.
Groetjes Elisabeth.

aukjesatelier zei

De verandering die je hebt aangebracht aan je blog ziet er goed uit! Ik kan op mijn blog ook niet al te grote foto's posten. Volgens mij heb je de goede oplossing gevonden.

Prachtige foto's weer! Leuk dat jullie dit hebben bezocht :D

THEA zei

Het ziet er allemaal een stuk rustiger uit he, op deze manier. Ik heb ook nog niet lang geleden, voor deze sjabloon gekozen Alleen de kleuren en lettertypen moesten daarna aangepast worden.
Ik weet niet hoe groot jij je foto's opslaat, maar op je blog mag je maar 1024MB ruimte gebruiken.En als je veel foto's plaatst dan ben je daar zo aan!

Maar waarschijnlijk zul je dat wel weten!
De foto's zijn op deze manier wel veel mooier!!! Mooie reis heb je gemaakt!!

Groetjes van Thea

Anja.M zei

Mooie foto's,
Wat heeft dat eerste varken een lange snuit.
En die kleine biggetjes altijd vertederend hé.

Je blog ziet er mooi uit zo.

De Rode Klaver zei

Wat een geweldige foto's! En heel bijzonder dat je op die speciale boerderij bent geweest! Ik heb een keer een artikel gelezen erover en dat is me altijd bijgebleven. Misschien ook omdat bij ons op de boerderij ook alles zo ging vroeger (ik ben de 6de generatie...) De vader van m'n betovergrootvader zou raar opkijken als hij zou zien hoe het in de moderne tijd gaat...

Granny's Place zei

Nou dat moet toch een geweldige reis geweest zijn en het weer!!! Jeetje gaaf joh! zit te genieten hier van je foto's.
Wens je een heel fijn weekend,
groetjes Madelon

Jacoba zei

Heerlijk om te zien, je Engelse foto's - voor mij mag je er nog een tijdje mee doorgaan, hoor!
Had je al toegevoegd aan mijn leeslijst, maar nu nogeens toegevoegd aan Friendconnect. Leuk om bij je blog op bezoek te komen.
Fijne dag!
Jacoba

Musje zei

Jaa nu weet ik het zeker,ik ga echt eens terug,wat prachtig allemaal,ohh die boerderij en de lieve varkentjes en ik vind het ook zo leuk dat ze je love of dear noemen daar haha,lieve groet Joke.